Ölçülerine bakarak söylüyorum biraz dar geldi hocam ne düşünüyosun ?9 aydır kullanıyorum kasa çok iyi pwm fan ile geliyor 500 ile 1600rpm arası ayarlanıyor fanlar aşırı sessiz 500 600 700de iken pc nin çalışıldığını dahi anlamıyorum.Havalandırması çok çok iyi.Rgb işini armory create veya başka program üstünden her renge ayarlayabiliyorsunuz.Kalitesi gayet güzel kötü değil.Üstte altta tozluklari var ben uste 360mm sıvı soğutma da taktım.Bu fiyata hatta 3500e dahi alınır hava akışı çok iyi orjinal gelen fanlar da kaliteli hiç ses çıkarmıyor ışıkları parlakligida epey güzel.Sorusu olana cevaplarım
Maksim bilgisayarı soruyorsanız orada çalıştım güvenilir fakat oradan 2. El bir şey almayın.Site güvenilir mi?
Fırca sapı gibiAlıntıyı görüntüle
azıcık wood eklemişler
Kesinlikle dar değil 32cm 9070xt kullanıyorum rahat rahat sığıyor daha da çok boşluk kalıyor 40cm diye biliyorum uzun büyük bir kasa güzel sade duruyorÖlçülerine bakarak söylüyorum biraz dar geldi hocam ne düşünüyosun ?
Genişlik olarak hocam derinlik olarak değilKesinlikle dar değil 32cm 9070xt kullanıyorum rahat rahat sığıyor daha da çok boşluk kalıyor 40cm diye biliyorum uzun büyük bir kasa güzel sade duruyor