Vatan Değişimi Onaylamıyor Thh Kararı Var

ahahaha yine aynı hikaye bunlar millete hasarlı ürün vermeyi meslek haline getirmiş bana da depoda kutusu hasarlı kalan ürün teklif etmişlerdi , kabul edileceği varsa bile şu teklifin yüzsüzlüğünden sonra kabul edilmez
Cogu firma degisimde vs ugrastiriyor sahsi gorusum bilerek yaptiklari. Insanlar bilmiyor veya uvrasmak istemiyor buradan kar etmeye calisiyorlar.uzatabildikleri kadar uzatiyorlar
 
Cogu firma degisimde vs ugrastiriyor sahsi gorusum bilerek yaptiklari. Insanlar bilmiyor veya uvrasmak istemiyor buradan kar etmeye calisiyorlar.uzatabildikleri kadar uzatiyorlar
caydırma politikası hocam 3070ti ıma karşı 1050 vermeyi teklif ettiler , icraya verene kadar adam olmazlar , ben de icraya vererek söke söke aldım kendilerinden , bu kadar uğraştıran thh kararını uygulamayan firma olarak ilk vatanı gördüm ama
 
caydırma politikası hocam 3070ti ıma karşı 1050 vermeyi teklif ettiler , icraya verene kadar adam olmazlar , ben de icraya vererek söke söke aldım kendilerinden
En temizi boyle yapmazsak bunlar iyice abartir. Lenovo loq pc de yasadiklarimdan dokayi bir daha vatandan alisveris yapmaya ugrasmiyorum. Icraya verdiginde masrafin ne oldu yoksa kendin mi ugrastin merak ettim. Masraf hakkini aldiktan sonra karsi tarafa mi kaldi?
 
normalde aşşağılayıcı bi hareket alt sınıf insan muamelesi görüyosun ama 17 yaşındayım diyosun icra işine girsen bilmiyorum ne yapıcaksın , tanıdık avukat da yok diyosun , senin için karlıysa 4000 verip 5060 almak son çare olarak uğraşmamak adına alabilirsin .
avukat abimin bi arkadaşı var çalışmış onlar halledebilir eğer icra ile uğraşıyım dersem uğraşılırmı icra 5060 alabilirmiyimki o zmn
 
En temizi boyle yapmazsak bunlar iyice abartir. Lenovo loq pc de yasadiklarimdan dokayi bir daha vatandan alisveris yapmaya ugrasmiyorum. Icraya verdiginde masrafin ne oldu yoksa kendin mi ugrastin merak ettim. Masraf hakkini aldiktan sonra karsi tarafa mi kaldi?
https://forum.donanimarsivi.com/konu/vatan-bilgisayari-icraya-verdim-ve-kazandim.1226536/ ürünün sıfırı olmadığı için ekstra bilirkişi vs tutuldu 7000tlye yakın masrafım oldu hepsini karşı taraftan aldım
avukat abimin bi arkadaşı var çalışmış onlar halledebilir eğer icra ile uğraşıyım dersem uğraşılırmı icra 5060 alabilirmiyimki o zmn
iletişime geç bir sor , 5060 alamazsın rx6600 ün günümüzde üretilseydi değeri ne olurdu şeklinde bi varsayım yapılıyor rx7600den ucuz rx6600 ün ikinci el piyasasından fazla arada bir ücret alırsın 11 - 12 gibi tahminim
 
https://forum.donanimarsivi.com/konu/vatan-bilgisayari-icraya-verdim-ve-kazandim.1226536/ ürünün sıfırı olmadığı için ekstra bilirkişi vs tutuldu 7000tlye yakın masrafım oldu hepsini karşı taraftan aldım

iletişime geç bir sor , 5060 alamazsın rx6600 ün günümüzde üretilseydi değeri ne olurdu şeklinde bi varsayım yapılıyor rx7600den ucuz rx6600 ün ikinci el piyasasından fazla arada bir ücret alırsın 11 - 12 gibi tahminim
bendede bilirkişi tutulcak baya bi uğraştırcak yani 5060 garantisiyle geliyo ztn alıp geçsemmi problem çıkartırsa yine uğraşırım diye korkuyorum bilemedim.
 
bendede bilirkişi tutulcak baya bi uğraştırcak yani 5060 garantisiyle geliyo ztn alıp geçsemmi problem çıkartırsa yine uğraşırım diye korkuyorum bilemedim.
senin tarafında bence de mantıklı olan o gibi görünüyo , fiyat farkı vericeksen de en az şekilde kutusu hasarsız sıfır ürün talep etmeye çalış şansını dene
 
senin tarafında bence de mantıklı olan o gibi görünüyo , fiyat farkı vericeksen de en az şekilde kutusu hasarsız sıfır ürün talep etmeye çalış şansını dene
değişim alamazmıyım illa para iadesimi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

senin tarafında bence de mantıklı olan o gibi görünüyo , fiyat farkı vericeksen de en az şekilde kutusu hasarsız sıfır ürün talep etmeye çalış şansını dene
1000tl ye rx 7600 teşhir dedi sorunu yok dedi 4000tl ye 5060 var dedi bide
 
coil whine da ayıplı oluyormu be
 
değişim alamazmıyım illa para iadesimi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


1000tl ye rx 7600 teşhir dedi sorunu yok dedi 4000tl ye 5060 var dedi bide
coilwhine dan garantiye gönderen biriysen zaten teşhir ürüne hiç girme , 5060 daha mantıklı gibi
 
coilwhine dan garantiye gönderen biriysen zaten teşhir ürüne hiç girme , 5060 daha mantıklı gibi
5060 teşhir işte
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

coil whine da ayıplı oluyormu be
thh haklı buldu beni demekki ayıplıymış.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

coilwhine dan garantiye gönderen biriysen zaten teşhir ürüne hiç girme , 5060 daha mantıklı gibi
illa para iadesimi değişim alamazmıyım ?
 
5060 teşhir işte
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


thh haklı buldu beni demekki ayıplıymış.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


illa para iadesimi değişim alamazmıyım ?
alamazsın , firmanın tekrar yeni bir teklif yapmış olması gerekir
 
5060 teşhir işte
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


thh haklı buldu beni demekki ayıplıymış.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


illa para iadesimi değişim alamazmıyım ?
7 sayfa olmuş hepsini okuyamadım ama mevzuata hakimim hemen yazayım. Öncelikle misli demek dengi demektir bir üst model isteme hakkın yok önce onu bil. Sonra çıkan karar şudur. Eğer ürün ayıplı kabul edildiyse senin seçimlik hakkın doğar. Bu hak ise ürünün ücretsiz tamirini, ürünün aynı ürünle değişimini, ürünün misli (dengi) bir model ile değişimini, para iadesini isteme hakkın var. Firma senin seçtiğin karara uymak zorunda. Eğer uymuyorsa icra yolu ile kartın değerini hesaplatıp dengi bir model parası alabilirsin ya da dengi bir modele ikna olurlar. Kaybın olmaz merak etme.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,421
Mesajlar
11,077,013
Üyeler
198,129
Son üye
enezzal
Geri
Top