en azından belgeyi otomatik kendileri hallediyorlar yoksa askerlik şubesine gidip raporu ver yapacaktımGünümüzde sürecin en uzunu bile daha kısa. 15 sene önce kilodan ertesi yıla atıyorlar, dördüncü ya da beşinci seferde muaf raporunu veriyorlardı. O zamanlar GATA'da yapılıyordu bunlar.
teşekkürler yani baya uzun sürdü o işlem. Böyle kola batırdı çıkardı çevirdi tekrar taktı sonunda karar verdi yumruktan aldı ki koldan alsa hemen geçiyor ama elden aldığı için dokununca hafiften varEliniz için geçmiş olsun hocam benimde damarı zor bukuyorlar çok sıkıntıya
Haklsiiniz hocam birde içinde çok çevirdikleri de çok morariyor sonra yeşeriyor çürümüş gibi .dteşekkürler yani baya uzun sürdü o işlem. Böyle kola batırdı çıkardı çevirdi tekrar taktı sonunda karar verdi yumruktan aldı ki koldan alsa hemen geçiyor ama elden aldığı için sızıntı dokununca hafiften var