Gta 6 Portekiz'de 90€'ya(Vergisiz 73$) Listelendi!

Yani PS Store'de 3900 TL'den fazla olacak.
 
hayır hikaye moduda gayet güzeldi illa online oynayacaksın diye bir durum yok sen 200 dolar verebilirsin .
Konuyu anlamadığın çok açık. PC için çıkmıyor ilk başta, konsol için çıkıyor. Gta'yı zaten insanlar sırf gta olduğu için de alıyor, sadece online için değil. 20 yıldır fazladır GTA ile büyüyüp GTA 6'nın çıkışına tanık olmak oyun sektöründe hobi edinenler için çok büyük bir şey. O yüzden bazı şeylerde paranın hiç bir önemi yok. Hayatı basit yaşamak istiyorsan senin tercihin. Belli ki oyunları hobi için oynamıyorsun o yüzden senin bekleyeceğin bir şey yok. İstersen 10 yıl bekle, 10 yıl sonra online bedava olur o zaman oynarsın.
 
Online na ne yenilik getirebilirlerki hiç aklıma gelmiyor
Yenilikten kastımız yeni harita olacak işte.
Çok daha iyi grafiklerde.
Bu da zaten başlı başına yeter.
Tamam gta5'in los santosu çok güzel ama sokaları ezberledik.
Artık aynı yerde araçla bile gezmek sıktı.
Ama tamamıyla yepyeni bir harita bambaşka bir deneyim demek.
 
ben ps5'e cdli almayı düşünüyorum bu cdler ne zaman satışa sunulur?
 
GPU lu vds e Crack indirip test ederiz virüs varmı yok mu diye yoksa bilgisayara indirip crack oynarım. o paraları oyuna vermem valla 100-200$ falan bir oyun için bir oyuna max vereceğim 200-300 tldir
En az 1 sene çıkmaz korsanı, Rockstar baya para döküyor korsanı engellemek için, 1-2 sene sonra salıyor. Zaten oyun PC ye de geç çıkacak onun üstüne 1-2 sene bekleyen varsa onlar bedava oynar 😁
 
Gta 6 gibi bir oyuna sen o fiyatı 13 senelik veriyorsun.
Her sene fifa gibi 70 dolar istese evet haklısın.
Yani gta5'e 2013'de 60$ vermiş biri hala oynuyorsa ona yıllık 4.6$ vermiş demektir.
Bu da böyle bir oyun için bedava.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


pc'de olmadığı için burası galiba hocam;
Ha hazır indirmişken videoları 4k indirin :ROFLMAO:

yıl hesabı değil de saat hesabı yapmak daha mantıklı bence
 
Bir düşündüm 100 doları nasıl hallederim diye sonra halletsem bile pcmin gta 6 yı kaldıramayacağı düşncesi aklıma geldi
 
ben ps5'e cdli almayı düşünüyorum bu cdler ne zaman satışa sunulur?
Bu arkadaşlar biliyor onu;
Kadıköy'de ofisleri. Aslında biri bizim için ofisi ziyaret edip bilgi alsa çok iyi olurdu :D
 
yıl hesabı değil de saat hesabı yapmak daha mantıklı bence
Aspava yapıyorum ben artık.
30 dakikalık yemek için 900tl ödedik geçen.
Tatlı, ikramla, iskender vs.
Diyorum bu oyun en az 50 saat sürer 100 aspava parası eder mi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,600
Mesajlar
11,078,780
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top