Ryzen 5 3600 Isı Sorunu ve Çözüm Önerileri

arkadaşın dediği gibi ya kasanın içindeki fanlar birbiriyle ters yada montaj hatası var
simdide baktım ters degil önde 3 var icine üflüyo 2de kasanın dısına üfleyen var 1 üstünde 1 arkadasında üfleyen var kasamda gamepower horizon kasa
 
reis bu kasayı ben 5 yıl önce aldım bilmiyodum o zaman
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.incehesap.com/segotep-f...tucu-lga-1851-ve-am5-am4-uyumlu-fiyati-75465/ bu iş görür mü reis
görür
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

reis bu kasayı ben 5 yıl önce aldım bilmiyodum o zaman
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.incehesap.com/segotep-f...tucu-lga-1851-ve-am5-am4-uyumlu-fiyati-75465/ bu iş görür mü reis
ama genelde her cuma indriime giriyor bu soğutucu muadili phantom spirit diyorlar 1200 civarına düşerse al
 
Soğutucu alana kadar turbo frekansı kapatabilirsin. Performans biraz düşer ama bu durumdan iyidir. 4 bakır borulu ve 12cm fanli soğutucu al işini görür. Fazla para harcamaya gerek yok.
 
amd matisse’de curve optimizer olmadığı için ben statik oc tavsiye ederim. Aslında bu seride stok soğutucu hariç bütün kıytırık/iyi soğutucular 3600 ü rahatlıkla soğutabiliyor

1.28voltaj 4.0 ghzde çalıştırabilirseniz baya serinler diye düşünüyorum. 3600 daha önce kullandım oto ayarlara bıraktığınızda 1.40,1.45 voltaja kadar voltaj basıyor otomatik. İşte bu yüzden işlemciniz ısınıyor. Bununda sebebi curve optimizer desteklememesi

1.30 voltajdan başlayıp 0.01 aşağıya gidecek şekilde 4.0 ghzde stabilite sağlamaya çalışın

Benim 3600 kötü bindi ve 1.325 voltajda 4.1 anca çalıştırabiliyodum 4.2 hayatta yemiyordu

Ben en azından bi 1.27 veya 1.28 voltajda manuel 4.0 ghzde çalıştırmanızı tavsiye ederm. 4.2 ye göre performans farkı neredeyse hiç yok
 
Geri
Top