❌İndirim Bitti! Lexar Thor 32gb (2x16gb) 3600mhz 4.189₺🔥🔥

sonunda stoklar kapandı inşallah gelir alanlar
 
Şansa aldik bakalim. Ama ddr5 basliginda da gordum millet 4 tane cektim 5 tane cektim. Neden boyleyiz abi biz. Bende ddr4 sistem var girdigimde ddr5 stogu acikti aklima bile gelmedi alayim satayim demek. Bana tuhaf geliyor. Neyse alanlara insallah gelir
 

Ekler

  • 20209.webp
    20209.webp
    31.1 KB · Hit: 68
Son düzenleme:
Ddr4 alanların
Sipariş onlaylandi dedimi
 
Şansa aldik bakalim. Ama ddr5 basliginda da gordum millet 4 tane cektim 5 tane cektim. Neden boyleyiz abi biz. Ben de ddr4 sistem var girdigimde ddr5 stogu acikti aklima bile gelmedi alayim satayim demek. Bana tuhaf geliyor. Neyse alanlara insallah gelir
aynen ben de o sekılde param var ama ıhtıyacım kadar 1 adet sıparıs verdım
 
1 tane ddr4 aldık bekliyoruz 5-6 gibi geç saatte aldım daha ddr5 7600 stokta vardı saat 6 da ama iptal yer diye girmedim
 
iptal olsa üzülür müyüm sevinir miyim bilmiyorum valla geçen sene 2 bine 32gb ram almıştım şimdi bu fiyatlara mı sevinelim durup dururken 4 binlik olduk :D cl 16 olsam üzülmemde 18.
 
Geri
Top