aynen ben de o sekılde param var ama ıhtıyacım kadar 1 adet sıparıs verdımŞansa aldik bakalim. Ama ddr5 basliginda da gordum millet 4 tane cektim 5 tane cektim. Neden boyleyiz abi biz. Ben de ddr4 sistem var girdigimde ddr5 stogu acikti aklima bile gelmedi alayim satayim demek. Bana tuhaf geliyor. Neyse alanlara insallah gelir