AMD Adrenalin 26.6.2 (Whql) Çıktı !

6000 serisini ilgilendiren bir şey yokssa güncellememe gerek yok sanırım
Mevcut sürümünden memnunsan yenilemene gerek yok ya.Ama ben genelde aklımda kalmasın diye DDU ile silip bi bakarım olmazsa geri dönerim
 
fps düşüyor ama netlik artıyormuş doğru mu buna değer mi 7 ay önceki sürümü kullanıyorum
 
SAKIN YÜKLEMEYİN kart nanayto oldu
 
7800xt kartı herşeyi sildi. internet falan da gitti. ddu ile silip manuel 26.6.1 yükledim zaten kendi sitesinde son sürüm yok henüz. amd arayüzünden yüklemeyin
Zaten her zaman guvenli modda ddu ile silip yeni sürümü yüklerim. Yoksa illa ki regeditte falan bi yerlerde bisey kaliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

26.6.2 buldum manuel kuracağım
Amd nin sitesinde yok muydu
 
Güncellemelere bakınca oynadığımız oyunlarla bir ilişkisi yoksa güncellemeye gerek yok gibi. Teşekkürler.
 
Ekran Alıntısı.webp
 
Ah Windows :) Kendi sürücüsünü kurmuştur. Windows un kendi driver kurma ayarlarını kapatmak en sağlıklısı.
Aygıt yöneticisinden Sürücüye Geri Dön yaptın mı ?
yok win 10 kullanıyorum win 10 da güncelleme bitti. şimdi 26.6.1 sürümüne geçtim
 
Arkadaşlar win 10 kullanıyorum amdden yeni sürüm çıktı diye pat diye indirdim ekran kartını görmüyo amd yede giremiyorum bana yardımcı olacak varmı
 
fps düşüyor ama netlik artıyormuş doğru mu buna değer mi 7 ay önceki sürümü kullanıyorum
%5 ile 8 arası performans kaybı oluyor kalite artıyor 7700xt windows 11 güncel sürüm şuan sorunsuz kullanıyorum ben bazı şeyleri açmamışım açınca düzeldi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,602
Mesajlar
11,078,851
Üyeler
198,155
Son üye
Zeina
Geri
Top