İnceleme Ön İnceleme: Havit H2015 Pro (O Meşhur Kulaklık)

2.4 ghz dongle ses cidden çokmu az bt fazla geldi derken fark çokmu ses kasılmazmı ses azmı cs için
Hocam ben bunu sana nasıl anlatayım, kullanarak anlayacağın bir şey bu. Aşırı fazla ses farkı yok tabii, ama telefonda son ses daha gümbür gümbürken bilgisayarda daha dengeli, enstürman ayrımları falan daha iyi yapılıyor.
 
Hocam merhaba, Gamepower Luna 7.1 bi 6-7 senelik kullanıcısıyım. Gerek kablolu olmasından gerek artık eskidiğini düşünmem nedeniyle bir kulaklık arayışına girdim. FPS oyunlarını oynamayı çok seviyorum, senin de bahsettiğin ürünü ve diğer modellerini çok araştırdım. (H2002BG ve H2039BG) Ama hala kafa karışıklığım mevcut. :D

Olayın aslına dönersek, ben hem kablosuz olsun hem de fiyat performans ürünü olsun istiyorum, örneğin gidip 4-5kya kadar çıkmadan beni mutlu edecek bir şey olsun istiyorum. Önerir misin H2015 Pro’yu?

Kumaş ped olması ve kablosuz olup fiyatına göre kağıt üzerinde güzel özellikleri olması cezbediyor.
 
Hocam merhaba, Gamepower Luna 7.1 bi 6-7 senelik kullanıcısıyım. Gerek kablolu olmasından gerek artık eskidiğini düşünmem nedeniyle bir kulaklık arayışına girdim. FPS oyunlarını oynamayı çok seviyorum, senin de bahsettiğin ürünü ve diğer modellerini çok araştırdım. (H2002BG ve H2039BG) Ama hala kafa karışıklığım mevcut. :D

Olayın aslına dönersek, ben hem kablosuz olsun hem de fiyat performans ürünü olsun istiyorum, örneğin gidip 4-5kya kadar çıkmadan beni mutlu edecek bir şey olsun istiyorum. Önerir misin H2015 Pro’yu?

Kumaş ped olması ve kablosuz olup fiyatına göre kağıt üzerinde güzel özellikleri olması cezbediyor.
Hocam bende aynı arayışla bu yola girdim, aynı özelliği daha uyguna sunuyor neden almayayım diye düşündüm. Beni şimdilik memnun etti. Uzun kullanımda ne olur bilemem tabii, daha 2 gündür kullanıyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kumaş ped çok ses veriyor dışarıya diyorlar doğrumu
Yüksek seste evet dışarı ses verme var. Kumaş pedin doğası bu. Fakat ortamda başka sesler varsa örneğin tv, o zaman duyulmuyor. Yüksek seste ve sessiz bir ortamda başkaları tarafından duyulması mümkün.
 
Dostlar, kulaklığı birkaç saat kullanma fırsatım oldu.

Mikrofonu bence 9/10. Ses gayet net gidiyor ancak tamamen kusursuz değil, çok dikkat edilirse ortam seslerini az da olsa alabiliyor.

Konfor tarafında kafam büyük olmasına rağmen rahat oturdu. Uzun kullanımda rahatsız etmedi ve baş ağrısı yapmadı.

Bluetooth modunda da test ettim. Ses düzeyi fazlasıyla yeterli. Eğer maksimum ses seviyesine 10/10 dersek, bu kulaklık o seviyelere rahat çıkabiliyor. Hatta en yüksek seslerde uzun süre kullanırsanız kulağı yorabilir.

Ses kalitesinden şu an için memnunum. Valorant testini henüz yapmadım, ilerleyen günlerde ayak sesi ve konumlandırma performansı hakkında da güncelleme yapacağım.

Tek eleştirim ağırlığı olabilir. Daha önce JBL Tune 500 kullandığım için bana biraz ağır geldi. Ancak bu durum kişiden kişiye değişebilir.
 
Son düzenleme:
Kulaklığı iyi yorumlara dayanarak ben de gidip satın aldım, :D şuana kadar izlenimler gayet olumlu fakat tek sorun öteki kulaklıktan farkı olarak oyunlardaki ses problemi, bir önceki kulaklığım (Gamepower Luna 7.1) özelliğindeki 7.1 açtığımdaki rahatsız edici ses tonuyla aynı ses kalitesinde şuan oyun sesleri, 7.1 açmadığım halde bu şekilde ve bu açıkçası pek hoşuma gitmedi. Bunu çözebileceğim bir ayar programı var mı kendi driverı haricinde? (Söylendiği kadar basit kodlanmış bir driverı mevcut) Onun dışında mikrofon, ağırlık, şarkı video ses kalitesi vb gayet iyi ve tatmin etti şimdilik açıkçası. Dediğim tek sorunum şuan oyundaki seslerin daha tizzli ve çok içeriden geliyor olması rahatsız ediyor. Yardımcı olabilen olursa çok memnun olurum :D
 
Hyperx cloud 3s den bu kulaklığa geçen tek kişi ben olacağım sanırım😀😀.Umarım CS2 de tatmin eder
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ha bu arada şuan trendyolda sepet300 kodu ile ve haviti takip edince 1975 tl ye alınabiliyor kulaklık
 
Hyperx cloud 3s den bu kulaklığa geçen tek kişi ben olacağım sanırım😀😀.Umarım CS2 de tatmin eder
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ha bu arada şuan trendyolda sepet300 kodu ile ve haviti takip edince 1975 tl ye alınabiliyor kulaklık
Hocam ses kalitesi bakımından fiyatına göre gerçekten tatmin ediyor. Ama oyunlardaki şu ses ayarlarını anlayamadım çok sanal bir ses gibi geliyor gerçekçi gelmiyor sesler bu kulaklıkta 😅
 
Hocam ses kalitesi bakımından fiyatına göre gerçekten tatmin ediyor. Ama oyunlardaki şu ses ayarlarını anlayamadım çok sanal bir ses gibi geliyor gerçekçi gelmiyor sesler bu kulaklıkta 😅
Hadi ya bu yorumun üzdü😀 7.1 den dolayı mı? Stereo ile kullanıyorum ben 7.1 genelde hepsinin kötü
 
Hadi ya bu yorumun üzdü😀 7.1 den dolayı mı? Stereo ile kullanıyorum ben 7.1 genelde hepsinin kötü
Şöyle açıkçası biçok kişinin dediği gibi, ekolayzer ayarını iyi yapabilirsen güzel ses verir ama ben çok anlamadığım için biraz daha basic kullanıyorum. Uzun süredir başka bir oyuncu kulaklığı deneyimlemediğim için belki de bana farklı geliyordur ama sanki 7.1 açıkmış gibi geliyor oyunlarda ses açık olmamasına rağmen.

Konudan biraz alakasız olacak ama bugün satın alırken satıcı bana bu fiyat bandına çıkmışken cloud 3s önerdi, kablosuz olduğunu söyleyince, bu fiyat bandında kablosuz olarak cloud 3s benzeri ses olmayacağını söyledi. İşin aslı bana cloud 3s’e yakın bir ses kalitesi olduğunu anlatmaya çalıştı. Deneyimim olmadığı için sadece 2. Ağızdan anlatabiliyorum 😅
 
Şöyle açıkçası biçok kişinin dediği gibi, ekolayzer ayarını iyi yapabilirsen güzel ses verir ama ben çok anlamadığım için biraz daha basic kullanıyorum. Uzun süredir başka bir oyuncu kulaklığı deneyimlemediğim için belki de bana farklı geliyordur ama sanki 7.1 açıkmış gibi geliyor oyunlarda ses açık olmamasına rağmen.

Konudan biraz alakasız olacak ama bugün satın alırken satıcı bana bu fiyat bandına çıkmışken cloud 3s önerdi, kablosuz olduğunu söyleyince, bu fiyat bandında kablosuz olarak cloud 3s benzeri ses olmayacağını söyledi. İşin aslı bana cloud 3s’e yakın bir ses kalitesi olduğunu anlatmaya çalıştı. Deneyimim olmadığı için sadece 2. Ağızdan anlatabiliyorum 😅
Haydaa ben cloud 3s den memnun kalmadım ( ya beni tatmin etmedi ya da kulaklığımda sorun var bilmiyorum) şuan güncel kullandığım havit fuxi h7 den çok memnunum 7.1 cloud 3s de dahil tüm kulaklıklarda kötü deniliyor zaten de stereo umarım tatmin eder
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top