❌İndirim Bitti! Vodafone Bugüne Özel 500 TL!!!

Vodafone uygulamasında happy kısmına fatura yazıp aratın çıkan kampanyaya tıklayın kampanyaya katıl deyin , katıl dedikten sonra kampanyaya katılımınız onaylanmıştır diye mesaj gelecek sonra harcamanızı yapın 5dk içinde de faturanıza 500 lira indiriminiz tanımlandı diye mesaj gelecek. Kampanyaya katılmadan katılım mesajını görmeden alışverişi yapmayın para yatmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ev interneti müşterilerine oluyor öu?
ev internetine bu olmuyor fakat 6 aylık hepsiburada premium veriyorlardı
 
Benimkiler fatura kısmındada gözükmüyor ne gelen var ne giden.
 
Vodafone uygulamasında happy kısmına fatura yazıp aratın çıkan kampanyaya tıklayın kampanyaya katıl deyin , katıl dedikten sonra kampanyaya katılımınız onaylanmıştır diye mesaj gelecek sonra harcamanızı yapın 5dk içinde de faturanıza 500 lira indiriminiz tanımlandı diye mesaj gelecek. Kampanyaya katılmadan katılım mesajını görmeden alışverişi yapmayın para yatmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ev internetine bu olmuyor fakat 6 aylık hepsiburada premium veriyorlardı
anlamadığım bi nokta var. benim fatura 150 lira gibi bişey. starbucks'ı yapmıştım, sms geldi.

faturadan 150 tl düştü diyelim, kalan tutar sonraki faturada da düşecek mi yoksa sadece 1 ay için mi bu olay.
 
eyvallah kitapyurdunda geçerliymiş 500 tllik kitap aldım bedavaya
 
anlamadığım bi nokta var. benim fatura 150 lira gibi bişey. starbucks'ı yapmıştım, sms geldi.

faturadan 150 tl düştü diyelim, kalan tutar sonraki faturada da düşecek mi yoksa sadece 1 ay için mi bu olay.
Hocam ne kadarlık bir harcama yaptıysan o harcadığını direkt silecek yani fatura tutarını karşılamıyacak sadece harcadığını karşılıcak 100 liralık harcarsan 100 500 liralık harcarsan 500 karşılıcak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben starbucksta kullanmıştım 500 e de biletinialda kullandım kabul etti mesaj geldi ama bakalım yansıtacak mı faturaya önemli olan o , çünkü koşullarda ilk fatura yansıtmaya yazıyor eğer yapmazlarsa böyle mesaj geldi diye kanıt sunacağım olmazsa sağlık olsun.
 
anlamadığım bi nokta var. benim fatura 150 lira gibi bişey. starbucks'ı yapmıştım, sms geldi.

faturadan 150 tl düştü diyelim, kalan tutar sonraki faturada da düşecek mi yoksa sadece 1 ay için mi bu olay.
515 lira çekip 500 lira iade gelmiş o zaman sms geldiyse , daha önce faturana yanısıtı kullanmadıysanız 32 lira daha çeker. Bu ayki toplam faturanız 197 lira olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam ne kadarlık bir harcama yaptıysan o harcadığını direkt silecek yani fatura tutarını karşılamıyacak sadece harcadığını karşılıcak 100 liralık harcarsan 100 500 liralık harcarsan 500 karşılıcak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben starbucksta kullanmıştım 500 e de biletinialda kullandım kabul etti mesaj geldi ama bakalım yansıtacak mı faturaya önemli olan o , çünkü koşullarda ilk fatura yansıtmaya yazıyor eğer yapmazlarsa böyle mesaj geldi diye kanıt sunacağım olmazsa sağlık olsun.
Mesaj geldiyse her türlü faturanıza yansıyor sorun olmaz
 
Hocam ne kadarlık bir harcama yaptıysan o harcadığını direkt silecek yani fatura tutarını karşılamıyacak sadece harcadığını karşılıcak 100 liralık harcarsan 100 500 liralık harcarsan 500 karşılıcak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben starbucksta kullanmıştım 500 e de biletinialda kullandım kabul etti mesaj geldi ama bakalım yansıtacak mı faturaya önemli olan o , çünkü koşullarda ilk fatura yansıtmaya yazıyor eğer yapmazlarsa böyle mesaj geldi diye kanıt sunacağım olmazsa sağlık olsun.
515 lira çekip 500 lira iade gelmiş o zaman sms geldiyse , daha önce faturana yanısıtı kullanmadıysanız 32 lira daha çeker. Bu ayki toplam faturanız 197 lira olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mesaj geldiyse her türlü faturanıza yansıyor sorun olmaz
teşekkürler niye öyle düşündüysem zaten :D

Arkadaşlar bir starbucks hesabına 2 tel no ile deneyen oldu mu hic?
ben yükledim şimdi, onay mesajı da geldi.

edit: pardon aynı hesaba, tek numarayla yükledim ben.
 
Geri
Top