Herkesin fikrine makul ve saygılı olduğu sürece saygım var 3 te 1 yada 4 te 1 fiyatına sipariş verdik gelirse ne ala ama gelmezse yok thh veririm yok şunu yaparım filan komik kaçıyor gerçekten millet neyin davasını güdüyor anlamak zor bu kadar üstüne düşülecek yada uzatılacak bir şey görmüyorum ayrıca tek tük bazı arkadaşlara siparişlere gidersede yine kimsenin benimkini neden göndermediniz deme hakkı da yok başta dediğim gibi fiyat indirim değil bariz hataydı yani ortada iddia edilecek bir hak arayışı olmamalı