Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

https://music.youtube.com/watch?v=wZnyrrwztoE&si=fdeWVgFaiFgTPpx6
https://music.youtube.com/watch?v=WYk_aXceklQ&si=-0Co8ko8Y1m1_3_p

Bu müziklere kısaca bir baksan da hangi kulaklığın bana uyduğunu bir değerlendirsen olur mu beni büyük dertten kurtarırsın açıkçası ben daha çok mid bas kicklerini hissetmek istiyorum :D
Akşam bakabilirim.

Bir de renk önemli mi red lion yerine beyazını alsam bir fark olur mu ? Bir de tip c mi 3.5mm mi önerirsin ? tip c benim işime gelir sürekli dac almaktan sıkıldım her kulaklığa..
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Köpük ucu eksik bir tanesi iade ediyorum, ses anlamında klasik sıcak karakterde hafif basları önde bir kulaklık. 3.5 mm ile direk pc ye bağlayacaksanız sesi çok zayıf, dawn pro 2 dac ile ses artıyor baya ama sahne genişliğini hiç beğenmedim baslar ayrı geliyor evet ama geri kalan tüm sesler aynı noktadan geliyor gibi. Bir de bunun nozüller kocaman valla kulağıma girmedi s tiplerle bile :D Oyunda denemedim.
Renk önemli. Red Lion Edition diğerlerine göre farklı tuningte. Diğer renklerin hepsi aynı, red farklı. Type C alırsan sound floor duyman olası.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Apple dac fazlasıyla besliyor en kötü ondan alırsın.
 
truthear zero blue 1 veya 2 alınmaz, saçma sapan bir sibilance var. fiziksel olarak da rahat değil, bass için başka şeyler tercih edin.
Sibilance mı var hiç duymadım böyle bir şey ne benim ünitemde duydum ne de kullanıcılar arasında ki tiz hassasiyeti olan da biriyim.
 
Sibilance mı var hiç duymadım böyle bir şey ne benim ünitemde duydum ne de kullanıcılar arasında ki tiz hassasiyeti olan da biriyim.
Sibilance ile meşhur bu iem o derece :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O yüzden kutusundan foam tips çıkıyor, yüksek frekansları yumuşatmak için.
 
Sibilance ile meşhur bu iem o derece :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O yüzden kutusundan foam tips çıkıyor, yüksek frekansları yumuşatmak için.
Atar mısın sibilance rahatsızlığı geçen makale veya konuları bakayım.
 
S ve th sesleri kulak tırmalıyor yani. Test edebilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Treble

Treble is where the Zero Blue 2 differs the most from its predecessor. High frequencies are **more detailed and airy **, giving the IEMs a sense of greater technical precision. However, as I mentioned earlier if you are suspectable to treble sibilance the silicone tips might make treble overly sharp for you. While foam tips dampen things perfectly..

5:37
 
Sibilance mı var hiç duymadım böyle bir şey ne benim ünitemde duydum ne de kullanıcılar arasında ki tiz hassasiyeti olan da biriyim.
Denedim şimdi dar s tipleriyle, bana kalırsa sibilans yok. Dac'a bağlayıp sesi fulleyince biraz oluyor gerçekten ama çoğu kulaklıkta bu var benim deneyimlediğim. Basları da normal işte ne fazla ne az ama yüksek seste baya çamurlaşıyor. Sahne genişliği az baya. Enstrüman ayırımını da beğenmedim fiyatına göre. Bu arada kutudan köpük tipler eksik çıktığı için deneyemedim.
 
Red lion'da sibilance var ama çok yüksek değil, hatlerde belli oluyor daha çok, vokalleri kontrollü. Son ses müzik dinleyebilirsin yani onu alırsan
 
S ve th sesleri kulak tırmalıyor yani. Test edebilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Treble

Treble is where the Zero Blue 2 differs the most from its predecessor. High frequencies are **more detailed and airy **, giving the IEMs a sense of greater technical precision. However, as I mentioned earlier if you are suspectable to treble sibilance the silicone tips might make treble overly sharp for you. While foam tips dampen things perfectly..

5:37
Head-Fi'da 8 incelemenin 7'inde ve kullanıcı yorumlarında sibilance rahatsızlığı, problemi yok deniyor nasıl kulaklık bunla meşhur olabiliyor onu anlamadım. Videodan da rahatsızlık duymadım.

 
Geri
Top