#ggosmanpaşa#
80+
- Katılım
- 22 Haziran 2026
- Mesajlar
- 83
- Reaksiyon skoru
- 14
Bilmiyom bazılarında öyle
Çok zaman oldu hatırlamıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Çok zaman oldu hatırlamıyorum
Yani ben srgb VOLUME değeri yüksek olup görüntü kalitesi kötü olan bi monitör hatırlamıyorumBilmiyom bazılarında öyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Çok zaman oldu hatırlamıyorum
Destekleyemeyeceğin iddiayı sallamaOlduğunu biliyorum ama hatırlamıyorum uğraştırma beni kenara not falan alıyorummu zannediyorsun
Sen o monitörün srgb volume'unun yüksek olduğundan emin misin? Hala bu farkı anladığına emin değilim. Çünkü eğer volume değil coverage ise evet var öyle monitör(ler)Harbiden sallamıyorum var öyle
Kullanım amacına bağlıHarbiden sallamıyorum var öyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bütün hamurlar önemlimi sen bana onu söyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Gamutlar
Yine kullanım amacına bağlı. Mesela rec 2020 çok büyük bir alanı kapsıyor ama ortalama kullanıcı sınırlarındaki farkı çok zor anlar yani ortalama kullanıcının işine yaramaz. Tersi şekilde grafik tasarım vb. Renklerle işi olan biri için de srgb gibi küçük bi gamut çok önemli değildir.Haklı olabilirsin ya benim aklımda öyle kalmış kusura bakma
Amma ve lakin bütün gamutlar bence önemli abi bunların ortalaması bence sonucu etkiliyor
Arkadaşın attığı sistemde en bilinmeyecek Patriot (öyle değil köklü Amerikan firması) diğer bileşenler gayet bilindik. İşlemci tarafına lafım yok, ama kötü değil bence. Bellek de CL30 6000 MHz ve kit yani. Bu arada 32 GB da yeterli halen.İşlemci 150k bir sisteme göre aşırı zayıf kalıyor 9800x3d veya ultra 7 270K plus öneririm
150k bir sistem marka parçalardan oluşmalı full msı, Asus, colorfull vb kullanmalısın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ayrıca z serisi anakart kullan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ve 48 GB ram öneririm
16 bile çoğunlukla yetiyor hocam milletin gazına gelip 32ye fazladan 10k verdiğime üzüldümArkadaşın attığı sistemde en bilinmeyecek Patriot (öyle değil köklü Amerikan firması) diğer bileşenler gayet bilindik. İşlemci tarafına lafım yok, ama kötü değil bence. Bellek de CL30 6000 MHz ve kit yani. Bu arada 32 GB da yeterli halen.
Ben AMD'den şaşmam, Intel işlemcilerin halen UE oyunlarında sorunları var. Stutter yaşanmasın diye frekans kısman falan gerekiyor, AMD gibi tam anlamıyla kullanamıyorsun.
Yok 32 şart 16 bence ucunda yetiyor. İnsanlar sadece oyun oynamıyorlar, yan ekrandan bir şey izliyorlar, Discord'da sohbet ediyorlar falan. Yani 16 GB da çalıştırır, ama ucu ucuna yer yer yan ekrandaki uygulamaların veya oyunun takıldığı olur.16 bile çoğunlukla yetiyor hocam milletin gazına gelip 32ye fazladan 10k verdiğime üzüldüm