Daha Önce Yks Ye Bez ile Girme Tecrübesi Olanlar Var mı

Her ne kadar stres yapmayacağım desemde yaptım hem tyt hem ayt'de ama bu kaçınılmaz galiba çünkü en az 1 yıldır hazırlandığın üzerine her konuda titrediğin sınavlar bunlar . Ama stresimi ayt de yönettim bir şekilde ve az buçuk memnun olduğum bir net yaptım ( belkide sınavın bana kolay gelmesininde +'si oldu aksi halde daha da batabilirdim
bence sınav genel olarak kolaydı ama bende çok heyecan yaptığım için özellikle tyt de batırdım, matematikte 30 altı yapmaken işaretleyebildim, ayt daha güzel geçsede ordada 27-30 arası mat işaretlerden 24 tane işaretleyebildim sadece ve bunlar soruların zor olmasıondan değildi hepsi saçma sapan işlem hataları insana kafayı yedirtir
 
sınav bitti ikisinde de taktım belli falan olmuyor ayrıca dalga geçecek biri varsa da kendi aptallığından ben 1 senelik emeğimin hiçten bir sebepten boşa gitmemesi için kendimi garantiye aldım kararımdan da memnunum zaten onun psikolojik rahatlamasıyla tuvaletim falan da gelmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


şimdi gördüm de mesajını baya komiksin king nesile nasıl bağladın nasıl bir çıkarım yeteneği
Bi odtü boğaziçi falan kazanırsın o rezilliğe razı olduysan öbür türlü kafadan vardır bisiler
 
bence sınav genel olarak kolaydı ama bende çok heyecan yaptığım için özellikle tyt de batırdım, matematikte 30 altı yapmaken işaretleyebildim, ayt daha güzel geçsede ordada 27-30 arası mat işaretlerden 24 tane işaretleyebildim sadece ve bunlar soruların zor olmasıondan değildi hepsi saçma sapan işlem hataları insana kafayı yedirtir
valla hocam dediklerinin çoğu anlaşılmıyor . Sınav aşırı basit değildi ama 24 ve 25'den basitti , normalde ben ayt'de 40 netler civarında yaparken 67 net gelmesi harika oldu ( kontrol etmedim ama hepsinden eminim diyebilirim , normaldede fende konu eksiğim bayağı vardı ondanda normalde netlerim düşük geliyordu ) . Tyt ise benim bir tık kötü geçti ama normalde yaptığım şekilde gelcek gibi . Açıkçası benim için iyi bir sınavdı birde obp kırılmasa ben çok memnun olurdum
 
Şu yaşa gelip de kendini tanımıyorsan yazık.
  • Hasta bezleri ses çıkartır.
  • Hasta bezleri kendini belli eder.
  • Olduda çişin geldi ve işedin, Gerçekten o zaman rahat hissedebilecek misin? Olası koku (Evet kokuyu dışarı salıyor) ve o histen rahatsız olmayacak mısın?
Abi yazık günah, bu nasıl bir nesildir ya...
Nesille ne alakası var olum heycanlanabilir adam o an kontrol edemeyebilir çözüm üretiyor kendince ne saçma sapan yorumlar yaş 10 falan galiba herif belki ölümüne çalıştı yıllarca çok emek verdi ve karşılığını alacağı gün o gün senin için çok küçük bir şey olabilir başkası içinde büyük olabilir millet için neyin ne ifade ettiğini bilmeden küçümseyici yorumlar yapmayın adam ***** değil herhalde farkındadır neler olabileceğinin.
 
Uygunsuz davranış
Nesille ne alakası var olum heycanlanabilir adam o an kontrol edemeyebilir çözüm üretiyor kendince ne saçma sapan yorumlar yaş 10 falan galiba herif belki ölümüne çalıştı yıllarca çok emek verdi ve karşılığını alacağı gün o gün senin için çok küçük bir şey olabilir başkası içinde büyük olabilir millet için neyin ne ifade ettiğini bilmeden küçümseyici yorumlar yapmayın adam ***** değil herhalde farkındadır neler olabileceğinin.

1- yaş 10 değil, senin gibi beyni çalışmayan insanlar algılasın diye imzaya yazdım.
2- ben sizin girdiğiniz sınavların 10 katına girmişimdir, bana anlatmaya çalışma sinir-stres falan.
3- bu yaşta bu stresi yönetemiyorsanız zaten sizden bir şey olmaz. Benim gözümde sınava geç kalan tiplerden farkınız yok.
4- üniversite şimdilerin değil benim zamanımın olmazsa olmazıydı. Şahsen ben 2010 yılında mezun oldum. Şu anda okumayan adam, okuyan adamdan fazla kazanıyor. Bu devirde okumak her şey değil demek istiyorum.
5- öteki arkadaşa da cevap vereyim; "Forumun amaçları tabii ki bilgi alışverişi. Fakat şu konu dışı bölümünü burası kadar suistimal eden çocuk görmedim. Prezervatif markasından, diş fırçasını nasıl ağzınıza sokuyorsunuza kadar her bir .ok bulunuyor...
 
Uygunsuz davranış
1- yaş 10 değil, senin gibi beyni çalışmayan insanlar algılasın diye imzaya yazdım.
2- ben sizin girdiğiniz sınavların 10 katına girmişimdir, bana anlatmaya çalışma sinir-stres falan.
3- bu yaşta bu stresi yönetemiyorsanız zaten sizden bir şey olmaz. Benim gözümde sınava geç kalan tiplerden farkınız yok.
4- üniversite şimdilerin değil benim zamanımın olmazsa olmazıydı. Şahsen ben 2010 yılında mezun oldum. Şu anda okumayan adam, okuyan adamdan fazla kazanıyor. Bu devirde okumak her şey değil demek istiyorum.
5- öteki arkadaşa da cevap vereyim; "Forumun amaçları tabii ki bilgi alışverişi. Fakat şu konu dışı bölümünü burası kadar suistimal eden çocuk görmedim. Prezervatif markasından, diş fırçasını nasıl ağzınıza sokuyorsunuza kadar her bir .ok bulunuyor...
Hayatımda gördüğüm en boş insansın vesselam beyni çalışmayanın kim olduğu net bir şekilde belli oluyor insanların hedeflerini küçük gören biri isterse dünyalara sahip olsun acınasıdır :) Stres yönetimi tecrübeyle gelişir kardeşim boş boş tatava yapma 20 yaşındaki çocuk ne stres yaşayacakta yönetmeyi bilecek saçma sapan bom boş konuşuyorsun uzatma daha fazla. 10 yaşındaki çocuktanda farkın yok olgunlaş biraz kıyas yapıp yazdığın cümlelere bak kendinden yaşca küçük insanların sorunlarını küçük görüyorsun birde ezikliyorsun yaptığın boş boğazlıktan başka bir şey değil. "üniversite şimdilerin değil benim zamanımın olmazsa olmazıydı. Şahsen ben 2010 yılında mezun oldum. Şu anda okumayan adam, okuyan adamdan fazla kazanıyor. Bu devirde okumak her şey değil demek istiyorum." Şu cümleyi kuran adamdan zaten fazla bişey beklememek lazım :D Sen bide İK falansındır allah bilir :D
 
Hayatımda gördüğüm en boş insansın vesselam beyni çalışmayanın kim olduğu net bir şekilde belli oluyor insanların hedeflerini küçük gören biri isterse dünyalara sahip olsun acınasıdır :) Stres yönetimi tecrübeyle gelişir kardeşim boş boş tatava yapma 20 yaşındaki çocuk ne stres yaşayacakta yönetmeyi bilecek saçma sapan bom boş konuşuyorsun uzatma daha fazla. 10 yaşındaki çocuktanda farkın yok olgunlaş biraz kıyas yapıp yazdığın cümlelere bak kendinden yaşca küçük insanların sorunlarını küçük görüyorsun birde ezikliyorsun yaptığın boş boğazlıktan başka bir şey değil. "üniversite şimdilerin değil benim zamanımın olmazsa olmazıydı. Şahsen ben 2010 yılında mezun oldum. Şu anda okumayan adam, okuyan adamdan fazla kazanıyor. Bu devirde okumak her şey değil demek istiyorum." Şu cümleyi kuran adamdan zaten fazla bişey beklememek lazım :D Sen bide İK falansındır allah bilir :D

Ya bokunu tutamamaktan korkan adam için girdiğim tartışmalara bak. Tamam sen haklısın ufaklık. Askerde de bez takar. Orası da stres yeri çünkü. Komutanı da anlayışla karşılar. En olgunumuz sensin ve hiç boş konuşmuyorsun okey.
 
Uygunsuz davranış
Ya bokunu tutamamaktan korkan adam için girdiğim tartışmalara bak. Tamam sen haklısın ufaklık. Askerde de bez takar. Orası da stres yeri çünkü. Komutanı da anlayışla karşılar. En olgunumuz sensin ve hiç boş konuşmuyorsun okey.
Ufaklık mı tamam kanka sensin tartışmayı çıkaran sensin konuyu uzatan sensin beyninin ne kadar iyi çalıştığını burdan anlayabiliyoruz bokunu tutamamaktan diyor olay boku tutamamak mı yoksa o stres anında bununla başa çıkması için çözüm üretmek mi? Zeka seviyen TR nin ortalama altında kalıyor bence ki TR ortalamas tahminiı 85-87 falan bu şekilde forumda insanlara yorum atmanı önermiyorum.
 
Dayı evden çıkarken gir 2 3 gün önceden sıvı tüketimini azalt bez ne ya nasıl rahat etcen alt takımda 1 2 kg çiş çekmiş bir bez ile nasıl sınava devam edeceksin tut sanki ne olacak
 
Geri
Top