❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

2 TANE TEBİLON 1 TANE İNCE HESAP ALDIM DOSTLAR İÇİMDEN BİR SES İKİSİ DE İPTAL OLACAK DİYOR AMA HAKKIMIZDA HAYIRLISI
tebılon stok açıp satıyor 2 dk 40 sn falan sonra da bitti neden iptal etsin ki?
 
Güncelleme: havale ile alım yapınca ve Stok bittiğinde hala ödeme bekleniyor diyor bu da demek ki sanırım stoktan düşüyor. Anlık paraya sıkışmış sabah çözerim diyenler varsa benim gibi, şansını denesin
 
7600 mhz aldım bı de tebılıon ınce hesap ıptal yer dıye aldım ıkısıde gelırse arakdasa veırım bırını tanıdık
 
1782093146004.webp
ya ALLAH Bismillah
 
Tebilona yetişemedim mecbur incehesaptan çektim bende, umarım iptal olmaz. Şans bir kere de bizim yüzümüze gül be
 
İncehesap çalışanları burayı okuyor mu acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha kötüsü aramıza sızmışlar mıdır
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top