Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

fenerlimühendis

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2020
Mesajlar
1,943
Reaksiyon skoru
1,209
Dolap uygulamasından 2. el bir thinkpad satın aldım. 10. nesil u serisi i7 işlemci, 16 GB RAM, 512 GB SSD ve RX640 ekran kartı. Thinkpad E15 serisi. Satıcı beyanına göre ürün 6 aylık ve üstünde düşme sonucu ufak bir çizik hariç problem yok. Batarya ömrünü tahmini 4-5 saat olarak söyledi test etmemiş. Cihazı 11kya satıyordu 10k teklif ettim komisyonla 11kya aldım 😅

32312.webp
 
Fiyatı iyi 2. Elde saçmasapan fiyatlandırma yapmak saçma zaten. Bazıları 0 fiyatına koyuyor 2. El cihazı o yüzden fiyat algımız yıkılmış belli ki seninde yıkılmış böyle bi tepki vermişsin 😀
 
Fiyatı iyi 2. Elde saçmasapan fiyatlandırma yapmak saçma zaten. Bazıları 0 fiyatına koyuyor 2. El cihazı o yüzden fiyat algımız yıkılmış belli ki seninde yıkılmış böyle bi tepki vermişsin 😀
Hocam Thinkpad serisi cihaz hele gerçekten 6 aylıksa ve 4-5 saat pili gidiyorsa ölüsü 15-16 eder sanki 😄
 
Hocam Thinkpad serisi cihaz hele gerçekten 6 aylıksa ve 4-5 saat pili gidiyorsa ölüsü 15-16 eder sanki 😄
10. Nesil işlemcisi olması biraz o konuda beni düşündürmedi değil 😀 en iyi aslında içini açıp baksan tozlanmadan anlayabilirsin onu. Çift slot ram + undervolt ile canavar olur o bilgisayar. Frame gen modlarıyla baya iyi olur diye düşünüyorum. Thinkpad'ler genelde sağlam oluyor dediğin gibi kasa alüminyum mu ?
 
Buna güzel yüksek ısı iletimli bir macun gider. Güzel bilgisayar ama sağlam ısınır söyliyim özellikle oyunlarda 😀
bende hp g7 250 mx110 i5 8. nesil 8 ram 256 ssd 5 saat batarya omurlu 4.5k ya almıştım işimi goruyor 2 ay oldu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Kasa plastik gibi. Zaten çift slot 16 GB muhtemelen.
windows 10 ltsc 21 kurup devam edicek omrune bence
 
bende hp g7 250 mx110 i5 8. nesil 8 ram 256 ssd 5 saat batarya omurlu 4.5k ya almıştım işimi goruyor 2 ay oldu
Hp leri sökmeyi hiç sevmiyorum hocam karışık oluyor 😀 ha taş gibiler o seriler bir şey olmuyorda çok uğraştırıyor namıssızlar.
 
Buna güzel yüksek ısı iletimli bir macun gider. Güzel bilgisayar ama sağlam ısınır söyliyim özellikle oyunlarda 😀
MX7 var elimde iş görür sanırım 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bende hp g7 250 mx110 i5 8. nesil 8 ram 256 ssd 5 saat batarya omurlu 4.5k ya almıştım işimi goruyor 2 ay oldu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


windows 10 ltsc 21 kurup devam edicek omrune bence
Bedava almışsınız hocam 😅 Ben cihazı kullanırsam W11 ile kullanırım debloat edip. Kullanım amacım da birkaç saat yapay zeka ile visual studio kullanmak 😄
 
Geri
Top