ayranli_tuz
80+ Gold
- Katılım
- 1 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 5,288
- Reaksiyon skoru
- 2,078
monitörün osd menüsünden yapabiliyorsun onlarıRenk ayarı driverden yapılmıyor mu ya?Hatta sdr falan da olmuyor diye biliyorum
monitörün osd menüsünden yapabiliyorsun onlarıRenk ayarı driverden yapılmıyor mu ya?Hatta sdr falan da olmuyor diye biliyorum
İlk kullanimdan 4 saat gecmesi lazim. Yalniz konu bunla alakali degildir, fotolar net olmasa da. Biraz uzaktan flas acik perdeler kapali foto cekip firmanin destek yerine yazabilirsiniz, Amazondan aldiysaniz ilk orayi arayip degisim istiyorum diin ilk once.Start cleaningi seçtirmiyor ki
Bak onu eklemeyi unuttum oda akustiği ve alan da çok önemli. Yerin yoksa çok zorlanırsın hele subwoofer alırsan daha da sıkıntı sadece yer bulmak değil mesele doğru yeri bulmakdüzgün bir şey almayı düşünsem bile masama sığmaz muhtemelen kasa için başka senin gibi bir şey ekleyip ona koyayım desem odama sığmıyor
şu an 27 inç monitör yerine 32 alsam zar zor sığdırırım
Kutudan çıkan usb kabloyu bağladın mı ? dp ile mi bağlı hdmı ile mi ? bir de gigabyte uygulaması acayip hantal hiç uğraşmana gerek yok bütün ayarlar osd de var zatenAlıntıyı görüntüleAbicim sen benimlen taaşuki talatı fitnat mı geçiyon?Pzt gigabyte ile sövüşeceğiz herhalde.
Arkadaşlar bu benım monitör değil mi?
subwoofer bass falan ekleyen alet değil mi benim istediğim abartı bir şey değil, tabletimin telefonumun hoparlöründen daha kötü şu an z213Bak onu eklemeyi unuttum oda akustiği ve alan da çok önemli. Yerin yoksa çok zorlanırsın hele subwoofer alırsan daha da sıkıntı sadece yer bulmak değil mesele doğru yeri bulmakbenim monitörün arkasındaki perdeler niye kapalı sanıyorsun hep , 10 m2 akustik sünger kapladım kötü görünüyor diye perdeyle kapattım
![]()
Display ile bağladım sonraBak onu eklemeyi unuttum oda akustiği ve alan da çok önemli. Yerin yoksa çok zorlanırsın hele subwoofer alırsan daha da sıkıntı sadece yer bulmak değil mesele doğru yeri bulmakbenim monitörün arkasındaki perdeler niye kapalı sanıyorsun hep , 10 m2 akustik sünger kapladım kötü görünüyor diye perdeyle kapattım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kutudan çıkan usb kabloyu bağladın mı ? dp ile mi bağlı hdmı ile mi ? bir de gigabyte uygulaması acayip hantal hiç uğraşmana gerek yok bütün ayarlar osd de var zaten
he sdr hdr için windowsun içinden hdr açman gerekiyor hdr açmadığın zaman sdr kullanıyorsun zatenDisplay ile bağladım sonra
bu videoda ki kabloyla da denedim yine değişmedi.
Osd menüsünde ben sdr yi göremedim.
Asus da yapılıyor da hiçbir zaman çalışmadığı için düzgün ben osd ekranindan yapıyorum hep.Renk ayarı driverden yapılmıyor mu ya?Hatta sdr falan da olmuyor diye biliyorum
Monitör osd menüsünde srgb modu falan varsa onu seç o Tayfunun dediği aşırı canlı renkler gidiyor domates yüzler falan. Renodx dehset bir şey kesinlikle öneririm bende kullanıyorumsdr kullanırken dci p3 kullanmaman gerekiyor diğer ayarı kullanman gerekiyor tayfun daha önce insan yüzünün domatese döndüğünü göstermişti öyle oluyor yapay oluyor
hdr kullanırken singleplayer oyunlarda renodx hdr kullanman lazım direkt tek tuşla yapılıyormuş tayfunun rehberi var da bu monitör kaplama hatasıyla kullanılmaz 34k iyi para
ben forza 6da ban yerim korkusuna açamadımMonitör osd menüsünde srgb modu falan varsa onu seç o Tayfunun dediği aşırı canlı renkler gidiyor domates yüzler falan. Renodx dehset bir şey kesinlikle öneririm bende kullanıyorum
Asus da yapılıyor da hiçbir zaman çalışmadığı için düzgün ben osd ekranindan yapıyorum hep.
Zaten bir kere yapıyorum alırken bir daba yapmiyorum.
Hdr açtım fakat hoşuma gitmiyor hdr yahe sdr hdr için windowsun içinden hdr açman gerekiyor hdr açmadığın zaman sdr kullanıyorsun zaten
sdr ve hdr arasında git gel yaptığın zaman monitör osd deki ayarların değişiyor, sdr için ayrı hdr için ayrı ayar yapabiliyorsun osd içinde
osd içindeki ayarların kişiden kişiye değişir renk ayarını customa getirdikten sonra white balance ayarını uygulaman gerekiyor, red blue green dengesini kendi monitör ünitene göre en doğal hissettirene ayarlarsın
sdr kullanırken dci p3 kullanmaman gerekiyor diğer ayarı kullanman gerekiyor tayfun daha önce insan yüzünün domatese döndüğünü göstermişti öyle oluyor yapay oluyor
hdr kullanırken singleplayer oyunlarda renodx hdr kullanman lazım direkt tek tuşla yapılıyormuş tayfunun rehberi var da bu monitör kaplama hatasıyla kullanılmaz 34k iyi para
hdr ayar yapmazsan çok kötü oluyorBu videoya bakıyorum.
Hdr açtım fakat hoşuma gitmiyor hdr ya
Şimdi olay şu, subwooferi ortalık sallansın diye almıyorsun. Aslında sallayabilirsin ama amaç 30hz leri gerçekten de duyabilmek. Kötü sistemler veya subwooferi olmayan iyi stereo hoparlörler o frekanslara inemez çünkü bunun için sürücü çapı en az 8-9 cm olmalı gerçekten iyi duymak istiyorsan. Sub bassları yani 80hz ve altını çalma işini subwoofere yüklersen ana stereo hoparlöerlerin üzerindeki bas yükü kalkacak ve vokalleri ve tizleri çok daha net ve güzel verecek. o yüzden subwoofer bir ses sisteminde çok önemli bana kalırsa. özellikle düşük bütçelerde (15-20k)subwoofer bass falan ekleyen alet değil mi benim istediğim abartı bir şey değil, tabletimin telefonumun hoparlöründen daha kötü şu an z213
Bu videoya bakıyorum.
Hdr açtım fakat hoşuma gitmiyor hdr ya