Cagdas5389
80+ Silver
- Katılım
- 15 Ocak 2023
- Mesajlar
- 2,588
- Reaksiyon skoru
- 1,287
bi kolonya vur yüzüne uzun bi sabah olcak gibiBen uyumaktan vazgeçtim, arkada Yeni Zelanda - Mısır maçı açık ses olsun diye odak burada.
bi kolonya vur yüzüne uzun bi sabah olcak gibiBen uyumaktan vazgeçtim, arkada Yeni Zelanda - Mısır maçı açık ses olsun diye odak burada.
Bence kampanya değildi, İncehesap büyük ihtimalle zaten fiyat yüksek çok alan olmaz alan olursa da bir şekilde tedarik ederiz diye stok limiti koymamıştı Sinerji koymuştu. Fiyat bilmediğim bir sebeple (büyük ihtimalle distribütör kaynaklı) düşünce Sinerji sisteme girdiği az stoğu sattı diğerleri binlerce satış yaptı. Tebilion sınırsız stok değildi gerçi ama onda da abartı ve gerçekçi olmayan miktarda bir stok vardı bence.SInerji gelecek digerleri iptal gibi duruyor. Muhtemelen sinirli sayida kampanya yapmak istediler incehesap ve tebilon beceremedi. Sinerjide kampanya usulune uygun tamamlanmiş gozukuyor. Incehesap ve tebilonun 1 tane alanlara bile stok yetirebilecegini dusunmuyorum. Sinerjiye yetisemedim yazik oldu neyse bir daha ki sefere
iptal edildi mi hocam seninki, benimki duruyor onaylandıdaiptal geldi beyler geçmiş olsun çalışanları zorla kaldırıp mesaiye başlattılar herhalde
ss bekliyoruz yoksa rep.iptal geldi beyler geçmiş olsun çalışanları zorla kaldırıp mesaiye başlattılar herhalde
iki tuşa basıcaklar kanka iptal içinBence kampanya değildi, İncehesap büyük ihtimalle zaten fiyat yüksek çok alan olmaz alan olursa da bir şekilde tedarik ederiz diye stok limiti koymamıştı Sinerji koymuştu. Fiyat bilmediğim bir sebeple (büyük ihtimalle distribütör kaynaklı) düşünce Sinerji sisteme girdiği az stoğu sattı diğerleri binlerce satış yaptı. Tebilion sınırsız stok değildi gerçi ama onda da abartı ve gerçekçi olmayan miktarda bir stok vardı bence.
Kısacası hepsi iptal yer ama İncehesap çalışanlarından kaçı sabah baygınlık geçirir o kadar siparişi iptal etmesi kaç hafta sürer o stoğu sınırsız giren elemana ne yaparlar falan onlar muamma![]()
balığı yemeden diyecem daha ortada balık yok balığın kokusu bile yok yamyamlarYavaş aw
Harbi bari bi kargoya verilseydi.balığı yemeden diyecem daha ortada balık yok balığın kokusu bile yok yamyamlar