iPhone 15 mi Daha Mantıklı Yoksa 16 mı?

ANtiQ08

80+ Gold
Katılım
1 Şubat 2023
Mesajlar
6,259
Reaksiyon skoru
1,899
Şuan iPhone 13 kullanıyorum telefon ağustosta 2. Senesine girecek telefonun pil seviyesi baya düştü ve ekranda bu aralar arada beyaz parlayıp kapanma durumu var birşeye tıklarken felanda arada aynı oluyor bu yüzden garantiye göndereceğim eğer para isteme vs durumu olursa hiç telefonu yaptırmayıp direkt hepsiburada eskiyi yenile kampanyasından 15 veya 16 almayı düşünüyorum 15 için 28-29 16 için 40 civarı para vermem gerekiyor 2 telefonda 128Gb

Eğer garanti işleminde bir sorun olmazsa 0 la vs değişim olursa telefon değiştirmeyi düşünmüyorum.
 
16 biraz daha mantıklı gibi
Ya bilemiyorum
 
Son düzenleme:
yapay zeka muhabbetleri vardı ama düz 17'lere gelmiyordu 17 pro veya 17 air geliyor yapay zeka çok önemli değil diyorsan 17 düz alsan daha mantıklı veyahut biraz daha bekle 18 çıkınca düşer belki ama ben çok düşüceğini düşünmüyorum aksine fiyatları daha da artıcak telefonların
 
yapay zeka muhabbetleri vardı ama düz 17'lere gelmiyordu 17 pro veya 17 air geliyor yapay zeka çok önemli değil diyorsan 17 düz alsan daha mantıklı veyahut biraz daha bekle 18 çıkınca düşer belki ama ben çok düşüceğini düşünmüyorum aksine fiyatları daha da artıcak telefonların
yapay zeka geliyor bir kaç özellik ekstardan air ve 17 prolara gerliyor
 
128 gb alınmaz. Düz 17 alabilirsin, 17e alabilirsin.
17e nin tasarımını beğenmedim 17 içinde bütçe yok 15 veya 16 alacağım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yapay zeka muhabbetleri vardı ama düz 17'lere gelmiyordu 17 pro veya 17 air geliyor yapay zeka çok önemli değil diyorsan 17 düz alsan daha mantıklı veyahut biraz daha bekle 18 çıkınca düşer belki ama ben çok düşüceğini düşünmüyorum aksine fiyatları daha da artıcak telefonların
Valla hocam çok bütçem yok garantiye göndereceğim eğer bir sorun yoksa kullanmaya devam edeceğim varsa ve ücret istenirse bu telefonu hepsiburada ile göndericem 40k nın üzerine çıkmam 15 veya 16 arasında seçim yapacağım ama kararsızım
 
60hz 128gb telefona 60 70 bin tl bayılmak akıl işi değil hocam. İphone 16 yerine 2.el 15 pro düşünülebilir
 
Son düzenleme:
60hz 128gb telefona 60 70 bin tl bayılmak akıl işi değil hocam. İphone 16 yerine kesinlikle 15 pro al aldığına değsin bari
HZ çok göze çarpan bir şey olmuyor ki telefonda bu zamana kadar hiç farkını hissetmedim kuzenimde pro vardı. Yine de kullanıcı karar versin.
 
Şuan iPhone 13 kullanıyorum telefon ağustosta 2. Senesine girecek telefonun pil seviyesi baya düştü ve ekranda bu aralar arada beyaz parlayıp kapanma durumu var birşeye tıklarken felanda arada aynı oluyor bu yüzden garantiye göndereceğim eğer para isteme vs durumu olursa hiç telefonu yaptırmayıp direkt hepsiburada eskiyi yenile kampanyasından 15 veya 16 almayı düşünüyorum 15 için 28-29 16 için 40 civarı para vermem gerekiyor 2 telefonda 128Gb

Eğer garanti işleminde bir sorun olmazsa 0 la vs değişim olursa telefon değiştirmeyi düşünmüyorum.
Ben de o iki model arasında arada kalıp 16 almıştım kararımdan pişman değilim. Bariz şekilde daha güçlü bir işlemci, 8GB RAM, nadiren de olsa işime yarayan makro kamera ve birkaç saat daha iyi ekran süresi ile üstün kalıyor.
 
60hz 128gb telefona 60 70 bin tl bayılmak akıl işi değil hocam. İphone 16 yerine kesinlikle 15 pro al aldığına değsin bari
15 pro 0 yok hepsiburadada
 
iPhone 12 vardı, ekranda ani göz kırpmaları oluyordu. Pil sağlığı servis gerektiriyordu. Zorlu Center Apple'da pil değişimi yaptırmıştım. Garantiden pil değiştirme olasılığınız çok düşük devir durumundan dolayı. Pil değişimi ve güzel bir sıfırdan yazılım kurduğunuzda telefonunuz sizi epey bir süre daha götürür.

İlla ki yenilemek istiyorsanız iPhone 17 alın. Biraz pili hoşuma gitmiyor onun dışında çok güzel cihaz.
 
iPhone 12 vardı, ekranda ani göz kırpmaları oluyordu. Pil sağlığı servis gerektiriyordu. Zorlu Center Apple'da pil değişimi yaptırmıştım. Garantiden pil değiştirme olasılığınız çok düşük devir durumundan dolayı. Pil değişimi ve güzel bir sıfırdan yazılım kurduğunuzda telefonunuz sizi epey bir süre daha götürür.

İlla ki yenilemek istiyorsanız iPhone 17 alın. Biraz pili hoşuma gitmiyor onun dışında çok güzel cihaz.
Hocam valla pil değişecekse sadece bakarım çok pahalı değilse ve sorunlarımı çözecekse onu yapar geçerim ama bunlar çözüm değilse direkt telefon değiştirmek daha mantıklı ki 15 için 28K vermek hem garantiyi 0 lıcak hem 15 im olmuş olucak o konuda biraz düşünmüyorum değil yani 17 ye çıkacak bütçem yok maalesef
 
Geri
Top