Arabamızın Yaşadığı Trajik Durum...

Nafta

80+
Katılım
23 Haziran 2022
Mesajlar
451
Reaksiyon skoru
89
Arabayı hafif eğimli bi yere park etmiş babam ve otomatik N ye almış freni bu zamana kadar hiçbir şey olmadı ama 30 dakika önce arabanın kendini boşa alıp arka arka gittiğini ve karşı komşunun evine tosladığını duyduk bu nasıl olmuş olabilir ya kasıtlı bişey var mı sizce burda
 
Arabayı hafif eğimli bi yere park etmiş babam ve otomatik N ye almış freni bu zamana kadar hiçbir şey olmadı ama 30 dakika önce arabanın kendini boşa alıp arka arka gittiğini ve karşı komşunun evine tosladığını duyduk bu nasıl olmuş olabilir ya kasıtlı bişey var mı sizce burda
El freni elektronikmi mekanikmi?
 
geçmiş olsun diğer arabalardaki gibi viteste P yok mu , N boş oluyor normalde N de sadece el freni tutuyor olması lazım
 
obd cihazı ile bağlanıp bir baktırsın belki arıza ekranda çıkmamıştır psa gurubunda böyle şeyler olabiliyor bizdede citroen vardı araç çekişten düşüyordu ama lamba yakmıyordu obd ile bağlanınca arıza kodu çıktı buda bir ihtimal
 
Arabayı hafif eğimli bi yere park etmiş babam ve otomatik N ye almış freni bu zamana kadar hiçbir şey olmadı ama 30 dakika önce arabanın kendini boşa alıp arka arka gittiğini ve karşı komşunun evine tosladığını duyduk bu nasıl olmuş olabilir ya kasıtlı bişey var mı sizce burda
 
Arabaya girmeden önce bir video resim falan alıp saklayın 2 gün sonra sigortaya başvurursanız kanıtınız olsun
 
geçmiş olsun diğer arabalardaki gibi viteste P yok mu , N boş oluyor normalde N de sadece el freni tutuyor olması lazım
Ben onları çok bilmiyorum abi ya yaşanan olayı anlatmak istedim sadece
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arabaya girmeden önce bir video resim falan alıp saklayın 2 gün sonra sigortaya başvurursanız kanıtınız olsun
Tam arabanın kaza yaptığı çeken bi kamera var işe yarar mı görüntüleri acaba
 
P ye almamış mı baban? Eğer almadıysa başka bir arac sizin araca ufak tıklatınca frenler boşa düşmüş olabilir. P ye alsaydı tutardı
 
Arabayı hafif eğimli bi yere park etmiş babam ve otomatik N ye almış freni bu zamana kadar hiçbir şey olmadı ama 30 dakika önce arabanın kendini boşa alıp arka arka gittiğini ve karşı komşunun evine tosladığını duyduk bu nasıl olmuş olabilir ya kasıtlı bişey var mı sizce burda
baban arabayı boşa almış ve eğimli yolda arkasına doğru olunca güm. baban suçlu, araba masum, komşu duvarı mağdur, sen şahit.
 
Boşta da olsa el freni nasıl bırakmış kendini beyler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,600
Mesajlar
11,078,780
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top