Olabilir hocam 2 büyük fan yerine 3 fan daha çok soğutuyor olabilir. Bir de fandan ziyade ekran kartı daha büyük olduğu için soğutucu blok daha büyükse direkt o etki ediyor zaten. Galax 2x oc biraz daha derli toplu duran bir kart. Ama Galax kötü bir üretici değil zaten kart hiçbir zaman tehlikeli bir sınıra çıkmıyor. Ben kendim biraz da fantezi olsun diye kartın sırtına termal bant yapıştırıp üstüne ufak bir soğutucu blok koydum. Soğutucu bloğun üstüne de ısıya dayanıklı silikon bant ile minik bir fan sabitledim. Onu da anakartın sys fan girişine bağladım. Muhtemelen çekirdekleri değil ama vram kısımlarını soğutuyor. Genele etkisi birkaç derece oldu. Ama bu tamamen benim muzipliğim oldu böyle bir şeye ihtiyaç olduğundan değil
Ben 40 bin liraya aldım kartı 40 bine 5070ti görünce yapıştırdım bir an bile üzmedi galax king.