🔥İndirim Havit Gamenote 2015 Pro Kablosuz Kulaklık ₺2000

Herkes siyahı beğenmiş nedense bana beyazı çok daha hoş premium hissettirdi beyaz sipariş ettim, siz böyle diyincede içime bi kurt düştü.
ATK N9 ve bunun da beyazı biraz çirkin geliyor bana bilemiyorum. Ama kepek sorununuz varsa siyah o tarafta da dezavantajlı oluyor.

Kaba bir inceleme yapacağım, ama kulaklığa alışmak istiyorum biraz. Çünkü ses kalitesi EPZ T35 PRO ve IEM kulaklık arasında net fark var. En basit örnek kulakiçinde daha çok ses duyuyorum. Ayrıca ses kartına bunu kablolu bağlayıp da deneyeceğim bakalım nasıl bir ses verecek.

BF6 gibi ses fukarası bir oyunda denememin de dezavantajı var. Uyurken Valorant ve CS2'yi de indirmeye bırakıp, onlarda da test edip yazacağım.

Bu arada kulaklık tuşlarına tıklayınca mic off vb. sesleri gayet net ve kafa gibmiyor. H2002BG'de böyle banyodan echolu konuşan bir yapay zeka vardı. Onu iyi yapmışlar, ama ses modları üzerinde nasıl geçiliyor anlamadım. Tek tıklama medyayı duraklatıyor veya başlatıyor, basılı tutma kapatıyor, iki kere basma bluetooth moduna geçiriyor. Ama iki kere tıklama biraz zor geldi, tuş kaliteli gibi ve spam yapmana izin vermyior biraz.
 
Selam, öncelikle deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

Ben genellikle Valorant gibi rekabetçi oyunlar oynuyorum. Şu an mikrofon olarak telefondan WO Mic kullanıyorum, kulaklık olarak da JBL Tune 500 kullanıyorum. Ancak hem kablolarla uğraşmaktan hem de telefonu mikrofon olarak kullanmaktan sıkıldım.

Mesajınızda kulaklığın ses, bağlantı ve kullanım tarafına değinmişsiniz ancak mikrofon hakkında pek bilgi göremedim. Müsait olduğunuzda mikrofonu da deneyip yorumlayabilir misiniz? Özellikle Discord ve oyun içi sesli iletişim için yeterli olup olmadığını merak ediyorum.

Teşekkürler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
 
Selam, öncelikle deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

Ben genellikle Valorant gibi rekabetçi oyunlar oynuyorum. Şu an mikrofon olarak telefondan WO Mic kullanıyorum, kulaklık olarak da JBL Tune 500 kullanıyorum. Ancak hem kablolarla uğraşmaktan hem de telefonu mikrofon olarak kullanmaktan sıkıldım.

Mesajınızda kulaklığın ses, bağlantı ve kullanım tarafına değinmişsiniz ancak mikrofon hakkında pek bilgi göremedim. Müsait olduğunuzda mikrofonu da deneyip yorumlayabilir misiniz? Özellikle Discord ve oyun içi sesli iletişim için yeterli olup olmadığını merak ediyorum.

Teşekkürler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Mikrofonu test etmeyeceğim, genelde kulaklık mikrofonu kullanmıyorum. YT'da latinlerin videoları var. Ama inceleme çekenlerin ana mikrofonları çok da kaliteli gelmedi. Kulağımız aşina olmadığından, aradaki ses kalite farkını anlamıyorsunuz. Ama Discord, oyun vb. iletişimi için bu fiyatlardaki ürünlerin mikrofonları kötü olmuyor.
 
Mikrofonu test etmeyeceğim, genelde kulaklık mikrofonu kullanmıyorum. YT'da latinlerin videoları var. Ama inceleme çekenlerin ana mikrofonları çok da kaliteli gelmedi. Kulağımız aşina olmadığından, aradaki ses kalite farkını anlamıyorsunuz. Ama Discord, oyun vb. iletişimi için bu fiyatlardaki ürünlerin mikrofonları kötü olmuyor.
bluetooth bağladım şarkı açtım mağaza denedim sesi iyi gibiydi ürünün peki dongle bağlanınca bluetooth aldığım sesimi alırım yoksa az daha yüksek sesmi alırım sence ve cs2 deneyim bekliyorum
 
bluetooth bağladım şarkı açtım mağaza denedim sesi iyi gibiydi ürünün peki dongle bağlanınca bluetooth aldığım sesimi alırım yoksa az daha yüksek sesmi alırım sence ve cs2 deneyim bekliyorum
Daha yüksek ve kaliteli alırsın.
 
Valla dayanamadım artık aldım ya. Aradığım her özellik var içinde. Ve piyasada ki ürünlerin yarı fiyatına. Risk misk neyse aldık artık, sonuçta yarı fiyat :kekw: Sorunsuz ürün çıkarsa piyango gibi olacak valla. İnşallah güzel üründür. Kod bilgilendirmesi için de teşekkür ederim hocam, tt'li olmak sonunda işe yaradı :D Ön inceleme yapmak bize farz olacak anlaşılan. Girdik riske hadi hayırlısı:kekw:
Biraz şans işi h.o umarım iyi çıkar bende h2039bg de öyle yaptım şansıma güzel çıkmıştı .
 
bluetooth bağladım şarkı açtım mağaza denedim sesi iyi gibiydi ürünün peki dongle bağlanınca bluetooth aldığım sesimi alırım yoksa az daha yüksek sesmi alırım sence ve cs2 deneyim bekliyorum
CS2 denedim, gayet yeterli sesleri duyuyorum.
 
Kulaklığın sağ tarafındaki tasarım hatası (kulak pedini tutan kısım, sol tarafa göre tam oturmuyor gibi) sağ tarafta yer yer gıcırtı sesi yapıyor. Bu sesten dolayı almak istemeyecek çok insan olduğuna eminim. Başta öneriyordum, ama ya yerele üretilen ürünler ya da D&R'da satılanlar bilmiyorum ama üretimde sorun var gibi. Yukarıda da bu sorunu söyleyen vardı, başta sağ kulağı azıcık kapsayamıyor gibi olsa da asıl sorun oynayınca oluşan tıkırtı.

Gerçi bunu yazdıktan sonra ayarını kurcaladım. Kafamı sıkmasın diye iki tarafı da 6 nokta açmıştım. Kafamda takıyken en oturanı 5 noktaymış. 5 nokta alınca bu tıkırtı gitti. Galiba tıkırtı biraz kulağımda boşta kalınca yaşandı. Evet hatta kafamı sağa ve sola hızlı çeviriyorum ses yok. Bu da kullanan veya kullanacakların aklında olsun.

IEM kullanırken dış gürültü bu kadar rahatsız etmiyordu. Kumaş ped dışarı ses verdiği kadar da alıyor. Sol tarafımda duvar saatinin tiktak sesi, müzik falan dinlerken ahşap gıcırdaması gibi geliyor. Sessiz saat harcaması da çıkartabilir.
 
Son düzenleme:
Konuya mini bir inceleme ekledim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,799
Mesajlar
11,070,798
Üyeler
197,982
Son üye
tuwanr
Geri
Top