2 3k Gaming Kulaklık Önerisi

shy000

80+ Bronze
Katılım
17 Kasım 2022
Mesajlar
680
Reaksiyon skoru
497
Bütçe
2000
2 3k arası gaming kulaklık önerisi istiyorum. mikrofonu kaliteli ve net olsun yeterli.
 
suna bakabilirsin istersen yurtdışında baya tutan bi ürün kablosuz türktelekom kullanıyorsan ordan indirim kodu al 1850tlye geliyor normalde fiyhati 2400tl bandında benimde kulaklık ihtiyacim vardı bunu aldım
 
Son düzenleme:
suna bakabilirsin istersen yurtdışında baya tutan bi ürün kablosuz türktelekom kullanıyorsan ordan indirim kodu al 1850tlye geliyor normalde fiyhati 2400tl bandında benimde kulaklık ihtiyacim vardı bunu aldım
hocam bu forumdaki konuya baktım kulaklık ile ilgili daha dün açılmış. yeni bi kulaklık galiba herkes almış bakıcam diyo. onlar alsın denesin editlesinler konuyu ben de alayım. konu sahibi yarın gelir kulaklık diyo ona göre bakalım.
 
hocam bu forumdaki konuya baktım kulaklık ile ilgili daha dün açılmış. yeni bi kulaklık galiba herkes almış bakıcam diyo. onlar alsın denesin editlesinler konuyu ben de alayım. konu sahibi yarın gelir kulaklık diyo ona göre bakalım.
suan indirimli geliyor o yüzden demiştim teknik özellikleri kagit üstünde güzel gözüküyor amazonda ürünü baya begeniyorlar tutmus o yüzden söylemek istedim bende aldım cünkü aynısından bugün gelicek denemesini yapicam eger güzel gelirse 2400tl kendi fiyatindan almak ister misin bilmiyorum
 
hocam bu forumdaki konuya baktım kulaklık ile ilgili daha dün açılmış. yeni bi kulaklık galiba herkes almış bakıcam diyo. onlar alsın denesin editlesinler konuyu ben de alayım. konu sahibi yarın gelir kulaklık diyo ona göre bakalım.
Bugün gelecek, genelde Hepsijet 10:00-13:00 arası getiriyor. Ona göre yazarım. Ama Amazon'daki global yorumlara da bakılabilir. Arkadaşın dediği gibi stokları bitebilir. Havit'den H2002P, H2002U PRO ve H2002BG kullandım, hepsinden de ses anlamında menun kaldım. Sadece H2002BG kablosuz olduğundan mikrofonu nasıldır bilmiyorum. Kulaklık mikrofonlarını kullanmıyorum.
 
suan indirimli geliyor o yüzden demiştim teknik özellikleri kagit üstünde güzel gözüküyor amazonda ürünü baya begeniyorlar tutmus o yüzden söylemek istedim bende aldım cünkü aynısından bugün gelicek denemesini yapicam eger güzel gelirse 2400tl kendi fiyatindan almak ister misin bilmiyorum
3kya kadar okeyim alırım yani sıkıntı yok. her türlü muadillerinden uygun fiyatta. ayrıca bugün bitmez heralde indirim. biterse de yapacak bir şey yok :/
 
Fifine H9 önerebilirim, dün baktım 3000 TL'ye inmiştide şimdi tekrar 300 tl zamlanmış
 
Bugün gelecek, genelde Hepsijet 10:00-13:00 arası getiriyor. Ona göre yazarım. Ama Amazon'daki global yorumlara da bakılabilir. Arkadaşın dediği gibi stokları bitebilir. Havit'den H2002P, H2002U PRO ve H2002BG kullandım, hepsinden de ses anlamında menun kaldım. Sadece H2002BG kablosuz olduğundan mikrofonu nasıldır bilmiyorum. Kulaklık mikrofonlarını kullanmıyorum.
aman aman bi mikrofon beklemiyorum. sesin net olması yeterli.
 
suna bakabilirsin istersen yurtdışında baya tutan bi ürün kablosuz türktelekom kullanıyorsan ordan indirim kodu al 1850tlye geliyor normalde fiyhati 2400tl bandında benimde kulaklık ihtiyacim vardı bunu aldım
Memnunmusun
 
Blackshark v2 x
₺1500 almıştım, ₺1000 edecek ürün değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada H2015 PRO şu an deniyorum. H2002BG göre kumaş pedleri daha kalın ve sanki biraz daha büyük gibi geldi. H2002BG'yi de çıkarıp takıp deneyeceğim. Ama kulağımı içine aldığını söyleyebilirim.

Ses kalitesi ise diğer Havitlere göre iyi geldi. Bunda %100 kullanırken rahatsız etmiyor. Uygulamasını da yükledim ama niye böyle bir şey yapmışlar anlamadım. 7.1 açmak dışında bir artısı yok gibi, gerçi tuşlarla da 7.1 falan açılıyordur herhalde.

Paket içeriğinde garip şeylere uğraşmamışlar. H2040D giriş seviye ₺500 ürün gibi beyaz bir süngerimsi poşet içine kulaklık ve onun içine alıcı, JAK, şarj kablosu ve mikrofonu koymuşlar. Mikrofonu denemeyeceğim, o yüzden latinlerin incelemelerine bakın.

BF6 oynayacağım 3-4 el sonra indirim konusuna yazarım.
 
₺1500 almıştım, ₺1000 edecek ürün değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada H2015 PRO şu an deniyorum. H2002BG göre kumaş pedleri daha kalın ve sanki biraz daha büyük gibi geldi. H2002BG'yi de çıkarıp takıp deneyeceğim. Ama kulağımı içine aldığını söyleyebilirim.

Ses kalitesi ise diğer Havitlere göre iyi geldi. Bunda %100 kullanırken rahatsız etmiyor. Uygulamasını da yükledim ama niye böyle bir şey yapmışlar anlamadım. 7.1 açmak dışında bir artısı yok gibi, gerçi tuşlarla da 7.1 falan açılıyordur herhalde.

Paket içeriğinde garip şeylere uğraşmamışlar. H2040D giriş seviye ₺500 ürün gibi beyaz bir süngerimsi poşet içine kulaklık ve onun içine alıcı, JAK, şarj kablosu ve mikrofonu koymuşlar. Mikrofonu denemeyeceğim, o yüzden latinlerin incelemelerine bakın.

BF6 oynayacağım 3-4 el sonra indirim konusuna yazarım.
kablolu olarak kullanılabiliyo mu? pcde bluetooth yok. ses ve mikrofon jak yeri de ayrı. kutuda splitter çıkıyo mu?
 
Geri
Top