Yardım Dji Avata2 2. El Bu Fiyata Alınır mı ?

kojiro

80+
Katılım
8 Kasım 2022
Mesajlar
331
Reaksiyon skoru
142
2. El bu seti alacağım garantisi bitmiş toplam 1.3 saat uçuş süresi var hatasız tamirsiz bir cihaz, 53.000TL değer mi sizce alınır mı? bu fiyata


IMG_1428.webp
 
Deneyimli misiniz fpv dronelarda
 
Acemiysen garantili almakta fayda var. Dji ürünlerinin arkasında diye biliyorum çok bariz senin hatan olmadıktan sonra garanti karşılar muhtemelen.
 
54'e satıldı bu sene sıfır modeli. Rakam yüksek garantisi bitmiş bir ürün için gereksiz yüksek bir rakam.
 
Acemiysen garantili almakta fayda var. Dji ürünlerinin arkasında diye biliyorum çok bariz senin hatan olmadıktan sonra garanti karşılar muhtemelen.
Fpv de deneyimim yok başta zaten sert şekilde kullanmayı düşünmüyorum alışa alışa, sıfırda pahalı denk düşmüyor 2. Eldede set olarak en mantıklı bunu buldum kötü tarafı garantisi yok işte
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

54'e satıldı bu sene sıfır modeli. Rakam yüksek garantisi bitmiş bir ürün için gereksiz yüksek bir rakam

Rc3 de var sette oda cezbediyor ayrı olarak bakayım dedim , 45 e bulabildim rc3 olmadan garantisi bitmiş
 
Hocam bunların bataryaları zaten ne kadar iyi bakarsan bak belirli bir süre götürüyor, bir kaç yıl sonra batarya değiştirmeye kalksan bir sürü para yine de sen bilirsin.
 
az uçurmuş ama garantisi bitmiş nasıl oluyor anlamadım iki yıl filan bekledimi yani. Olsa olsa yurt dışı olur gibi. Fiyatları saçma artmış bi baktımda. Ben 1.5 yıl önce 55 e taksitli vs almıştım sanırım. Kullanım amacınızı bilmiyorum. Çok güzel alet evet. Ama ne tam fpv ne de mini 4k gibi kullanışlı bir alet. Gözlüksüz uçamadığın için taşıması vs zor haberin olsun uğraştırıyor yani. Bende heves etmiştim hevesimi aldım sanırım aylardır uçurmuyorum. Fpv için istiyosan direkt tavsiye etmem. Şahsen neo 2 gözlük bundle olarak daha mantıklı olabilir. İş amaçlı vs ise rakibi yok fiyat biraz daha inerse olur bence
 
hayatta alınmaz şunu alsan aldığında anda satmaya çalışsan 40'tan yukarı satamazsın
 
Hocam bunların bataryaları zaten ne kadar iyi bakarsan bak belirli bir süre götürüyor, bir kaç yıl sonra batarya değiştirmeye kalksan bir sürü para yine de sen bilirsin
Hocam 2. Elde avantajlı geldi filtresi gözlüğü rc3 olması koruması vs 50 bine düşürürsem bence okey, fiyatlar bu seyirde goggles 3 gözlüklü olanlar daha pahalı zaten ucuz olanlar n3 olan gözlük var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

az uçurmuş ama garantisi bitmiş nasıl oluyor anlamadım iki yıl filan bekledimi yani. Olsa olsa yurt dışı olur gibi. Fiyatları saçma artmış bi baktımda. Ben 1.5 yıl önce 55 e taksitli vs almıştım sanırım. Kullanım amacınızı bilmiyorum. Çok güzel alet evet. Ama ne tam fpv ne de mini 4k gibi kullanışlı bir alet. Gözlüksüz uçamadığın için taşıması vs zor haberin olsun uğraştırıyor yani. Bende heves etmiştim hevesimi aldım sanırım aylardır uçurmuyorum. Fpv için istiyosan direkt tavsiye etmem. Şahsen neo 2 gözlük bundle olarak daha mantıklı olabilir. İş amaçlı vs ise rakibi yok fiyat biraz daha inerse olur bence
Cihaz yurtiçi faturası varmış, 50 ye pazarlık yapacağım , gözlük goggles 3 filtre ve ekstra rc3 olması bu fiyata mantıklı geliyor ucuz modellerde n3 gözlük var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hayatta alınmaz şunu alsan aldığında anda satmaya çalışsan 40'tan yukarı satamazsın
Hocam piyasası böyle 2. Eldede çoğu ilanda bekliyor biraz daha kırabilirsem alacağım
 
Sıfır Yurt dışı aldım aynı seti teşekkürler
 
Geri
Top