Aradaki fark az değil bence o yüzden s25 modeli derim. Ama 26 yada soğuk bakmam şahsen. Gemini oldukça sapıtıyor. Özellikle şu pro flash ayrımından sonra iyice sapıttı bende
Aradaki fark az değil bence o yüzden s25 modeli derim. Ama 26 yada soğuk bakmam şahsen. Gemini oldukça sapıtıyor. Özellikle şu pro flash ayrımından sonra iyice sapıttı bende
exynos 2100 işlemcili s21 kullanıyorum 4 yıl oldu ısınma problemleri vs var önceden de vardı exynos 2600 işlemcisine yanaşmalı mıyım bilmiyorum oyunları (mlbb) düşük grafikte oynasam da 21 im ısınıyor exynos işlemci o yüzden uzun vadede ne kadar dayanır bilemedim ama dediğim gibi düşük grafiklerde oynayacağım için çok performans istediğini veya ısınacağını sanmam 2 telefonunda o yüzden benim için pil süresi önemli arada 30-40 dakikalık pil süresi varsa tabi ki s25 daha mantıklı gelir ama arada 1.30-2 saat gibi bir fark varsa s26 daha mantıklı geliyor
exynos 2100 işlemcili s21 kullanıyorum 4 yıl oldu ısınma problemleri vs var önceden de vardı exynos 2600 işlemcisine yanaşmalı mıyım bilmiyorum oyunları (mlbb) düşük grafikte oynasam da 21 im ısınıyor exynos işlemci o yüzden uzun vadede ne kadar dayanır bilemedim ama dediğim gibi düşük grafiklerde oynayacağım için çok performans istediğini veya ısınacağını sanmam 2 telefonunda o yüzden benim için pil süresi önemli arada 30-40 dakikalık pil süresi varsa tabi ki s25 daha mantıklı gelir ama arada 1.30-2 saat gibi bir fark varsa s26 daha mantıklı geliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hocam açık konuşmak gerekirse apple pek sevdiğim söylenemez
Tek sorumuz kaldı o zaman. 8-10k verip s26 almaya değer mi yoksa s25 yeter mi?
Çekirdek mevzusunda teoride whatsapp, web gibi kullanımlarda düşük güç harcaması gerekir. Pc de bu böyle mesela, webte boşta 15watt harcıyor pc. Ama telefonda öyle mi bilmiyoruz.
Garanti mevzusu var. s22 ultra almıştım 2nci el 1 yıl garantisi vardı. babam elinden düşürdü ve x1 kamerası bozuldu. Samsung servis hemen tamir yaptı. 7-8 ay daha fazla garanti süresi olması bence önemli. Diğer servisler biraz kalitesiz ve üç kağıtçı olabiliyor. Bu benim için düşündürücü bir sebep olurdu.
S25 de tercih etsen S26 da, asla sanmıyorum "tüh keşke diğerini seçseydim" diyeceğini.
Çünkü s25 plus qhd ekran, ayarlardan istersen onu fhd yaparsan ekran süresi artar.
ekran botuyu farkı da pil tüketimini arttıran bir etken.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ilk mesajımda bu durumu belirttim aslında. Çok çekirdek kullanımı güç için değil aksine cihaz daha düşük güçlerde çalışabilsin diye.
Gaming te mesela s25 daha güçlü bir işlemci o nedenle daha fazla pil tüketecektir.
Standby değeri ise çok garip çünkü cihaz kendini daha düşük güce alıp tasarruf yapacakken 10 çekirdek olmasının azizliğine uğramış.
yani işlemciyi yormayacak derecede düşük grafiklerle oynanan oyunlarda ve sosyal medya işlemciyi çok yormayacak durumlarda s26 almak pil süremi daha uzun süre yapacağı anlamına mı geliyor
yd alma ihtimalim 0 hocam hiç tercih etmiyorum exynos güven vermiyor ama 2nm yapmaları ve kendi işlemcilerinin üzerine düşmeleri düşüncesi exynos s26 ve snapdragon s25 arasındaki düşünceyi zorlaştırıyor benim için... olası senaryo da chatgpt ile baya konuştum bana 2-3 yıl sonra bile pilin daha dalgalı olmasına karşın kendi kullanım şartlarımda (örneğin 4 saat düşük grafiklerde mlbb ve 5-6 saat sosyal medya) gibi durumlarda dahi 2-3 yıl sonra 15-60 dakika fark ile s26 nın hala daha uzun pil süresi vereceğini ön görüyor snapdragon bu kadar sağlam bir işlemci olmasaydı kafam karışmazdı ağır iş yapmıyorum ama exynos kısmında durum iyileştirilme ihtimali varken gelecek güncellemelerden dolayı optimizasyon un nasıl olacağı çok belirsiz olası senaryo da daha da iyileştirilebilir fakat s21 5g exynos 2100 işlemcili telefonumda güncelleme geldikçe ısınma sorunları ortaya çıktı yani bu da olası güncellemelerde işlemcinin optimizasyonunun içinden geçip pil süresini daha da azaltılabileceği düşüncesi kafamı çok karıştırıyor...