RTX 4070 2k İçin Kaç Sene Yeter?

Kathender

80+
Katılım
5 Temmuz 2025
Mesajlar
271
Reaksiyon skoru
69
https://www.hepsiburada.com/asus-tu...b-monitor-p-HBCV0000DV1V1N?magaza=Hepsiburada bu monitörü sipariş verdim, 8.700'e geldi. 12 ay taksitle 14. küsüre geliyor. 500 TL kupon vardı. Benim tek korkum artık 4070'in 2K'da hikayeli oyunlarda DLSS açık 80-85 FPS vermemesi yüksek ayarlarda. Hadi en kötü 75 diyelim, verir mi arkadaşlar, ne diyorsunuz? Ya da 2030'a kadar yeter mi?


(Kredi ile aldığım için biraz pahalıya geldi benim için problem yok erken kapamaya zaten 8700 veriyorum, sadece monitör hakkında bilgilerinizi ve sorduğum soruları yanıtlarsanız çok sevinirim arkadaşlar, şimdiden teşekkürler)
 
https://www.hepsiburada.com/asus-tu...b-monitor-p-HBCV0000DV1V1N?magaza=Hepsiburada bugün bu monitörü sipariş verdim 8700'e geldi 12 ay taksitle 14. küsure geliyor 500TL kupon vardı, benim tek korkum artık 4070'in 2K da hikayeli oyunlar da DLSS açık 80-85 FPS vermemesi yüksek ayarlarda hadi en kötü 75 diyelim verir mi arkadaşlar ne diyorsunuz? Ya da 2030'a kadar yeter mi?
bunu anlamanın en kısa yolu rtx 2070 in 2026 oyunlarını dlss ile kaç fps oynattıgına bakmak
 
2k da olur 1080p de olur sonuçta baya eski 2070 eger 2070 hala 2k da oyunları akıcı oynatıyorsa 4070 havada oynatır dlss ve fg ile
Yani alan wake 2'yi 1080p'de ultra grafikler de 30 fps oynatıyor. DLSS performance modunda.
 
Yani alan wake 2'yi 1080p'de ultra grafikler de 30 fps oynatıyor. DLSS performance modunda.
yani işte amd nin fg sinide eklersen 60 yapar düşün 7 yıllık kart hala oyunları oynatıyorsa 4070 2023 de çıkmış bir kart 3 yaşında yani bir 2 yıl daha rahat götürür üstüne nvdia yeni dlss 5.0 getirdiginde kart dahada rahatlar
 
Yani alan wake 2'yi 1080p'de ultra grafikler de 30 fps oynatıyor. DLSS performance modunda.
Alan Wake 2 zaten optimizasyonu kötü oyun, FG olmadan oynanmıyor doğru düzgün.
Ben 3440x1440 çözünürlükte RTX 4070, i5 12400F kullanıyorum uzun bir süredir ve yeterince iyi, baya da götürür gibi duruyor, oyunda FG desteği olmasa bile Smooth Motion gibi özellikler var, her türlü kurtarır yani.
Ben genelde FG ve DLSS kapalı oynuyorum, ona rağmen hala da çok iyi performans gösteriyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sadece VRAM sıkıntısı yaşayabilirsin ama o oyunların sayısı da bi elin parmaklarını geçmez, en kötü VRAM'e yük bindiren grafik ayarlarını kısarsın olacağı o. Şu anda Ultra grafikler için yeterli, yıllandıkça grafikler kısarak devam edilebilir.
 
Alan Wake 2 zaten optimizasyonu kötü oyun, FG olmadan oynanmıyor doğru düzgün.
Ben 3440x1440 çözünürlükte RTX 4070, i5 12400F kullanıyorum uzun bir süredir ve yeterince iyi, baya da götürür gibi duruyor, oyunda FG desteği olmasa bile Smooth Motion gibi özellikler var, her türlü kurtarır yani.
Ben genelde FG ve DLSS kapalı oynuyorum, ona rağmen hala da çok iyi performans gösteriyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sadece VRAM sıkıntısı yaşayabilirsin ama o oyunların sayısı da bi elin parmaklarını geçmez, en kötü VRAM'e yük bindiren grafik ayarlarını kısarsın olacağı o. Şu anda Ultra grafikler için yeterli, yıllandıkça grafikler kısarak devam edilebilir.
Yani hocam ben Yüksek ayarlar DLSS FG açık halde 80fps üstü alsam yeter oynadığım oyunlar geçen bitirdiğim 007 james bond requiem onlarda da yt'den baktığım zaman 100 üstü fps veriyor. umarım böyle de devam eder.
 
bende de 4070 var forza 6 da her şey extremde ama dlss vs de acıkken 150fps alıyorum 2k da dlss vs destekleri kapatırsam 75 fps vs veriyor
 
Geri
Top