Bu Masaya 10 Bin TL Fazlamı

3 yildir kullaniyorum hic sikintisi olmadi cokme fln da olmadi sadece kurması biraz ugrastiriyor birde odada biraz alaninin olmasi gerek alti full demir al bunu hocam baya genis hersey sigiyor
 
selamlar marangozucdan fiyat almak amaçlı bu masayı attım 10 k dedi sizce pahalımı 120 50 duz balkona masayı 2 kya yapmıştı buna 10 K DEDİ 155 uzunluk 75 yukselık 60 da genişlik
Yüksek ihtimalle marangoz tanıdık sana sunta masa yapıp 10k da paranı alıp seni ker*Z yerine koymaya çalışıyor bu masayı al kendine geç derim arkadaşım da var gayet memnun masanın üzerinde klavye kırdı masa hala sağlam üzerinde 2 monitör 1 kasa 1 ps5 var bide ekipmanlar fln var sallanma vb.yok
 
Nerdeyse olması gereken fiyatın 5 katı
hocam 2 ye dolaplı 155 masa yokki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yüksek ihtimalle marangoz tanıdık sana sunta masa yapıp 10k da paranı alıp seni ker*Z yerine koymaya çalışıyor bu masayı al kendine geç derim arkadaşım da var gayet memnun masanın üzerinde klavye kırdı masa hala sağlam üzerinde 2 monitör 1 kasa 1 ps5 var bide ekipmanlar fln var sallanma vb.yok
hocam balkon için yaptıgı masa sapsağlam 2 ye yapmıştı 120 ye 60
 
hocam 2 ye dolaplı 155 masa yokki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam balkon için yaptıgı masa sapsağlam 2 ye yapmıştı 120 ye 60
Sağlamlık olarak şu ceramical marka 2 farklı 3 masa var kaç yıldır kullanıyoruz sapasağlamlar hani sorun olacağını düşünmüyorum ama tabii ki kendi gözünle gördüğün sana daha iyi hissettir. Ama bana her türlü çok pahalı geliyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,987
Mesajlar
11,083,024
Üyeler
198,224
Son üye
netmaster
Geri
Top