bak kankacım olağandan aşırı uygun ürün alırken iptal olma ihtimalini göze alırak alışveriş yapman lazım biz de alıyoruz ama ya gelirse diyerek alıyoruz göndermedikleri zaman ağlamıyorzkardeşim benim ağlama zırlama muhabbeti yok burada
Allaha şükür durumum var kasam da var 2. kasayı topluyorum alıyoruz iptal oluyor vatanda da bu fiyatlara satıldı ürün iptali olmadı abdullah abi de oradan ram çekti sattıkları fiyatı mı bilmiyor incehesap ürünü stoklara koyarken fiyat etiket kontrolü yoksa zaten diyecek daha da bir şey yok