❌İndirim Bitti! Zotac Geforce RTX 5070 Tı 45.268tl

net bir şey diyemem araştırman lazım bildiğim kadarıyla sonru bir model vardı ama hatırlamıyorum
e hep böyle oluyor işte. her 5070ti konusunda biri çıkıp geliyor diyor ki 9070xt al geç.
 
e hep böyle oluyor işte. her 5070ti konusunda biri çıkıp geliyor diyor ki 9070xt al geç.
nasıl yani knk ben bu karşılaştırmayı 9070 xt nin en üst kartıyla yaptım bu teknoloji etkilemiyor o model şuan 44 k sana onu önermek istemedim giriş seviyesi iyi 9070 xt ler var 44k olunca kart uçmuyor %2-3 fark oluyor 31-32k ya güzel 9070 xt ler var ama ben almayacam iyi bir kartım var hali hazırda. kimse sana zorla ürün aldırmıyor sana araştırmaya değer dedim bana ne git istersen 5090 al
 
nasıl yani knk ben bu karşılaştırmayı 9070 xt nin en üst kartıyla yaptım bu teknoloji etkilemiyor o model şuan 44 k sana onu önermek istemedim giriş seviyesi iyi 9070 xt ler var 44k olunca kart uçmuyor %2-3 fark oluyor 31-32k ya güzel 9070 xt ler var ama ben almayacam iyi bir kartım var hali hazırda. kimse sana zorla ürün aldırmıyor sana araştırmaya değer dedim bana ne git istersen 5090 al
araştırmayla bitmiyor ki. şu an piyasadaki 9070xtleri alıp denemeden tavsiye vermen doğru değil onu demek istiyorum. hepsi kağıt üstünde iyi görünüyor ama iyi araştırma yapınca kartların performansından ziyade coilwhine durumu, fan sesi, sıcaklığı, fiyatına göre malzeme kalitesi çok fazla fark çıkıyor. kullanılan faz kalitesine bile baktım. ucuz yollu sapphire pulselar var piyasada ama çoğu coilwhinelı iade edilmiş kartlar. tekrar tekrar ısıtıp satıyorlar. buradan anket açsam coilwhinelı kartı olup da kulaklığı takıp oynayan kaç kişi var diye epey sayı çıkar. şans işi diyoruz ama artık şanstan öteye geçti bence TR de. ilk çıkan stoklarda coilwhinesızları aldı çoğu kişi. coilwhinelı veya faz kalitesi fabrikasyon kötü olanlar değişim veya iadeyle mağazada kaldı. bugün onları satın alıyoruz. sonuç olarak TR için konuşuyorum. 9070xt alıp geç diyemiyoruz artık kimseye. şu modelde stok fazlaydı coilwhinelı ürün denk gelme ürünü daha az demek lazım. tecrübeyle sabit önerilmeli kanaatindeyim.
 
araştırmayla bitmiyor ki. şu an piyasadaki 9070xtleri alıp denemeden tavsiye vermen doğru değil onu demek istiyorum. hepsi kağıt üstünde iyi görünüyor ama iyi araştırma yapınca kartların performansından ziyade coilwhine durumu, fan sesi, sıcaklığı, fiyatına göre malzeme kalitesi çok fazla fark çıkıyor. kullanılan faz kalitesine bile baktım. ucuz yollu sapphire pulselar var piyasada ama çoğu coilwhinelı iade edilmiş kartlar. tekrar tekrar ısıtıp satıyorlar. buradan anket açsam coilwhinelı kartı olup da kulaklığı takıp oynayan kaç kişi var diye epey sayı çıkar. şans işi diyoruz ama artık şanstan öteye geçti bence TR de. ilk çıkan stoklarda coilwhinesızları aldı çoğu kişi. coilwhinelı veya faz kalitesi fabrikasyon kötü olanlar değişim veya iadeyle mağazada kaldı. bugün onları satın alıyoruz. sonuç olarak TR için konuşuyorum. 9070xt alıp geç diyemiyoruz artık kimseye. şu modelde stok fazlaydı coilwhinelı ürün denk gelme ürünü daha az demek lazım. tecrübeyle sabit önerilmeli kanaatindeyim.
200 watt üstü çekip de coil whine olmayan kart gerçekten var mı acaba.
 
200 watt üstü çekip de coil whine olmayan kart gerçekten var mı acaba.
Evet, coil whine olmayan 200W+ kart var ama satın almadan önce bunu bilmenin garantisi yok. Coil whine konusunda marka değil, piyango oynuyoruz resmen. Ha ne yapılmalı? Mesela biraz araştırınca sapphire tarafı popüler olduğu için çok sattı. Kalan stokların çoğu coil whinelı iade edilmiş/değişim istenmiş ürünler. En mantıklısı satıcıya almadan önce stok sayısı sormak (özellikle son 2 ürün yazanlardan uzak durmak). Diğeri de hepsiburada, vatan gibi iade politikası düzgün yerlerden satın almak. Son çare de ikinci el test edilmiş kart almak.

Gönül istiyor ki önce yük testi yaptırıp öyle alalım ama hiçbir firma bunu kabul etmiyor. İşin ilginci ikinci el alırken bunların hepsini yaptırıyoruz sıfır alırken yaptıramıyoruz dfgdfgd
 
Olabilir hocam 2 büyük fan yerine 3 fan daha çok soğutuyor olabilir. Bir de fandan ziyade ekran kartı daha büyük olduğu için soğutucu blok daha büyükse direkt o etki ediyor zaten. Galax 2x oc biraz daha derli toplu duran bir kart. Ama Galax kötü bir üretici değil zaten kart hiçbir zaman tehlikeli bir sınıra çıkmıyor. Ben kendim biraz da fantezi olsun diye kartın sırtına termal bant yapıştırıp üstüne ufak bir soğutucu blok koydum. Soğutucu bloğun üstüne de ısıya dayanıklı silikon bant ile minik bir fan sabitledim. Onu da anakartın sys fan girişine bağladım. Muhtemelen çekirdekleri değil ama vram kısımlarını soğutuyor. Genele etkisi birkaç derece oldu. Ama bu tamamen benim muzipliğim oldu böyle bir şeye ihtiyaç olduğundan değil :D

Ben 40 bin liraya aldım kartı 40 bine 5070ti görünce yapıştırdım bir an bile üzmedi galax king.
Bu kart 2 büyük fan sayesinde çoğu 3 fanlıdan daha sessiz ve soğutma bloğu başarılı, galax zaten uzakdoğunun belkide en sevilen markalarındandır. Özellikle beyaz sistem yapsam bu kartın tasarımı aklımı çelerdi
 
Evet, coil whine olmayan 200W+ kart var ama satın almadan önce bunu bilmenin garantisi yok. Coil whine konusunda marka değil, piyango oynuyoruz resmen. Ha ne yapılmalı? Mesela biraz araştırınca sapphire tarafı popüler olduğu için çok sattı. Kalan stokların çoğu coil whinelı iade edilmiş/değişim istenmiş ürünler. En mantıklısı satıcıya almadan önce stok sayısı sormak (özellikle son 2 ürün yazanlardan uzak durmak). Diğeri de hepsiburada, vatan gibi iade politikası düzgün yerlerden satın almak. Son çare de ikinci el test edilmiş kart almak.

Gönül istiyor ki önce yük testi yaptırıp öyle alalım ama hiçbir firma bunu kabul etmiyor. İşin ilginci ikinci el alırken bunların hepsini yaptırıyoruz sıfır alırken yaptıramıyoruz dfgdfgd
Ben zannetmiyorum coil whinesız kart olmadığını. 2k 144hz'de olmayabilir de 4k 240hz'de dene bir kartı bakalım var mı coil whine yok mu aynı kartta. Adam 60hz ekranda 60fps'e sabitlemiş coil whine yok diyor. Ben de 4k'da 100fps'e sabitlersem yok coil whine ama sabitlemezsem çoşuyor coil whine.
 
Bu kart 2 büyük fan sayesinde çoğu 3 fanlıdan daha sessiz ve soğutma bloğu başarılı, galax zaten uzakdoğunun belkide en sevilen markalarındandır. Özellikle beyaz sistem yapsam bu kartın tasarımı aklımı çelerdi
sessizliğine bir şey diyemem gerçekten sessiz. bu kartı uzun yıllar kullanacağım muhtemelen. ram krizi bitince beyaz sistem toplayıp bu kartı takacağım tekrar
 
Geri
Top