Sizce En Havalı/Dikkat Çekici Enstrüman Nedir

gitar ya da keman
 
Gitar bir yerde özenti denebilir ama bence keman daha ağır bişey olduğu için yeri geldiği zaman
 
bateri ne ya çok kafa ağrıtıyor burası gitardır
Gitar türlerini bilmiyorum o yüzden normal herkesin bildiği gitara klasik gitar diyelim... Elektro gitar bence çok baş ağrısı yapan bir şey. Solo bir süre dinlemesi evet keyifli ama bir süre sonra baş kalmaz insanda. Ama sen klasik gitardan bahsediyorsan ona katılabilirim biraz
 
Gitar türlerini bilmiyorum o yüzden normal herkesin bildiği gitara klasik gitar diyelim... Elektro gitar bence çok baş ağrısı yapan bir şey. Solo bir süre dinlemesi evet keyifli ama bir süre sonra baş kalmaz insanda. Ama sen klasik gitardan bahsediyorsan ona katılabilirim biraz
yok klasik gitar . iyidir ya diz üstüne atarsın tutuşu bile klas
 
Geri
Top