Bu Sistem Bu Fiyata Nasil

Ben b840 anakartlı ve ocypus güç kaynaklı sistem almam hocam. Senin kararın. Fiyatı da çok yüksek bence.
Niye ki bu fiyata bu sistem var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5070li sistem vardı vatanda 55k bitmediyse ona bak bi istersen
Ben 9070xtli istiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben b840 anakartlı ve ocypus güç kaynaklı sistem almam hocam. Senin kararın. Fiyatı da çok yüksek bence.
B840 ın ne sıkıntısı var ki?
 
Bu sistemi 7800x3d ile güçlendirmeli miyim ve cooler masterın kasası özelleştirmesi iyi mi başka hangi özelleştirmeler yapılmalı ? Bunun yanına bir de bu monitörü almak istiyorum mantıklı mı ?
Bunları alıyorum rami satıp değiştiririm belki.
 
Bende 60binin altina 9070xt ve r5 7500fli bekliyordum. Ozellestirme ile r5 7500x3d veya r7 7800 yapacaktım. 1 ay bekledim gelmedi. Bi gaming gecesinde 59a geldi taksit yok diye alamadım en son 5070li aldim. Bence 66ya r5 7500x3dli gayet alinabilir bi sistem. Millet herkesi kendi gibi 3 4 ay indirim kovalıyor, gece 2de 3de indirimle urun alacak falan sanıyor
 
Niye ki bu fiyata bu sistem var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben 9070xtli istiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


B840 ın ne sıkıntısı var ki?
Hocam 7800x3D seçersen minimum 240mm soğutucuda seçeceksin üstüne bide anakartı yükselttinmi 85.400 lira oluyor harcadığın para. 85.400 liraya tüm parçalar eli yüzü düzgün hale geliyor fakat güç kaynağı hala dandik burayı unutma.

Eğer sistemi böyle alırsan her parçası iyi oluyor;
Anakart: https://www.akakce.com/anakart/en-u...-amd-am5-ddr5-micro-atx-fiyati,520840753.html
İşlemci: Ram: https://www.akakce.com/ram/en-ucuz-...-cl30-pvv516g60c30-ddr5-fiyati,774247849.html
SSD: https://www.akakce.com/ssd/en-ucuz-...i-express-4-0-1-tb-m-2-fiyati,1318519596.html
Soğutucu: https://www.akakce.com/islemci-sogu...t-phantom-spirit-120-se-fiyati,634899527.html
Ekran Kartı: Güç Kaynağı: KASA: Total sistem parçaları 81.600 TL yapıyor kasayı kendi zevkine göre seçebilirsin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende 60binin altina 9070xt ve r5 7500fli bekliyordum. Ozellestirme ile r5 7500x3d veya r7 7800 yapacaktım. 1 ay bekledim gelmedi. Bi gaming gecesinde 59a geldi taksit yok diye alamadım en son 5070li aldim. Bence 66ya r5 7500x3dli gayet alinabilir bi sistem. Millet herkesi kendi gibi 3 4 ay indirim kovalıyor, gece 2de 3de indirimle urun alacak falan sanıyor
Anlamak istemediğiniz kısım sistem ucuz değil parçalardan çalınmış o yüzden uygun gözüküyor fiyatı. Sizin gibi kardeşlerimiz pc yi sadece işlemci ve ekran kartından ibaret sandığı için bu firmalar böyle OEM ler çıkarıp satabiliyor.
 
Hocam 7800x3D seçersen minimum 240mm soğutucuda seçeceksin üstüne bide anakartı yükselttinmi 85.400 lira oluyor harcadığın para. 85.400 liraya tüm parçalar eli yüzü düzgün hale geliyor fakat güç kaynağı hala dandik burayı unutma.

Eğer sistemi böyle alırsan her parçası iyi oluyor;
Anakart: https://www.akakce.com/anakart/en-u...-amd-am5-ddr5-micro-atx-fiyati,520840753.html
İşlemci: Ram: https://www.akakce.com/ram/en-ucuz-...-cl30-pvv516g60c30-ddr5-fiyati,774247849.html
SSD: https://www.akakce.com/ssd/en-ucuz-...i-express-4-0-1-tb-m-2-fiyati,1318519596.html
Soğutucu: https://www.akakce.com/islemci-sogu...t-phantom-spirit-120-se-fiyati,634899527.html
Ekran Kartı: Güç Kaynağı: KASA: Total sistem parçaları 81.600 TL yapıyor kasayı kendi zevkine göre seçebilirsin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Anlamak istemediğiniz kısım sistem ucuz değil parçalardan çalınmış o yüzden uygun gözüküyor fiyatı. Sizin gibi kardeşlerimiz pc yi sadece işlemci ve ekran kartından ibaret sandığı için bu firmalar böyle OEM ler çıkarıp satabiliyor.
Hocam yapay zekaya gore r5 7500x3d ile r7 7800x3d arasinda %10 %15 fps farki var yani ekstra yukseltmeye pek gerek yok. Bu sistemde sadece ekran karti, islemci, ram ve ssd zaten 62 63 bin yapiyor zaten yani ayri ayri istedigin gibi akakceden topla 66ya alaman.
3 hafta once gaming gecesinde 58e gelen dark eiges kasa da poweri 850w islemciyi r5 7500x3dye ve soğutucusu yükselince 65e geliyordu zaten. Yani gaming gecesi beklese bile yine bu fiyata gelecek. 84 85 cikmak istesek zaten ayrı ayrı toplanır ama bizim bütçeyle arasinda 20bin var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kendi hür iradesiyle nvidia değilde amd isteyeni ilk defa görüyom
Niye la, bende cok istiyordum. Oyunlarda rtx 5070 fiyatina 5070ti gücünde ekran karti.
 
Hocam yapay zekaya gore r5 7500x3d ile r7 7800x3d arasinda %10 %15 fps farki var yani ekstra yukseltmeye pek gerek yok. Bu sistemde sadece ekran karti, islemci, ram ve ssd zaten 62 63 bin yapiyor zaten yani ayri ayri istedigin gibi akakceden topla 66ya alaman.
3 hafta once gaming gecesinde 58e gelen dark eiges kasa da poweri 850w islemciyi r5 7500x3dye ve soğutucusu yükselince 65e geliyordu zaten. Yani gaming gecesi beklese bile yine bu fiyata gelecek. 84 85 cikmak istesek zaten ayrı ayrı toplanır ama bizim bütçeyle arasinda 20bin var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Niye la, bende cok istiyordum. Oyunlarda rtx 5070 fiyatina 5070ti gücünde ekran karti.
konu sahibi kendisi 7800x3D ye yükseltip alacağım dedi. 7800x3D ye yükseltince soğutucu da yükseltecek mecbur. B840 anakart ve kötü güç kaynağı da var. Bunlar indirim değil anlatamıyorum size malzemeden çalıyorlar. Neyse hocam para sizin pul sizin hayırlı olsun.
 
Niye la, bende cok istiyordum. Oyunlarda rtx 5070 fiyatina 5070ti gücünde ekran karti.
genelde driver sorunları ve nvidia mfg var tek iyi yanı saf güç ben de ucuz olduğu için 9060xt aldım arada bir çıldırtıyor kart onun harici iyi tabii
 
konu sahibi kendisi 7800x3D ye yükseltip alacağım dedi. 7800x3D ye yükseltince soğutucu da yükseltecek mecbur. B840 anakart ve kötü güç kaynağı da var. Bunlar indirim değil anlatamıyorum size malzemeden çalıyorlar. Neyse hocam para sizin pul sizin hayırlı olsun.
Yukseltme olarak almam ama r5 7500x3d ile zaten iyi bi sistem geldi bana
 
konu sahibi kendisi 7800x3D ye yükseltip alacağım dedi. 7800x3D ye yükseltince soğutucu da yükseltecek mecbur. B840 anakart ve kötü güç kaynağı da var. Bunlar indirim değil anlatamıyorum size malzemeden çalıyorlar. Neyse hocam para sizin pul sizin hayırlı olsun.
Soğutucu yükseltmeden aldım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,785
Mesajlar
11,081,096
Üyeler
198,192
Son üye
Kuldesq
Geri
Top