Öneri 2k OLED Monitör Almak Yerine " MSI Mag 274qpf X30mv Monitör " Alınabilir .

Gündüz kullansan %100'e dayarsın
Yok gündüz kullandığım için %40 zaten :) Geceleri bu bile yoruyor. Odamda 2 duvarda da pencerem var ve iki duvarda da normal güneşlik üstüne duvardan duvara siyah fon perdem var.
Dediğim gibi parlaklık derdim olsa tandem alırdım.
Bi de gözler genckenki gibi değil, cok parlaklik rahatsiz ediyor
 
Abi rec 2020 onuçlarına göre benim dediğim model oledleri ezip geçiyor
Doğrudur ama şu an kullandığım ürün, sadece OLED olarak söylemiyorum, her türlü ürün için, gözümde en iyi üründür. Ne zaman bozulur ve yenisini almaya kalkarım, o zaman araştırırım.
4-5 yıldır Regal 4K Android TV kullanıyorum. Biliyorsun son zamanlarda özellikle TCL-Iffalcon,Next,LG sürekli MiniLed furyası başladı ama bozulmuyor maşallah :)
 
Doğrudur ama şu an kullandığım ürün, sadece OLED olarak söylemiyorum, her türlü ürün için, gözümde en iyi üründür. Ne zaman bozulur ve yenisini almaya kalkarım, o zaman araştırırım.
4-5 yıldır Regal 4K Android TV kullanıyorum. Biliyorsun son zamanlarda özellikle TCL-Iffalcon,Next,LG sürekli MiniLed furyası başladı ama bozulmuyor maşallah :)
Kullandığın Model Tam Olarak Ne ?
 
Kullandığın Model Tam Olarak Ne ?
Dur bulabilirsem atayım :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Televizyonu Demiştim :)
Ekran görüntüsü 2026-06-24 233953.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fiyatı gördün mü, ne günlerdi be. Padişahım çok ya
 
2K OLED Monitör Yerine Tavsiye Edilebilecek En Mantıklı Ürünlerden Biridir .


Panel Tipi : Mini-LED ile Rapid VA (1152 Bölgesel Karartma) Panel Kalitesini Anlatmaya Gerek Yok Bence .


Bence alınmaz, Sebep yukarıda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

VA panele gereksiz ön yargı var ıps e göre kontrast ve siyah dengesi daha iyi mini led old için va çok mantıklı panel kalitesi bu modelde gayet iyi, oled almak istemeyen için güzel çözüm.
Aynen gereksiz.
 
 
Bu monitörü yaklaşık 10 gündür kullanıyorum daha önce hiç va panel kullanmadım o yüzden tereddütle aldım ama hiç problem yaşamadım.(20 saat oynamışımdır 10 saat cyberpunk, 2 saat gow, 8 saatte lol)
Eğer oled almak istemiyorsanız daha iyi bir seçenek yok. Burada paylaşılan diablo videosu beni çok düşündürmüştü ama hiç benzer bir problem yaşamadım.
 
Bu monitörü yaklaşık 10 gündür kullanıyorum daha önce hiç va panel kullanmadım o yüzden tereddütle aldım ama hiç problem yaşamadım.(20 saat oynamışımdır 10 saat cyberpunk, 2 saat gow, 8 saatte lol)
Eğer oled almak istemiyorsanız daha iyi bir seçenek yok. Burada paylaşılan diablo videosu beni çok düşündürmüştü ama hiç benzer bir problem yaşamadım.

Hayırlı olsun, ön yargını kırmana sevindim.
 
Geri
Top