- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Niye ki bu fiyata bu sistem var.Ben b840 anakartlı ve ocypus güç kaynaklı sistem almam hocam. Senin kararın. Fiyatı da çok yüksek bence.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ben 9070xtli istiyorum5070li sistem vardı vatanda 55k bitmediyse ona bak bi istersen
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
B840 ın ne sıkıntısı var ki?Ben b840 anakartlı ve ocypus güç kaynaklı sistem almam hocam. Senin kararın. Fiyatı da çok yüksek bence.