❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Start cleaningi seçtirmiyor ki
İlk kullanimdan 4 saat gecmesi lazim. Yalniz konu bunla alakali degildir, fotolar net olmasa da. Biraz uzaktan flas acik perdeler kapali foto cekip firmanin destek yerine yazabilirsiniz, Amazondan aldiysaniz ilk orayi arayip degisim istiyorum diin ilk once.

Bu sene yeni OD-OLED ve Woledler cikacak. Fimalar sikayet alinca bazi noktalarda duzeltmeye gitmisler bakalim.
 
düzgün bir şey almayı düşünsem bile masama sığmaz muhtemelen kasa için başka senin gibi bir şey ekleyip ona koyayım desem odama sığmıyor
şu an 27 inç monitör yerine 32 alsam zar zor sığdırırım
Bak onu eklemeyi unuttum oda akustiği ve alan da çok önemli. Yerin yoksa çok zorlanırsın hele subwoofer alırsan daha da sıkıntı sadece yer bulmak değil mesele doğru yeri bulmak :D benim monitörün arkasındaki perdeler niye kapalı sanıyorsun hep , 10 m2 akustik sünger kapladım kötü görünüyor diye perdeyle kapattım :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüleAbicim sen benimlen taaşuki talatı fitnat mı geçiyon?Pzt gigabyte ile sövüşeceğiz herhalde.

Arkadaşlar bu benım monitör değil mi?
Kutudan çıkan usb kabloyu bağladın mı ? dp ile mi bağlı hdmı ile mi ? bir de gigabyte uygulaması acayip hantal hiç uğraşmana gerek yok bütün ayarlar osd de var zaten
 
Bak onu eklemeyi unuttum oda akustiği ve alan da çok önemli. Yerin yoksa çok zorlanırsın hele subwoofer alırsan daha da sıkıntı sadece yer bulmak değil mesele doğru yeri bulmak :D benim monitörün arkasındaki perdeler niye kapalı sanıyorsun hep , 10 m2 akustik sünger kapladım kötü görünüyor diye perdeyle kapattım :D
subwoofer bass falan ekleyen alet değil mi benim istediğim abartı bir şey değil, tabletimin telefonumun hoparlöründen daha kötü şu an z213
 
Bak onu eklemeyi unuttum oda akustiği ve alan da çok önemli. Yerin yoksa çok zorlanırsın hele subwoofer alırsan daha da sıkıntı sadece yer bulmak değil mesele doğru yeri bulmak :D benim monitörün arkasındaki perdeler niye kapalı sanıyorsun hep , 10 m2 akustik sünger kapladım kötü görünüyor diye perdeyle kapattım :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kutudan çıkan usb kabloyu bağladın mı ? dp ile mi bağlı hdmı ile mi ? bir de gigabyte uygulaması acayip hantal hiç uğraşmana gerek yok bütün ayarlar osd de var zaten
Display ile bağladım sonra

bu videoda ki kabloyla da denedim yine değişmedi.
Osd menüsünde ben sdr yi göremedim.
 
Display ile bağladım sonra

bu videoda ki kabloyla da denedim yine değişmedi.
Osd menüsünde ben sdr yi göremedim.
he sdr hdr için windowsun içinden hdr açman gerekiyor hdr açmadığın zaman sdr kullanıyorsun zaten
sdr ve hdr arasında git gel yaptığın zaman monitör osd deki ayarların değişiyor, sdr için ayrı hdr için ayrı ayar yapabiliyorsun osd içinde

osd içindeki ayarların kişiden kişiye değişir renk ayarını customa getirdikten sonra white balance ayarını uygulaman gerekiyor, red blue green dengesini kendi monitör ünitene göre en doğal hissettirene ayarlarsın

sdr kullanırken dci p3 kullanmaman gerekiyor diğer ayarı kullanman gerekiyor tayfun daha önce insan yüzünün domatese döndüğünü göstermişti öyle oluyor yapay oluyor
hdr kullanırken singleplayer oyunlarda renodx hdr kullanman lazım direkt tek tuşla yapılıyormuş tayfunun rehberi var da bu monitör kaplama hatasıyla kullanılmaz 34k iyi para
 
Renk ayarı driverden yapılmıyor mu ya?Hatta sdr falan da olmuyor diye biliyorum
Asus da yapılıyor da hiçbir zaman çalışmadığı için düzgün ben osd ekranindan yapıyorum hep.
Zaten bir kere yapıyorum alırken bir daba yapmiyorum.
 
sdr kullanırken dci p3 kullanmaman gerekiyor diğer ayarı kullanman gerekiyor tayfun daha önce insan yüzünün domatese döndüğünü göstermişti öyle oluyor yapay oluyor
hdr kullanırken singleplayer oyunlarda renodx hdr kullanman lazım direkt tek tuşla yapılıyormuş tayfunun rehberi var da bu monitör kaplama hatasıyla kullanılmaz 34k iyi para
Monitör osd menüsünde srgb modu falan varsa onu seç o Tayfunun dediği aşırı canlı renkler gidiyor domates yüzler falan. Renodx dehset bir şey kesinlikle öneririm bende kullanıyorum
 
Asus da yapılıyor da hiçbir zaman çalışmadığı için düzgün ben osd ekranindan yapıyorum hep.
Zaten bir kere yapıyorum alırken bir daba yapmiyorum.
Bu videoya bakıyorum.

he sdr hdr için windowsun içinden hdr açman gerekiyor hdr açmadığın zaman sdr kullanıyorsun zaten
sdr ve hdr arasında git gel yaptığın zaman monitör osd deki ayarların değişiyor, sdr için ayrı hdr için ayrı ayar yapabiliyorsun osd içinde

osd içindeki ayarların kişiden kişiye değişir renk ayarını customa getirdikten sonra white balance ayarını uygulaman gerekiyor, red blue green dengesini kendi monitör ünitene göre en doğal hissettirene ayarlarsın

sdr kullanırken dci p3 kullanmaman gerekiyor diğer ayarı kullanman gerekiyor tayfun daha önce insan yüzünün domatese döndüğünü göstermişti öyle oluyor yapay oluyor
hdr kullanırken singleplayer oyunlarda renodx hdr kullanman lazım direkt tek tuşla yapılıyormuş tayfunun rehberi var da bu monitör kaplama hatasıyla kullanılmaz 34k iyi para
Hdr açtım fakat hoşuma gitmiyor hdr ya
 
subwoofer bass falan ekleyen alet değil mi benim istediğim abartı bir şey değil, tabletimin telefonumun hoparlöründen daha kötü şu an z213
Şimdi olay şu, subwooferi ortalık sallansın diye almıyorsun. Aslında sallayabilirsin ama amaç 30hz leri gerçekten de duyabilmek. Kötü sistemler veya subwooferi olmayan iyi stereo hoparlörler o frekanslara inemez çünkü bunun için sürücü çapı en az 8-9 cm olmalı gerçekten iyi duymak istiyorsan. Sub bassları yani 80hz ve altını çalma işini subwoofere yüklersen ana stereo hoparlöerlerin üzerindeki bas yükü kalkacak ve vokalleri ve tizleri çok daha net ve güzel verecek. o yüzden subwoofer bir ses sisteminde çok önemli bana kalırsa. özellikle düşük bütçelerde (15-20k)
 
Bu videoya bakıyorum.


Hdr açtım fakat hoşuma gitmiyor hdr ya
1781959083141.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,874
Mesajlar
11,071,315
Üyeler
198,000
Son üye
Power59
Geri
Top