https://www.hepsiburada.com/asus-tu...b-monitor-p-HBCV0000DV1V1N?magaza=Hepsiburada bu monitörü sipariş verdim, 8.700'e geldi. 12 ay taksitle 14. küsüre geliyor. 500 TL kupon vardı. Benim tek korkum artık 4070'in 2K'da hikayeli oyunlarda DLSS açık 80-85 FPS vermemesi yüksek ayarlarda. Hadi en kötü 75 diyelim, verir mi arkadaşlar, ne diyorsunuz? Ya da 2030'a kadar yeter mi?
(Kredi ile aldığım için biraz pahalıya geldi benim için problem yok erken kapamaya zaten 8700 veriyorum, sadece monitör hakkında bilgilerinizi ve sorduğum soruları yanıtlarsanız çok sevinirim arkadaşlar, şimdiden teşekkürler)
(Kredi ile aldığım için biraz pahalıya geldi benim için problem yok erken kapamaya zaten 8700 veriyorum, sadece monitör hakkında bilgilerinizi ve sorduğum soruları yanıtlarsanız çok sevinirim arkadaşlar, şimdiden teşekkürler)