❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

nzxt relay düşüyordu evet ama iyi ki almamışsın çok kötü bir subwoofer, alıp da memnun olan görmedim sub bas veremeyen subwoofer mı olur :D portları da çok zayıf.
Subu değil ya apörlerini istiyordum.
Subu 10k zaten sadece :d.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ya reisim o kadar para verip birde bu kadar uğraşıyorsak ben iade edeyim ya :D Harbi can sıkıyor.
Pixel temizleme dene sen 2-3 defa.
Zaten bugün haftasonu iade olmaz artık.
 
Hemen dostum;
Re'de 5070ti fg x4 144 fps önde
Death Stranding 2'de 5070ti fg x4'de 122 fps önde
Pragmata'da 5070ti fg x4'de 95 fps önde
Mafia Old Country'da 5070ti fg x4 olmadığı için 7 fps geride
Forza Horizon 6'da Amd fg olmadığı için 5070ti fg x4'de 170 küsür fps önde
007 First Light'da Amd fg olmadığı için 5070ti fg x6'da 170 küsür fps önde
Borderlands 4'de 5070ti fg x4'de 72 fps önde
Dying Lights The Beast'de 5070ti fg x4'de 105 fps önde
Bf6'da 5070ti fg x4'de 136 fps önde
Vampire the masquerade bloodlines 2'de 5070ti fg x4'de 123 fps önde
The Outer Wordls 2'de 5070ti fg x4'de 101 fps önde

Şimdi diyebilirsin bu testler 2k. Zaten fpsleri -75 yazarak 4k değerlerini bulabilirsin.
Genelde 9070xt fg açık 2k'da 150fps veriyorken 4k'da 85 falan veriyordu.
5070ti 2k'da x4'de 300fps verirken 4k'da ise 200-220 fps aralığını veriyor.

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle

Fh6;
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle

007 First Light;
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Karşılaştırmalarını yaptığın oyunların %90nında fg ile 100fps üstü alıyor senin 75fps düş mantığına göre 9070xt. Fg desteği olamayan oyun ile fgx4 desteği olan oyunu vs karşılaştırmışsın ortaya karışık ne bulduysan linkledin sanırım. Bu grafiklerin 4ksı yok mu
 
Subu değil ya apörlerini istiyordum.
Subu 10k zaten sadece :d.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Pixel temizleme dene sen 2-3 defa.
Zaten bugün haftasonu iade olmaz artık.
benim önerim iyi apörler istiyorsan direk iyi bir höparlör firmasından alman yönünde, gidip her şeyi üreten firmadan apörler almazdım ben :D Subsuz ses sistemi tuzsuz et gibidir bu arada
 
Karşılaştırmalarını yaptığın oyunların %90nında fg ile 100fps üstü alıyor senin 75fps düş mantığına göre 9070xt. Fg desteği olamayan oyun ile fgx4 desteği olan oyunu vs karşılaştırmışsın ortaya karışık ne bulduysan linkledin sanırım. Bu grafiklerin 4ksı yok mu
Dostum vardir illa da şuan oturup arayamam kusura bakma. En güvendiğim kaynağa baktım o da 2k'da yapmış.
Sadece 2 oyun hariç hepsinde AMD fg mevcut. İnanmazsin diye tablo da attım.
Artık inanıp inanmaman sana kalmış.
Ben fanboy değilim. Yarın AMD desin X4 getirdim Nvidia kadar iyi çalışıyor. İlk ben overim.
Ama sorun zaten 4k'da 100 FPS bile zor görmemesiydi 70xt'nin fg ile.
Yoksa ben niye 70xt mi satayım üstüne 10-15k ekleyip 70ti alayım.
Yaklasik 3 ay 70xt kullandım 4k'da.
Ek olarak adamın yaptığı son 10 testin hepsinde fg var artık.
Eski oyunları kiyas almiyorum.
Yok ben 4k da pubg oynucam fps'im de 150+ olmalı diyen varsa 5090 almalı zaten.
Native de 2 kartta 4k'da sınıfta kalıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

benim önerim iyi apörler istiyorsan direk iyi bir höparlör firmasından alman yönünde, gidip her şeyi üreten firmadan apörler almazdım ben :D Subsuz ses sistemi tuzsuz et gibidir bu arada
Biliyor musun bu hayatta en sevmediğim şey tuzdur.
Sub olmalı ama ben bassli müzik sevmiyorum.
Böyle kulak titreten cinsten.
Ben evde keman veya solo klasik gitar dinlemeyi seviyorum.
Elektro gitari da ondan sevmem.
 
Subu değil ya apörlerini istiyordum.
Subu 10k zaten sadece :d.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Pixel temizleme dene sen 2-3 defa.
Zaten bugün haftasonu iade olmaz artık.
Start cleaningi seçtirmiyor ki
 

Ekler

  • 1000087157.webp
    1000087157.webp
    245.6 KB · Hit: 21
kapalıyken görünen izin pixel cleaningle niye bir alakası olsun arkadaşlar tayfun yokken temelli çorbaya döndü bu monitor konuları
 
Start cleaningi seçtirmiyor ki
gigabyte belirli bir sürede bir piksel temizleme yaptırır. eğer o süre geçtiyse ve monitör açıksa kendin start cleanin diyebilirsin. kendin demezsen monitörü kapatınca kendi otomatik temizler.
 
Start cleaningi seçtirmiyor ki
Reset settings desene.
Nasıl sectirmiyor ya.
Birde oled kullanım süresi yazıyor mu?
Bende rog olduğu için osd menüsü farklı.
 
Biliyor musun bu hayatta en sevmediğim şey tuzdur.
Sub olmalı ama ben bassli müzik sevmiyorum.
Böyle kulak titreten cinsten.
Ben evde keman veya solo klasik gitar dinlemeyi seviyorum.
Elektro gitari da ondan sevmem.
Öğğk hdafjhgfd D: nesin sen vivaldi falan mı dfsdfg
 
Reset settings desene.
Nasıl sectirmiyor ya.
Birde oled kullanım süresi yazıyor mu?
Bende rog olduğu için osd menüsü farklı.
3saat açık hiçbir ayarda yapmadım reset setting işe yaramaz fakat deneyeyim istersen
Bu arada driverde kurdurmama izin vermiyor.Vallahi iade edeceğim ya :D
 

Ekler

  • 1781956801254.webp
    1781956801254.webp
    49.8 KB · Hit: 11
  • 1781956809937.webp
    1781956809937.webp
    107.3 KB · Hit: 10
kapalıyken görünen izin pixel cleaningle niye bir alakası olsun arkadaşlar tayfun yokken temelli çorbaya döndü bu monitor konuları
Bazı reddit forumlarda düzenlediğini yazanlar olmuş.
Bende inanmiyorum ama zaten arkadaş monitörü açmış.
Hemen iade istese bile 5 dakikaya gelecek değiller.
Denemekten zarar gelmez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Öğğk hdafjhgfd D: nesin sen vivaldi falan mı dfsdfg
Sennheiser seviyorum bir tek sjsjsjsj.
Bass ağırlıklı kulakliklar benlik değil.
 
Bazı reddit forumlarda düzenlediğini yazanlar olmuş.
Bende inanmiyorum ama zaten arkadaş monitörü açmış.
Hemen iade istese bile 5 dakikaya gelecek değiller.
Denemekten zarar gelmez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sennheiser seviyorum bir tek sjsjsjsj.
Bass ağırlıklı kulakliklar benlik değil.
Şu an istesem iade oluşturup mngye verebilirm bu arada.Cumartesi günleri kargo firmaları açık ya
 
3saat açık hiçbir ayarda yapmadım reset setting işe yaramaz fakat deneyeyim istersen
Bu arada driverde kurdurmama izin vermiyor.Vallahi iade edeceğim ya :D
Valla giga hiç kullanmadım hayatımda.
Sen Güzelce fotola o kısmı daire içine al iade iste.
Fabrika hatası gibi duruyor.
O kısım artık toz mu girdi kaplamami bilmiyorum.
Bende cw var diye legion ud-2 iade ettim.
Bunun aynısının Legion haliydi işte.
Güzelce kutuladim ve fotoladim hb nethouse iadeyi kabul etti.
Hiç umudum yoktu değişim olur diyordum ben.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,955
Mesajlar
11,071,985
Üyeler
198,014
Son üye
amdryzen7500000f
Geri
Top