Türkünet İnternet Yok Müşteri De Hizmetleri Yok

tümen

80+ Platinum
Katılım
24 Ocak 2022
Mesajlar
13,479
En İyi Cevap
3
Reaksiyon skoru
8,494
Merhaba,

5 gündür internet hizmeti alamıyorum ve süreç boyunca yaşadıklarım nedeniyle bu konuyu açma gereği duydum.

Öncelikle müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştım. Sistemde kayıtlı numarayı aradım ancak fiilen bir müşteri hizmetine ulaşmak mümkün değil. Aradığımda robot sistem fatura bilgisi vb. konulardan bahsedip görüşmeyi sonlandırıyor. Sorunumu anlatabileceğim bir görevliye ulaşamadım.

Bunun üzerine yapay zeka destekli sohbet sistemini kullanmaya çalıştım. Fakat burada da durum farklı değildi. "İnternetim yok" dememe rağmen bana "Kablolar takılı mı?" gibi sorular soruldu. Sorunun benden kaynaklanmadığını anlatabilmek için defalarca aynı şeyleri tekrar etmek zorunda kaldım.

Daha da ilginci, müşteri olmama rağmen sanki roller tersine dönmüş gibiydi. İnterneti kullanamayan, mağdur olan ve hizmet alan taraf ben olmama rağmen sürekli ben uğraşıyor, ben açıklama almaya çalışıyor, ben birilerine ulaşabilmek için çaba harcıyordum. Sanki müşteri ben değilmişim de müşteri olan taraf firma, peşinden koşan taraf da benmişim gibi bir tablo ortaya çıktı.

Defalarca durumu anlattıktan sonra ise bana şu ifade kopyalanıp yapıştırıldı:

"THE COMMUNICATION LINK WITH H.248 MEDIA GATEWAY BROKEN LEVEL-2 ALARMo"

Şimdi ben firmanın saha ekibi miyim, network mühendisi miyim? Bu yazıyı görünce ne anlamam gerekiyor? Müşteriye teknik sistem alarmı göndermek yerine bunun ne anlama geldiğini Türkçe olarak açıklamak çok mu zor? Benim bilmem gereken şey sorunun ne olduğu, ne zaman çözüleceği ve bana nasıl yansıdığıdır.

Daha sonra "ıslah görülecek" şeklinde bir ifade kullanıldı. Bunun ne anlama geldiğini de anlamadım. Müşteriyle teknik sistem notları veya ne olduğu belli olmayan ifadelerle konuşulması, bilgilendirmeden çok kafa karışıklığı yaratıyor.

Asıl problem ise internet kesintisiyle ilgili hiçbir bilgilendirme yapılmaması. İnternetim kesilmeden önce herhangi bir bildirim almadım. Planlı bir çalışma ise neden önceden haber verilmiyor? Plansız bir arıza ise neden kesinti yaşandıktan sonra bilgilendirme yapılmıyor?

Düzgün ve anlaşılır bir bilgi verilmediği için günlerdir sorunun kendi tarafımda olup olmadığını anlamaya çalışıyorum. Modemde mi sorun var, ev içi tesisatta mı sorun var, kabloda mı bir problem oluştu diye sürekli kontrol etmek zorunda kaldım. Oysa müşteriye açık bir bilgilendirme yapılsa bunların hiçbirine gerek kalmayacaktı.

Daha da ilginci, bana farklı tarihler verildi. Önce ayın 16'sında düzeleceği söylendi. Düzelmedi. Daha sonra ayın 18'i denildi. O tarihte de düzelmedi. Günlerdir internet hizmeti alamıyorum ve net bir bilgi de verilmiyor.

Bu ne biçim bir iletişim anlayışıdır? Dakikalarca yapay zeka botuyla uğraşıyorum, telefonla ulaşamıyorum, sonunda da müşterinin anlamasının mümkün olmadığı teknik hata kodlarıyla karşılaşıyorum. 5 gündür internetim yok ve hâlâ net bir açıklama yapılmış değil.
 

Ekler

  • 1000171633.webp
    1000171633.webp
    33.3 KB · Hit: 19
  • 1000171632.webp
    1000171632.webp
    28.1 KB · Hit: 19
Merhaba,

5 gündür internet hizmeti alamıyorum ve süreç boyunca yaşadıklarım nedeniyle bu konuyu açma gereği duydum.

Öncelikle müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştım. Sistemde kayıtlı numarayı aradım ancak fiilen bir müşteri hizmetine ulaşmak mümkün değil. Aradığımda robot sistem fatura bilgisi vb. konulardan bahsedip görüşmeyi sonlandırıyor. Sorunumu anlatabileceğim bir görevliye ulaşamadım.

Bunun üzerine yapay zeka destekli sohbet sistemini kullanmaya çalıştım. Fakat burada da durum farklı değildi. "İnternetim yok" dememe rağmen bana "Kablolar takılı mı?" gibi sorular soruldu. Sorunun benden kaynaklanmadığını anlatabilmek için defalarca aynı şeyleri tekrar etmek zorunda kaldım.

Daha da ilginci, müşteri olmama rağmen sanki roller tersine dönmüş gibiydi. İnterneti kullanamayan, mağdur olan ve hizmet alan taraf ben olmama rağmen sürekli ben uğraşıyor, ben açıklama almaya çalışıyor, ben birilerine ulaşabilmek için çaba harcıyordum. Sanki müşteri ben değilmişim de müşteri olan taraf firma, peşinden koşan taraf da benmişim gibi bir tablo ortaya çıktı.

Defalarca durumu anlattıktan sonra ise bana şu ifade kopyalanıp yapıştırıldı:

"THE COMMUNICATION LINK WITH H.248 MEDIA GATEWAY BROKEN LEVEL-2 ALARMo"

Şimdi ben firmanın saha ekibi miyim, network mühendisi miyim? Bu yazıyı görünce ne anlamam gerekiyor? Müşteriye teknik sistem alarmı göndermek yerine bunun ne anlama geldiğini Türkçe olarak açıklamak çok mu zor? Benim bilmem gereken şey sorunun ne olduğu, ne zaman çözüleceği ve bana nasıl yansıdığıdır.

Daha sonra "ıslah görülecek" şeklinde bir ifade kullanıldı. Bunun ne anlama geldiğini de anlamadım. Müşteriyle teknik sistem notları veya ne olduğu belli olmayan ifadelerle konuşulması, bilgilendirmeden çok kafa karışıklığı yaratıyor.

Asıl problem ise internet kesintisiyle ilgili hiçbir bilgilendirme yapılmaması. İnternetim kesilmeden önce herhangi bir bildirim almadım. Planlı bir çalışma ise neden önceden haber verilmiyor? Plansız bir arıza ise neden kesinti yaşandıktan sonra bilgilendirme yapılmıyor?

Düzgün ve anlaşılır bir bilgi verilmediği için günlerdir sorunun kendi tarafımda olup olmadığını anlamaya çalışıyorum. Modemde mi sorun var, ev içi tesisatta mı sorun var, kabloda mı bir problem oluştu diye sürekli kontrol etmek zorunda kaldım. Oysa müşteriye açık bir bilgilendirme yapılsa bunların hiçbirine gerek kalmayacaktı.

Daha da ilginci, bana farklı tarihler verildi. Önce ayın 16'sında düzeleceği söylendi. Düzelmedi. Daha sonra ayın 18'i denildi. O tarihte de düzelmedi. Günlerdir internet hizmeti alamıyorum ve net bir bilgi de verilmiyor.

Bu ne biçim bir iletişim anlayışıdır? Dakikalarca yapay zeka botuyla uğraşıyorum, telefonla ulaşamıyorum, sonunda da müşterinin anlamasının mümkün olmadığı teknik hata kodlarıyla karşılaşıyorum. 5 gündür internetim yok ve hâlâ net bir açıklama yapılmış değil.
eğer bir kaç katlı bir binada yaşıyorsanız ve sorun sadece sizde değilse diğer komşularınızdanda şikayet etmelerini isteyin bunun harici şikayetvara yazın ve btkyada şikayet edin
 
BTK üzerinden şikayet et, oradan otomatik yanıt veremezler. Verirlerse itiraz edersin, 2. itirazdan sonra BTK araya girip şirketle iletişime geçer ve sorunu giderir.
eğer bir kaç katlı bir binada yaşıyorsanız ve sorun sadece sizde değilse diğer komşularınızdanda şikayet etmelerini isteyin bunun harici şikayetvara yazın ve btkyada şikayet edin
Teşekkürler edeceğim
 
7 gündeyiz hala yok
 
Geri
Top