🔥İndirim Aerocool D501a ARGB 4 Fanlı Beyaz Atx Bilgisayar Kasası 2300 TL

9 aydır kullanıyorum kasa çok iyi pwm fan ile geliyor 500 ile 1600rpm arası ayarlanıyor fanlar aşırı sessiz 500 600 700de iken pc nin çalışıldığını dahi anlamıyorum.Havalandırması çok çok iyi.Rgb işini armory create veya başka program üstünden her renge ayarlayabiliyorsunuz.Kalitesi gayet güzel kötü değil.Üstte altta tozluklari var ben uste 360mm sıvı soğutma da taktım.Bu fiyata hatta 3500e dahi alınır hava akışı çok iyi orjinal gelen fanlar da kaliteli hiç ses çıkarmıyor ışıkları parlakligida epey güzel.Sorusu olana cevaplarım
 
9 aydır kullanıyorum kasa çok iyi pwm fan ile geliyor 500 ile 1600rpm arası ayarlanıyor fanlar aşırı sessiz 500 600 700de iken pc nin çalışıldığını dahi anlamıyorum.Havalandırması çok çok iyi.Rgb işini armory create veya başka program üstünden her renge ayarlayabiliyorsunuz.Kalitesi gayet güzel kötü değil.Üstte altta tozluklari var ben uste 360mm sıvı soğutma da taktım.Bu fiyata hatta 3500e dahi alınır hava akışı çok iyi orjinal gelen fanlar da kaliteli hiç ses çıkarmıyor ışıkları parlakligida epey güzel.Sorusu olana cevaplarım
Ölçülerine bakarak söylüyorum biraz dar geldi hocam ne düşünüyosun ?
 
valla bu fiyata daha iyisini bulmak imkansız gibi sanki. aklımda lian li v100 (4,199 TL) lian li dynamic flow mini v2 (5,449 TL) ve aerocool p300c ( 2,726 TL ) vardı ama bunu alacağım gibi.
 
Geri
Top