3 pinli dişi kablo çıkması lazım içinden. M/B yazan yere takacaksınKasa degistirdimde arkadaslar bunu anakarttan kontrol etmek icin nereye baglicam
Anakartın nedir ? Anakartının ARGB desteği var ise 2 pini 1 boşluk, 1 pin şeklinde soket vardırHocam evet mb ye taktim cıkısında vdg ve 2 pin 1 bosluk 1 pin bu sekilde giris var bunlari nereye takacam
E bi zahmet olsun dimiGigabayt x870
Hub un arkasindan anakarta takılan kabloda cogaltma olmaması lazım. Bu ne kablosuHocam bide argb güc pin kablolari aldim dediginiz giristen 3 tane var birine hub birine sivi sogutma birinede bu pin kablolarini takip pin kablolarini bir birine mi baglicam
Hocam bu 24 pin anakart ve ekran karti kablosu hubu bagladim ama yer kalmadi bunlari bir birine baglasam anakartta ki tek girise taksam calisir mi istedigim gibiHub un arkasindan anakarta takılan kabloda cogaltma olmaması lazım. Bu ne kablosu
Dm ye bak. İnstagram dan ara bakayım. Anlamıyorum vallaHocam bu 24 pin anakart ve ekran karti kablosu hubu bagladim ama yer kalmadi bunlari bir birine baglasam anakartta ki tek girise taksam calisir mi istedigim gibi