Konuyu anlamadığın çok açık. PC için çıkmıyor ilk başta, konsol için çıkıyor. Gta'yı zaten insanlar sırf gta olduğu için de alıyor, sadece online için değil. 20 yıldır fazladır GTA ile büyüyüp GTA 6'nın çıkışına tanık olmak oyun sektöründe hobi edinenler için çok büyük bir şey. O yüzden bazı şeylerde paranın hiç bir önemi yok. Hayatı basit yaşamak istiyorsan senin tercihin. Belli ki oyunları hobi için oynamıyorsun o yüzden senin bekleyeceğin bir şey yok. İstersen 10 yıl bekle, 10 yıl sonra online bedava olur o zaman oynarsın.hayır hikaye moduda gayet güzeldi illa online oynayacaksın diye bir durum yok sen 200 dolar verebilirsin .
Online na ne yenilik getirebilirlerki hiç aklıma gelmiyor
beklediğim fiyat buna benzer.
Yenilikten kastımız yeni harita olacak işte.Online na ne yenilik getirebilirlerki hiç aklıma gelmiyor
En az 1 sene çıkmaz korsanı, Rockstar baya para döküyor korsanı engellemek için, 1-2 sene sonra salıyor. Zaten oyun PC ye de geç çıkacak onun üstüne 1-2 sene bekleyen varsa onlar bedava oynarGPU lu vds e Crack indirip test ederiz virüs varmı yok mu diye yoksa bilgisayara indirip crack oynarım. o paraları oyuna vermem valla 100-200$ falan bir oyun için bir oyuna max vereceğim 200-300 tldir
yıl hesabı değil de saat hesabı yapmak daha mantıklı benceGta 6 gibi bir oyuna sen o fiyatı 13 senelik veriyorsun.
Her sene fifa gibi 70 dolar istese evet haklısın.
Yani gta5'e 2013'de 60$ vermiş biri hala oynuyorsa ona yıllık 4.6$ vermiş demektir.
Bu da böyle bir oyun için bedava.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
pc'de olmadığı için burası galiba hocam;
Ha hazır indirmişken videoları 4k indirin
![]()
YouTube
Sevdiğiniz videoların ve müziklerin keyfini çıkarın, orijinal içerik yükleyin ve tümünü YouTube'da arkadaşlarınızla, ailenizle ve dünyayla paylaşın.www.youtube.com
Bu arkadaşlar biliyor onu;ben ps5'e cdli almayı düşünüyorum bu cdler ne zaman satışa sunulur?
ev ziyareti yapak biBu arkadaşlar biliyor onu;
Kadıköy'de ofisleri. Aslında biri bizim için ofisi ziyaret edip bilgi alsa çok iyi olurduHome - CD Media
CD Media (Societas Europaea) S.E. - Kifisias 32, 15125 Marousi, Athina, tel. +30 210 6854220, +30 210 2822580, fax. +30 2106854273, +30 2102820070, e-mail. [email protected]tr.cdmediase.eu
![]()
Aspava yapıyorum ben artık.yıl hesabı değil de saat hesabı yapmak daha mantıklı bence