Hepsiburada'dan Gelen Ölü Pikselli 2k Monitör Değişime Gönderilir mi?

Değişim için servisten DOA raporu olması gerekiyormuş , o rapor içinde 4-5 adet ölü piksel olması gerektiği söylendi , ben itiraz ettim bu resmen kusurlu/ayıplı mal satmaktır bunun olmaması gerekiyor diyerek umursamadılar değişim değil direk iade yolla

MSI ve Asus müşteri temsilcileri bu şekilde bilgi vermişlerdi hepsiburada değişim veriyorsa helal olsun
 
Değişim için servisten DOA raporu olması gerekiyormuş , o rapor içinde 4-5 adet ölü piksel olması gerektiği söylendi , ben itiraz ettim bu resmen kusurlu/ayıplı mal satmaktır bunun olmaması gerekiyor diyerek umursamadılar değişim değil direk iade yolla

MSI ve Asus müşteri temsilcileri bu şekilde bilgi vermişlerdi hepsiburada değişim veriyorsa helal olsun
Konuştuğum müşteri temilscisi doa raporuna bakmadı yetkili servise de göndermiyorlarmış ürünü, sadece depo da kontrol ediyorlarmış. 14 gün hakkım olduğu için koşulsuz şartsız ondan değişim talebi aktif 14 gün sonrasında o kalkıyormuş yetkili servise gönderiliyormuş ürün, ekstra olarak hocam bu parmak izi kaldı tişörtle falan siliyorum monitörden gitmiyor? normal mi
 
Konuştuğum müşteri temilscisi doa raporuna bakmadı yetkili servise de göndermiyorlarmış ürünü, sadece depo da kontrol ediyorlarmış. 14 gün hakkım olduğu için koşulsuz şartsız ondan değişim talebi aktif 14 gün sonrasında o kalkıyormuş yetkili servise gönderiliyormuş ürün, ekstra olarak hocam bu parmak izi kaldı tişörtle falan siliyorum monitörden gitmiyor? normal mi
ekran temizleyici ürünler var onlar ile denersen çıkabilir , ama çıkarmak için çok fazla baskı uygulama başka bir sorun çıkmasın
 
Hocam vallaha iade et yeniden sipariş ettim yada başka monitor bak, ben değişim diye gönderdim şirket üzerineydi değişimde iade faturası gerekmiyordu ama adamlar değişim istememe rağmen iade gibi görüp fatura yok deyip bana ürünü geri gönderdiler 2 kere kargolara zorunda kaldım sonra aynı monitörü yine sipariş verdim o da ölü piksel gelince bu sefer direkt iadeyi seçtim. İade ederken eğer ki fiyata zam gelmişse hepsiburada desteğe yaz ben ürünü iade edip yeniden sipariş vericem bana ücret farkı kadar o ürün için kupon ayarlayabilir misiniz de bana öyle yapmışlardı
 
Hocam vallaha iade et yeniden sipariş ettim yada başka monitor bak, ben değişim diye gönderdim şirket üzerineydi değişimde iade faturası gerekmiyordu ama adamlar değişim istememe rağmen iade gibi görüp fatura yok deyip bana ürünü geri gönderdiler 2 kere kargolara zorunda kaldım sonra aynı monitörü yine sipariş verdim o da ölü piksel gelince bu sefer direkt iadeyi seçtim. İade ederken eğer ki fiyata zam gelmişse hepsiburada desteğe yaz ben ürünü iade edip yeniden sipariş vericem bana ücret farkı kadar o ürün için kupon ayarlayabilir misiniz de bana öyle yapmışlardı
Ya şimdi 1 haftalık bir süreç var şimdi bu gidecek onaylayacakları da meçhul, hadi onayladilar yeni ürünle değiştirdiler o da ölü pikselli geldi ben kafayı tırlatırım iade yaparsam işlem uzar fair ifnans kredi ile aldım yarın göndereceğim pazartesi salı cevap gelir evimden alacaklar ben gidip kargo şirketine teslim etmem kafayı yerim yani, of hep beni buluyor lanet gelsin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ekran temizleyici ürünler var onlar ile denersen çıkabilir , ama çıkarmak için çok fazla baskı uygulama başka bir sorun çıkmasın
ellemiyorum daha parmak izi ile gitsinler ne diyecekler üründe parmak izi var reddediyoruz o kadar da değidlir herhalde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ekran temizleyici ürünler var onlar ile denersen çıkabilir , ama çıkarmak için çok fazla baskı uygulama başka bir sorun çıkmasın
1782393020526.webp
1782393033117.webp
iş ki bilen birine denk gelelim yoksa yandık vallahi, adam açar monitörü problem yok der geri kargolarlar bana.
 
ıslak mendil ile felan silince gitmesi lazım hocam nasıl bir parmak iziymiş o
 
ıslak mendil ile felan silince gitmesi lazım hocam nasıl bir parmak iziymiş o
valla gitmiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ıslak mendil ile felan silince gitmesi lazım hocam nasıl bir parmak iziymiş o
Flaş açınca telefonla gözüküyor, içimden bir ses gönderme bu monitörü kullan dell 2524h monitör de 3 tane ölü piksel vardı ilk aldığım da kullandığım zaman hiçbir problem olmamıştı hala da aynı 3 ölü pikselle duruyor, yani max bunda 3-4 çıksa gözüm bile görmez genellikle iç sesimi dinlemediğim de problem oluyor ölü pikseli fark etmiyorum bile çokta beğendim monitörü.
 
valla gitmiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Flaş açınca telefonla gözüküyor, içimden bir ses gönderme bu monitörü kullan dell 2524h monitör de 3 tane ölü piksel vardı ilk aldığım da kullandığım zaman hiçbir problem olmamıştı hala da aynı 3 ölü pikselle duruyor, yani max bunda 3-4 çıksa gözüm bile görmez genellikle iç sesimi dinlemediğim de problem oluyor ölü pikseli fark etmiyorum bile çokta beğendim monitörü.
hocam sonuçta para veriyorsun sorunsuz ürün kullanmak hakkın
 
hocam sonuçta para veriyorsun sorunsuz ürün kullanmak hakkın
Monitör de ışık sızması da fazla olduğu için daha fazla uğraşmak istemedim hepsiburadaya değişim talebi gönderdim bugün gelip alacaklar cumartesi ellerine ulaşıyor, umarım 14 günlük cayma koşulsuz şartsız olayını devreye sokarlar da değişimi kabul ederler reddederler diye çok korkuyorum.
1782455647752.webp
 
Monitör de ışık sızması da fazla olduğu için daha fazla uğraşmak istemedim hepsiburadaya değişim talebi gönderdim bugün gelip alacaklar cumartesi ellerine ulaşıyor, umarım 14 günlük cayma koşulsuz şartsız olayını devreye sokarlar da değişimi kabul ederler reddederler diye çok korkuyorum. Alıntıyı görüntüle
iyi yapmışsın hocam umarım temiz gelir , yine sorun olursa iade edip farklı bir markaya bakarsın
 
Geri
Top