ev internetine bu olmuyor fakat 6 aylık hepsiburada premium veriyorlardıEv interneti müşterilerine oluyor öu?
iki indirimi de aynı günde mi aldınız acaba?Ben 500 tl Apple Store ve 500 tl Starbucks kullandım konu sahibine teşekkürler.
anlamadığım bi nokta var. benim fatura 150 lira gibi bişey. starbucks'ı yapmıştım, sms geldi.Vodafone uygulamasında happy kısmına fatura yazıp aratın çıkan kampanyaya tıklayın kampanyaya katıl deyin , katıl dedikten sonra kampanyaya katılımınız onaylanmıştır diye mesaj gelecek sonra harcamanızı yapın 5dk içinde de faturanıza 500 lira indiriminiz tanımlandı diye mesaj gelecek. Kampanyaya katılmadan katılım mesajını görmeden alışverişi yapmayın para yatmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ev internetine bu olmuyor fakat 6 aylık hepsiburada premium veriyorlardı
Hocam ne kadarlık bir harcama yaptıysan o harcadığını direkt silecek yani fatura tutarını karşılamıyacak sadece harcadığını karşılıcak 100 liralık harcarsan 100 500 liralık harcarsan 500 karşılıcakanlamadığım bi nokta var. benim fatura 150 lira gibi bişey. starbucks'ı yapmıştım, sms geldi.
faturadan 150 tl düştü diyelim, kalan tutar sonraki faturada da düşecek mi yoksa sadece 1 ay için mi bu olay.
515 lira çekip 500 lira iade gelmiş o zaman sms geldiyse , daha önce faturana yanısıtı kullanmadıysanız 32 lira daha çeker. Bu ayki toplam faturanız 197 lira oluranlamadığım bi nokta var. benim fatura 150 lira gibi bişey. starbucks'ı yapmıştım, sms geldi.
faturadan 150 tl düştü diyelim, kalan tutar sonraki faturada da düşecek mi yoksa sadece 1 ay için mi bu olay.
Mesaj geldiyse her türlü faturanıza yansıyor sorun olmazHocam ne kadarlık bir harcama yaptıysan o harcadığını direkt silecek yani fatura tutarını karşılamıyacak sadece harcadığını karşılıcak 100 liralık harcarsan 100 500 liralık harcarsan 500 karşılıcak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ben starbucksta kullanmıştım 500 e de biletinialda kullandım kabul etti mesaj geldi ama bakalım yansıtacak mı faturaya önemli olan o , çünkü koşullarda ilk fatura yansıtmaya yazıyor eğer yapmazlarsa böyle mesaj geldi diye kanıt sunacağım olmazsa sağlık olsun.
Hocam ne kadarlık bir harcama yaptıysan o harcadığını direkt silecek yani fatura tutarını karşılamıyacak sadece harcadığını karşılıcak 100 liralık harcarsan 100 500 liralık harcarsan 500 karşılıcak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ben starbucksta kullanmıştım 500 e de biletinialda kullandım kabul etti mesaj geldi ama bakalım yansıtacak mı faturaya önemli olan o , çünkü koşullarda ilk fatura yansıtmaya yazıyor eğer yapmazlarsa böyle mesaj geldi diye kanıt sunacağım olmazsa sağlık olsun.
teşekkürler niye öyle düşündüysem zaten515 lira çekip 500 lira iade gelmiş o zaman sms geldiyse , daha önce faturana yanısıtı kullanmadıysanız 32 lira daha çeker. Bu ayki toplam faturanız 197 lira olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Mesaj geldiyse her türlü faturanıza yansıyor sorun olmaz
ben yükledim şimdi, onay mesajı da geldi.Arkadaşlar bir starbucks hesabına 2 tel no ile deneyen oldu mu hic?
Birkaç güne yanımda fatura güncel tutar kısmında mobil ödeme altında görünür.Benimkiler fatura kısmındada gözükmüyor ne gelen var ne giden.