Yardım Kahve Tavsiyesi Lazım

kyemre058

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
5,211
Reaksiyon skoru
2,535
Konu yanlış yere açılmış olabilir.
Kahve gurmelerinin yardımına ihtiyacım var. İş yerinde kahve içiyorum ama tadı güzel bir kahve tavsiyesi lazım.
Şuana kadar Nescafe GOLD yumuşak içim yazan kahveyi bitirdim tadı okey gibiydi ama tam da aradığım profil değil.
Jacobs Cronat Gold diye bi kavanozu bitirdim o direk leş geldi açıkçası. Spora gittiğim için günde 1 belki 2 bardak ( karton bardak boyutu) kahve içiyorum nabız sürekli belli bir seviyede dursun kalori yakılmaya devam etsin diye. Kilo vermeye çalıştığım için şekersiz sade bişey olması lazım ama tadı zift gibi olmasın. Hazırlama şeklim dümdüz kettle'a 1 tatlı kaşığı kahve atıyorum suyu üstüne döküp kaynayana kadar tutuyorum sonra içiyorum öyle çok otantik yöntemlerim yok yani. Tüm bunları göz önünde bulundurarak tadını beğendiğiniz şekersiz sade kahve tavsiyelerinizi verebilirmisiniz?

12323.webp
Ekran Alıntısı.webp
 
Hocam granül kahve mi olmalı illa? Filtre kahve makinası almanızı öneririm. Granül kahve, kahvenin en kalitesiz hali. Kafeini yüksek kahveler satılıyor onlardan içseniz bile bir süre sonra vücuttaki etkisi azalmaya başlayacaktır. Kahve direkt kalori yakımı için değil, performansa etkisi için içilebilir. Spordan önce içebilirsiniz, bunlar da performans için büyük farklar göstermez.
 
Son düzenleme:
Konu yanlış yere açılmış olabilir.
Kahve gurmelerinin yardımına ihtiyacım var. İş yerinde kahve içiyorum ama tadı güzel bir kahve tavsiyesi lazım.
Şuana kadar Nescafe GOLD yumuşak içim yazan kahveyi bitirdim tadı okey gibiydi ama tam da aradığım profil değil.
Jacobs Cronat Gold diye bi kavanozu bitirdim o direk leş geldi açıkçası. Spora gittiğim için günde 1 belki 2 bardak ( karton bardak boyutu) kahve içiyorum nabız sürekli belli bir seviyede dursun kalori yakılmaya devam etsin diye. Kilo vermeye çalıştığım için şekersiz sade bişey olması lazım ama tadı zift gibi olmasın. Hazırlama şeklim dümdüz kettle'a 1 tatlı kaşığı kahve atıyorum suyu üstüne döküp kaynayana kadar tutuyorum sonra içiyorum öyle çok otantik yöntemlerim yok yani. Tüm bunları göz önünde bulundurarak tadını beğendiğiniz şekersiz sade kahve tavsiyelerinizi verebilirmisiniz?

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Kahve benim hayatımın vazgeçilmezi. Günde 2-3 bardak zaten Türk kahvesi içiyorum ama özellikle filtre kahveyi çok tüketiyorum.
En sağlıklı kahveyi de filtre kahve olduğu söylenir. Çok kaliteli cekirdekler, markalar mevcut ama ben çok tükettiğim için bir yerden sonra fiyat olarak en uygununu almaya çalışıyorum.
Sabahları aç karnına bir bardak filtre kahve metabolizmayı fena hareketlendiriyor, tam senlik 😀
Tavsiyem ara ara indirimler oluyor, bir filtre kahve makinesi al. Çok seveceksin
 
cafe crown hindiba kahvesi hem sağlıklı (ne kadar olunabilirse ) bazen aktarlarda da satılan kahveler oluyor onların tadıda acayip güzel oluyor
 
Çok ağır bir kahve gurmesi olarak ve her gün en az bir demlik filtre kahve içen birisiyim, hatta bağımlılık düzeyinde benimkisi diyebilirim içmeyince sinirleniyorum falan. Çok kahve denedim ve en önerim, Starbucks Reserve mağazaları var orada direk her ay değişen özel çekirdekler geliyor direk çekirdekleri koklayarak alabiliyorsun, orada özel bir Sumatra isimli bir kahve oluyor, daha iyisini tatmadım. Damak zevkleri farklı olabilir herkesin ama bir tık ağır ve sert kahve seviyorsan denemelisin. Sumatra sevmezsen diğer her ay değişen özel çekirdeklerden illaki sana uyanı çıkabilir. Fiyatı bir tık pahalıdır.
 
Kahve benim hayatımın vazgeçilmezi. Günde 2-3 bardak zaten Türk kahvesi içiyorum ama özellikle filtre kahveyi çok tüketiyorum.
En sağlıklı kahveyi de filtre kahve olduğu söylenir. Çok kaliteli cekirdekler, markalar mevcut ama ben çok tükettiğim için bir yerden sonra fiyat olarak en uygununu almaya çalışıyorum.
Sabahları aç karnına bir bardak filtre kahve metabolizmayı fena hareketlendiriyor, tam senlik 😀
Tavsiyem ara ara indirimler oluyor, bir filtre kahve makinesi al. Çok seveceksin
Memnun kaldığınız bir ürün varsa alayım hocam fiyat performans şekilde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok ağır bir kahve gurmesi olarak ve her gün en az bir demlik filtre kahve içen birisiyim, hatta bağımlılık düzeyinde benimkisi diyebilirim içmeyince sinirleniyorum falan. Çok kahve denedim ve en önerim, Starbucks Reserve mağazaları var orada direk her ay değişen özel çekirdekler geliyor direk çekirdekleri koklayarak alabiliyorsun, orada özel bir Sumatra isimli bir kahve oluyor, daha iyisini tatmadım. Damak zevkleri farklı olabilir herkesin ama bir tık ağır ve sert kahve seviyorsan denemelisin. Sumatra sevmezsen diğer her ay değişen özel çekirdeklerden illaki sana uyanı çıkabilir. Fiyatı bir tık pahalıdır.
Hocam valla bu dediğiniz kahvelerin parfümlerdeki tester tarzı küçük boyları oluyormu tek kullanımlık deneyeyim hepsini.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

cafe crown hindiba kahvesi hem sağlıklı (ne kadar olunabilirse ) bazen aktarlarda da satılan kahveler oluyor onların tadıda acayip güzel oluyor
Cafe Crown Ülker'e ait hocam. Ülker adı altında çıkan hiçbir ürünün sağlıklı olduğuna inanmıyorum. Paket içeriğine detaylı bakmadım ama baksam %90 eminim binde bir hindiba aroması falan vardır kesin.
 
Memnun kaldığınız bir ürün varsa alayım hocam fiyat performans şekilde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam valla bu dediğiniz kahvelerin parfümlerdeki tester tarzı küçük boyları oluyormu tek kullanımlık deneyeyim hepsini.
Hiç tester gibi sormadım, ama bi mağazasına gitsen belki vardır. Önerim şu olur, ''Sumatra'' dene, ama heryerde Reserve mağazası yok normal starbuckstan farklı oluyor onlar
 
Memnun kaldığınız bir ürün varsa alayım hocam fiyat performans şekilde.
Kahve Dünyası ve Mehmet Efendi yi pek beğenemedim. Ben biraz sert seviyorum o yüzden şu an Jacobs Monarch Signature "Intense" i seviyorum.
Dediğim gibi iş bi noktadan sonra fazla tüketime girince F/P arıyorum. Yoksa 50 gr a 500-600 TL verecek kadar gurme değilim, onu içecek de ağız yok ben de :)
 
Kahve Dünyası ve Mehmet Efendi yi pek beğenemedim. Ben biraz sert seviyorum o yüzden şu an Jacobs Monarch Signature "Intense" i seviyorum.
Dediğim gibi iş bi noktadan sonra fazla tüketime girince F/P arıyorum. Yoksa 50 gr a 500-600 TL verecek kadar gurme değilim, onu içecek de ağız yok ben de :)
Fitre kahve yapmak için hangi makineyi veya ürünü almalıyım hiç bilmiyorum da
 
Electrolux kullanıyorum ve çok memnunum. Ama grundig gibi ucuz markalardan da alabilirsin, yeterli olacaktır. Filtre kahve içinse bana kahve dünyasının filtre kahvesi uygun. Orta sertlikte ve piyasadaki en uygun alternatiflerden.Çünkü her sabah bir 1 L yakın yapıp termosuma atıp iş yerinde içiyorum. Amazonda 179 tl ye 250 g satılıyor. 1000 liralık aldığında %10 ya da bazen 4 al 3 öde indirimleri oluyor ve baya ucuza geliyor. Yine Amazonda filtre kahve kağıdı alabilirsin. 4 numaralı ebat uygun olacaktır. Espresso işine de girebilirsin fakat çok daha maliyetli. Şimdilik en kolayı filtre kahve. Yazın yapıp biraz bekletip buz koyarakta içebilirsin. Ya da Hario nun cold brew demleme şişeleri var buzla birlikte kahveyi demleyip kendine sert ve soğuk brewler hazırlayabilirsin.
 
Son düzenleme:
Tchibo kahveleri de fena degil, magazalarindan deneme amacli gramajla alinabilir. African Blue, Latin Grande filan almistim, aromatik ve biraz hafifler. Damak zevkine gore degisir, dusuk gramajlarda alip denemek daha iyi. Bir de usenilmez ise french pressle kahve yapmak, kahvenin aromasini koruyabilmesi icin, makinalardan daha mantikli.


Dunyanin en pahalj kahvesi Kopi Luwak bulanilirsem onu deneyecegim :)

Kahve kan basincini yukselttigi icin tansiyon sorunu varsa temkinli olmali.

Konu yanlış yere açılmış olabilir.
Kahve gurmelerinin yardımına ihtiyacım var. İş yerinde kahve içiyorum ama tadı güzel bir kahve tavsiyesi lazım.
Şuana kadar Nescafe GOLD yumuşak içim yazan kahveyi bitirdim tadı okey gibiydi ama tam da aradığım profil değil.
Jacobs Cronat Gold diye bi kavanozu bitirdim o direk leş geldi açıkçası. Spora gittiğim için günde 1 belki 2 bardak ( karton bardak boyutu) kahve içiyorum nabız sürekli belli bir seviyede dursun kalori yakılmaya devam etsin diye. Kilo vermeye çalıştığım için şekersiz sade bişey olması lazım ama tadı zift gibi olmasın. Hazırlama şeklim dümdüz kettle'a 1 tatlı kaşığı kahve atıyorum suyu üstüne döküp kaynayana kadar tutuyorum sonra içiyorum öyle çok otantik yöntemlerim yok yani. Tüm bunları göz önünde bulundurarak tadını beğendiğiniz şekersiz sade kahve tavsiyelerinizi verebilirmisiniz?

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
 
Nescafeleri sakın içme. Çekirdek kahve al ama orta kavrulmuş olmasın az olsun. Öğüttür şekersiz iç. Missss
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1800 tl ye türk kahvesi makinesi aldım közde özelliği var. Mükemmel, telvesi bile acı değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Orta kavrulmuş acı oluyor biraz
 
Tchibo kahveleri de fena degil, magazalarindan deneme amacli gramajla alinabilir. African Blue, Latin Grande filan almistim, aromatik ve biraz hafifler. Damak zevkine gore degisir, dusuk gramajlarda alip denemek daha iyi. Bir de usenilmez ise french pressle kahve yapmak, kahvenin aromasini koruyabilmesi icin, makinalardan daha mantikli.


Dunyanin en pahalj kahvesi Kopi Luwak bulanilirsem onu deneyecegim :)

Kahve kan basincini yukselttigi icin tansiyon sorunu varsa temkinli olmali.
Hocam aslında evde french press var üşenmem ben onlada filtre kahve oluyorsa yaparım zaten aşırı bi kahve tüketimim yok. Öyle sabah kahve içmeden uyanamıyorum triplerinde değilim sadece öğleden sonra özellikle insanın pili hafiften biter uykusu gelir ya çıtırdan hem o gitsin hemde spordan önce ufak preworkout kafası nabız hafif hızlansın maksat. 1 bilemedin 2 bardaktan fazla içmiyorum ben. Hatta bi ara kafein hapları var supplement olarak satılıyor onlardan almıştım ama çok memnun kalmadım diyebilirim. Çok aşırı aromatik bir ürün almıyorum sadece standart leş bi tadı olmasın hakkaten gerçek kahve içeyim. Kopi luwak ne bilmiyorum ama inşallah bulabilirsiniz :) Keşke tüm kahveleri sıraya koysalarda denesem hepsini. Bu granüller falan leş geliyor valla yine en güzel türk kahvesi geliyor bana. Filtre kahve deneyeyim starbucks gibi yerlerde tester tarzı ürünler varsa bakayım onlara.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Electrolux kullanıyorum ve çok memnunum. Ama grundig gibi ucuz markalardan da alabilirsin, yeterli olacaktır. Filtre kahve içinse bana kahve dünyasının filtre kahvesi uygun. Orta sertlikte ve piyasadaki en uygun alternatiflerden.Çünkü her sabah bir 1 L yakın yapıp termosuma atıp iş yerinde içiyorum. Amazonda 179 tl ye 250 g satılıyor. 1000 liralık aldığında %10 ya da bazen 4 al 3 öde indirimleri oluyor ve baya ucuza geliyor. Yine Amazonda filtre kahve kağıdı alabilirsin. 4 numaralı ebat uygun olacaktır. Espresso işine de girebilirsin fakat çok daha maliyetli. Şimdilik en kolayı filtre kahve. Yazın yapıp biraz bekletip buz koyarakta içebilirsin. Ya da Hario nun cold brew demleme şişeleri var buzla birlikte kahveyi demleyip kendine sert ve soğuk brewler hazırlayabilirsin.
hocam 1 litre çok değilmi ya :) French pressle oluyormu hocam filtre kahve kağıda falan gerek oluyormu
 
Geri
Top