🔥İndirim Havit Gamenote 2015 Pro Kablosuz Kulaklık ₺2000

Vatan mağaza denedim BT modu sesi gayet yeterliydi ama dongle bilemiyom bt moduyla telefonu koydum köşeye mağazayı full dolaştım heryeri kopmadı bağlantısı ama dongle çekim nasıl sesi degişirmi bilemiyom dongle yok dediler depoda dediler bana
 

Ekler

  • 1000147902.webp
    1000147902.webp
    379.5 KB · Hit: 66
  • 1000147903.webp
    1000147903.webp
    294 KB · Hit: 66
  • 1000147904.webp
    1000147904.webp
    321 KB · Hit: 66
  • 1000147901.webp
    1000147901.webp
    372.9 KB · Hit: 65
  • 1000147900.webp
    1000147900.webp
    251.9 KB · Hit: 63
  • 1000147899.webp
    1000147899.webp
    322.9 KB · Hit: 61
  • 1000147897.webp
    1000147897.webp
    238.8 KB · Hit: 56
  • 1000147896.webp
    1000147896.webp
    272 KB · Hit: 56
  • 1000147893.webp
    1000147893.webp
    236.6 KB · Hit: 64
Vatan mağaza denedim BT modu sesi gayet yeterliydi ama dongle bilemiyom bt moduyla telefonu koydum köşeye mağazayı full dolaştım heryeri kopmadı bağlantısı ama dongle çekim nasıl sesi degişirmi bilemiyom dongle yok dediler depoda dediler bana
Alıcısı 10 metre dediğinden, büyük ihtimalle mesafesi daha düşüktür. Ama alıcıda ses kalitesinin daha iyi ve gecikmenin az olacağını unutmayın. Ben yerinizde olsam siyahı alırdm daha hoş duruyor. Şu an kafamda, biraz müzik dinliyorum. Kulak pedi diğer Havit'lere göre biraz büyük geldi. Veya ben uzun süredir kulaküstü kullanmadığımdan garip geldi, H2002BG'ye de sahibim onu da deneyeceğim. Ayrıca rahat hakikaten. H2002BG kumaş pedinden de daha kalın.

Ses kalitesi ise H2002P, H2002U PRO ve H2002BG göre şu ana kadar iyi. Uygulaması berbat, hatta yüklemenize gerek yok. 7.1 açmak dışında niye yapılmış anlamadım. Sesi %100 kullanınca da fazla gürültülü gelmiyor. Ucuz kulaklıklarda ses kartı şiddeti biraz yapay artırdığından %30-60 üstünde ses kafa yorduğu gibi dip ses de yapıyordu. O tarz şeyler yok. IEM ve ses kartı ikilisi kadar olmasa da, yukarıda saydığım diğer Havit'lere göre ses kalitesi IEM'e en yaklaşan modem bu.
 
Alıcısı 10 metre dediğinden, büyük ihtimalle mesafesi daha düşüktür. Ama alıcıda ses kalitesinin daha iyi ve gecikmenin az olacağını unutmayın. Ben yerinizde olsam siyahı alırdm daha hoş duruyor. Şu an kafamda, biraz müzik dinliyorum. Kulak pedi diğer Havit'lere göre biraz büyük geldi. Veya ben uzun süredir kulaküstü kullanmadığımdan garip geldi, H2002BG'ye de sahibim onu da deneyeceğim. Ayrıca rahat hakikaten. H2002BG kumaş pedinden de daha kalın.

Ses kalitesi ise H2002P, H2002U PRO ve H2002BG göre şu ana kadar iyi. Uygulaması berbat, hatta yüklemenize gerek yok. 7.1 açmak dışında niye yapılmış anlamadım. Sesi %100 kullanınca da fazla gürültülü gelmiyor. Ucuz kulaklıklarda ses kartı şiddeti biraz yapay artırdığından %30-60 üstünde ses kafa yorduğu gibi dip ses de yapıyordu. O tarz şeyler yok. IEM ve ses kartı ikilisi kadar olmasa da, yukarıda saydığım diğer Havit'lere göre ses kalitesi IEM'e en yaklaşan modem bu.
Bende alırsam siyah alıcam teşhir beyaz var diye paylaşmak istedim ama dongle sesi artıyormu nasıl keşke deniye bilsem çok istiyorum peki dongle nasıl sesi
 
Alıcısı 10 metre dediğinden, büyük ihtimalle mesafesi daha düşüktür. Ama alıcıda ses kalitesinin daha iyi ve gecikmenin az olacağını unutmayın. Ben yerinizde olsam siyahı alırdm daha hoş duruyor. Şu an kafamda, biraz müzik dinliyorum. Kulak pedi diğer Havit'lere göre biraz büyük geldi. Veya ben uzun süredir kulaküstü kullanmadığımdan garip geldi, H2002BG'ye de sahibim onu da deneyeceğim. Ayrıca rahat hakikaten. H2002BG kumaş pedinden de daha kalın.

Ses kalitesi ise H2002P, H2002U PRO ve H2002BG göre şu ana kadar iyi. Uygulaması berbat, hatta yüklemenize gerek yok. 7.1 açmak dışında niye yapılmış anlamadım. Sesi %100 kullanınca da fazla gürültülü gelmiyor. Ucuz kulaklıklarda ses kartı şiddeti biraz yapay artırdığından %30-60 üstünde ses kafa yorduğu gibi dip ses de yapıyordu. O tarz şeyler yok. IEM ve ses kartı ikilisi kadar olmasa da, yukarıda saydığım diğer Havit'lere göre ses kalitesi IEM'e en yaklaşan modem bu.
Reis BT bağladımda iyiydi sesi çok hafif daha ses olsa gibi hissettim son sesde dongle ve bt test edermisin ses aynimi eşitmi dongleda dahami fazla
 
Reis BT bağladımda iyiydi sesi çok hafif daha ses olsa gibi hissettim son sesde dongle ve bt test edermisin ses aynimi eşitmi dongleda dahami fazla
Ses şiddetleri yakın, alıcıda (dongle) daha iyi geliyor. Bluetooth net olarak sesteki kalite düşüsünü anlıyorsunuz. %100 bence şiddetli kalıyor biraz, tiz vb. için biraz EQ ayarı yapılabilir çok anlamıyorum.

Ama tekrarlayayım ben ana kulaklık olarak IEM ve ses kartı kullanıyorum. Mesela bu kulaklığı ses kartıma taksam büyük ihtimalle çok daha iyi bir performans verecek. IEM ile ses kartı deneyiminde, sesleri çok daha net duyduğumu da söyleyebilirim. Onunla kıyaslayınca geride kalıyor. Ama bu sizin kullandığınız ürünlere göre kıyası yapılmalı. Atıyorum H2002P, H2002BG veya Gamepower, Rampage ürünlerinden ses olarak daha iyi olabilir. En azından kendi deneyimim H2002P, H2002BG'den daha iyi sesleri.

Şu anlık %70 daha ideal gibi. Ben de genel olarak yüksek sesli dinlemeyi seven biri değilim.
 
Son düzenleme:
bu mu cloud 2 core wireless mı
Arada çok fiyat farkı var. Ne kadar ekmek o kadar köfteye göre kıyas yapılması lazım. Cloud 2 daha iyi olabilir ses kalitesinde denemedim bilemiyorum. Akakçe'deki o fiyatı da hak ettiğini düşünmüyorum. Mchose X9 alınabilir Cloud 2 yerine.
 
Arada çok fiyat farkı var. Ne kadar ekmek o kadar köfteye göre kıyas yapılması lazım. Cloud 2 daha iyi olabilir ses kalitesinde denemedim bilemiyorum. Akakçe'deki o fiyatı da hak ettiğini düşünmüyorum. Mchose X9 alınabilir Cloud 2 yerine.
hocam şuan elimde cloud 2 core var ama elimden geçtiği için artık değiştirme zamanım geldi değiştirmeye değer mi sizce
 
Ürün kötü durumdaysa Mchose X9 geçiş yapabilirsiniz.
Ses şiddetleri yakın, alıcıda (dongle) daha iyi geliyor. Bluetooth net olarak sesteki kalite düşüsünü anlıyorsunuz. %100 bence şiddetli kalıyor biraz, tiz vb. için biraz EQ ayarı yapılabilir çok anlamıyorum.

Ama tekrarlayayım ben ana kulaklık olarak IEM ve ses kartı kullanıyorum. Mesela bu kulaklığı ses kartıma taksam büyük ihtimalle çok daha iyi bir performans verecek. IEM ile ses kartı deneyiminde, sesleri çok daha net duyduğumu da söyleyebilirim. Onunla kıyaslayınca geride kalıyor. Ama bu sizin kullandığınız ürünlere göre kıyası yapılmalı. Atıyorum H2002P, H2002BG veya Gamepower, Rampage ürünlerinden ses olarak daha iyi olabilir. En azından kendi deneyimim H2002P, H2002BG'den daha iyi sesleri.

Şu anlık %70 daha ideal gibi. Ben de genel olarak yüksek sesli dinlemeyi seven biri değilim.
Ye bt ve dongle sesi eşit değil diyorsun 100 sesleri ayni değil yani dongle daha fazla ses cikiyorsa okeyim ozaman ben
 
Ye bt ve dongle sesi eşit değil diyorsun 100 sesleri ayni değil yani dongle daha fazla ses cikiyorsa okeyim ozaman ben
Dongle daha kaliteli veriyor, yani fark var. Ama ses şiddeti benzer bence. Kıyas yapacak kadar seslerden anlamıyorum. Ama dongle doğal olarak BT'dan daha iyi ses veriyor ona eminim. BT ile dinlerken sesde hafif gürültü ve cızırdama var.

Ekolayzer ayarı önermiştim onu sildim. H2002P EQ ayarı bunda olmuyor, ses de patlamalara yol açıyor. Ben direkt uygulamasını sildim bu arada gereksiz.
 
Son düzenleme:
Alıcısı 10 metre dediğinden, büyük ihtimalle mesafesi daha düşüktür. Ama alıcıda ses kalitesinin daha iyi ve gecikmenin az olacağını unutmayın. Ben yerinizde olsam siyahı alırdm daha hoş duruyor. Şu an kafamda, biraz müzik dinliyorum. Kulak pedi diğer Havit'lere göre biraz büyük geldi. Veya ben uzun süredir kulaküstü kullanmadığımdan garip geldi, H2002BG'ye de sahibim onu da deneyeceğim. Ayrıca rahat hakikaten. H2002BG kumaş pedinden de daha kalın.

Ses kalitesi ise H2002P, H2002U PRO ve H2002BG göre şu ana kadar iyi. Uygulaması berbat, hatta yüklemenize gerek yok. 7.1 açmak dışında niye yapılmış anlamadım. Sesi %100 kullanınca da fazla gürültülü gelmiyor. Ucuz kulaklıklarda ses kartı şiddeti biraz yapay artırdığından %30-60 üstünde ses kafa yorduğu gibi dip ses de yapıyordu. O tarz şeyler yok. IEM ve ses kartı ikilisi kadar olmasa da, yukarıda saydığım diğer Havit'lere göre ses kalitesi IEM'e en yaklaşan modem bu.
Herkes siyahı beğenmiş nedense bana beyazı çok daha hoş premium hissettirdi beyaz sipariş ettim, siz böyle diyincede içime bi kurt düştü.
 
Geri
Top