❌İndirim Bitti! Hyperx Cloud Iıı S Kablosuz Kulak Üstü Oyuncu Kulaklığı 4786 TL

Verdiğim paraya pişman olduğum nadir cihazlardan.
Tek iyi yanı kablosuz ve şarjı iyi gidiyor.
Satıp Kingston C2 kablolu modeline geçtim.
Tekrar alacak olsam SS Nova serisine bakardım kesinlikle.
Nova 3 x 3p var giriş ona yakın oda korkutuyor kırılır diye nova 5 ona yakın nova 7 kafa kısmı metal ama menteşe tarafı onda plastik ama nova serilerinde kırılma nadir gördüm artic serisi çok kırılıyordu
 
bendeki kulaklık için hiç ayara gerek olduğunu düşünmüyorum ama yine de bakacağım ne seviye değişecek diye teşekkürler. cs2 performansını da çok iyi buldum uçanı kaçanı en ufak sese kadar her şeyi duyuyorum. logitech astro a50x almıştım arızalı çıktığı için iad eedip bunu aldım. işimi fazlasıyla görür o paraları vermeye gerek yokmuş. :)
demiştim hocam gerek yok diye :)

benim c3s de biraz önce teslim edildi. ses seviyesi yüksek kulaklıktan buna geçince aşırı olmasa da bi düşüklük var. neden limitlediklerini anlayamadım. ses kalitesi ve kullanılan malzeme olarak (hatta bu anlamda gördüğüm en iyi kulaklık diyebilirim.) cidden iyiymiş.
 
demiştim hocam gerek yok diye :)

benim c3s de biraz önce teslim edildi. ses seviyesi yüksek kulaklıktan buna geçince aşırı olmasa da bi düşüklük var. neden limitlediklerini anlayamadım. ses kalitesi ve kullanılan malzeme olarak (hatta bu anlamda gördüğüm en iyi kulaklık diyebilirim.) cidden iyiymiş.
Bt bağla telefona son ses aç müzik onda daha yüksek cikiyordu bildiğim kadarıyla dongle kodlaması var bu
 
Bt bağla telefona son ses aç müzik onda daha yüksek cikiyordu bildiğim kadarıyla dongle kodlaması var bu
pc önemli hocam telefonda kullanmam ki bunu airpods var zaten.

fakat reddit de fxsound diye bi program önermişler. onu yükledim açıldığı anda ses seviyesi yükseldi.
 
pc önemli hocam telefonda kullanmam ki bunu airpods var zaten.

fakat reddit de fxsound diye bi program önermişler. onu yükledim açıldığı anda ses seviyesi yükseldi.
Fx sesi bozuyor yükseltiyor ama özel ayar chatgpt yaptir bazi ayarlar kapatcan hazir ayarlar bozuyor tamam aiprpods var ama yinede bi telefonda denermisin bt bağlayip son sesi pc deki dongle aynımı ama telefon bt bağla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

pc önemli hocam telefonda kullanmam ki bunu airpods var zaten.

fakat reddit de fxsound diye bi program önermişler. onu yükledim açıldığı anda ses seviyesi yükseldi.
Bide sonar var steel series her kulaklık calisir onada göz at reis
 
Fx sesi bozuyor yükseltiyor ama özel ayar chatgpt yaptir bazi ayarlar kapatcan hazir ayarlar bozuyor tamam aiprpods var ama yinede bi telefonda denermisin bt bağlayip son sesi pc deki dongle aynımı ama telefon bt bağla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bide sonar var steel series her kulaklık calisir onada göz at reis
aynen kesinlikle fark var bt ile 2.4 arasında.

nova 5 ile denemiştim sonar ı iyi hatırlattın hocam bi bakayım
 
aynen kesinlikle fark var bt ile 2.4 arasında.

nova 5 ile denemiştim sonar ı iyi hatırlattın hocam bi bakayım
Evet bt ve 2.4 ghz arasındaki fark cidden üzücü dongle kodlamasiyla ilgili sonar sadece 1 ses volume aç bide bas düz ekolayzir kullana bilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aynen kesinlikle fark var bt ile 2.4 arasında.

nova 5 ile denemiştim sonar ı iyi hatırlattın hocam bi bakayım
Eher bt arada eşleşme yapmazsa kulaklık power tuşu ve sağdaki medya tuşu aynı anda bas bt sıfırlanır ayarları
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aynen kesinlikle fark var bt ile 2.4 arasında.

nova 5 ile denemiştim sonar ı iyi hatırlattın hocam bi bakayım
Sağ medya 2 tıklama sonraki sarkı 3 tıklama önceki dinledin geri döner sonra tek tıklama durdurma tek tıklama başlatma ve power tuş ve medya aynı anda basma sıfırlama resetleme
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aynen kesinlikle fark var bt ile 2.4 arasında.

nova 5 ile denemiştim sonar ı iyi hatırlattın hocam bi bakayım
Mikrofon tusuna basili tutarsan mikrofon monitör aktif olur ve bunda 2 mikrofon var bide dışardan takdin ve gömülü var eher harici mikrofon kullancaksan ses denetim gömülü devre disi bıraka bilirsin
 
Evet bt ve 2.4 ghz arasındaki fark cidden üzücü dongle kodlamasiyla ilgili sonar sadece 1 ses volume aç bide bas düz ekolayzir kullana bilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Eher bt arada eşleşme yapmazsa kulaklık power tuşu ve sağdaki medya tuşu aynı anda bas bt sıfırlanır ayarları
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sağ medya 2 tıklama sonraki sarkı 3 tıklama önceki dinledin geri döner sonra tek tıklama durdurma tek tıklama başlatma ve power tuş ve medya aynı anda basma sıfırlama resetleme
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mikrofon tusuna basili tutarsan mikrofon monitör aktif olur ve bunda 2 mikrofon var bide dışardan takdin ve gömülü var eher harici mikrofon kullancaksan ses denetim gömülü devre disi bıraka bilirsin
sağolasın hocam
 
Geri
Top