Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

sistem ilk haline göre çok daha ucuzladı bayağı para arttı monitörü 4k çekebilirim ve hatta ekipman parası kalıyor
şu an toplam kaç paran var? bir de ne istiyorsun yani beyaz sistem mi olacak? anakart atx mi olacak ben bi bakayım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Evet 7800x3d mantıklı olabilir yüksek çözünürlükte kullanacak zaten 5070e yeter
5080 dedik ona da. 4k için 5070 çok sınırda 2k'da bile 12gb'ı geçen oyunlar gırla var
 
abi adama 9600x falan önerdik o işlemci 17 20 fazı ne yapsın? usb sayısı iyiymiş de yeterli olur başka daha ucuz bi anakart da. (ben gigabyte olanı önermedim zaten)
la adam en son r7 9800x3d ye de okey vermişti her seferinde değişiyor mu ? :D
 
şu an toplam kaç paran var? bir de ne istiyorsun yani beyaz sistem mi olacak? anakart atx mi olacak ben bi bakayım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


5080 dedik ona da. 4k için 5070 çok sınırda 2k'da bile 12gb'ı geçen oyunlar gırla var
2K da 12 yi gecen oyun var var tamamda 12gb kartlı bir oyunda gecemez misal benim 6800 de 15 vram kullanan oyun 5070 te 11.5 kullanıyor üstelik arada %40 performans farkı var vram yüzünden de herhangi bir drop yasanmıyor. Bant genisliği yüksek 5070in
 
2K da 12 yi gecen oyun var var tamamda 12gb kartlı bir oyunda gecemez misal benim 6800 de 15 vram kullanan oyun 5070 te 11.5 kullanıyor üstelik arada %40 performans farkı var vram yüzünden de herhangi bir drop yasanmıyor. Bant genisliği yüksek 5070in
11.5'ta tıkanıyor demek yani 16 falan olsa 14 olacak vramden darboğaz yiyor stutter onunla alakalı değil zaten. adam 150k bütçe veriyor 5070 yakışmaz
 
11.5'ta tıkanıyor demek yani 16 falan olsa 14 olacak vramden darboğaz yiyor stutter onunla alakalı değil zaten. adam 150k bütçe veriyor 5070 yakışmaz
Hayır anlatmak istedigim vermesi gereken performansı veriyor daha yükseği olsada bir şey değişmeyecek oran aynı iki kart arasında %40 50 lik bir perf farkı var herhangi bir texture kaybı vesairede yok. Dlss cozuyor bu isi senelercr 2k ultrada gider bu kart
 
2K da 12 yi gecen oyun var var tamamda 12gb kartlı bir oyunda gecemez misal benim 6800 de 15 vram kullanan oyun 5070 te 11.5 kullanıyor üstelik arada %40 performans farkı var vram yüzünden de herhangi bir drop yasanmıyor. Bant genisliği yüksek 5070in
Bende sana katılmaya başladım bir oyun için bu fiyatlara çıkmak mantıklı değil kardeşimizde küçük birine benziyor bütçeyi zorlmasına izin vermeyelim bence
 
Hayır anlatmak istedigim vermesi gereken performansı veriyor daha yükseği olsada bir şey değişmeyecek oran aynı iki kart arasında %40 50 lik bir perf farkı var herhangi bir texture kaybı vesairede yok. Dlss cozuyor bu isi senelercr 2k ultrada gider bu kart
2k değil işte 4k diyoruz :D
 
Geri
Top