yakın zamanda gelmez şahsenGta 6 kutulu versiyonu Almanya mediamarkta falan gözüküyor ama TR’de göremedim. Bu şekilde ne zaman satışa çıkacak? Aynı fiyattan mı satılacak? CD olmadığını dijital içerik olduğunu biliyorum.
Avrupada varken TRde neden yok anlamadımyakın zamanda gelmez şahsen
rockstar adlı firma TRyi umursamadığı içinAvrupada varken TRde neden yok anlamadım
Aynı fiyat mı olur acabaOyun çıkış tarihine yakın veya çıktıktan bir süre sonra fiziksel ürün satışı olacakmış, bilginiz olsun. Şuan alınmasını önermem. Boş kutuya vakit harcamanın gereği yok.
CD versiyonu gelecekmiş oyun çıkarken, bence kodlu kutuya para verilmez öyle alana kadar gider dijital alırımGta 6 kutulu versiyonu Almanya mediamarkta falan gözüküyor ama TR’de göremedim. Bu şekilde ne zaman satışa çıkacak? Aynı fiyattan mı satılacak? CD olmadığını dijital içerik olduğunu biliyorum.
Kodlu kutu zaten aynı para dijitalle hiçbir şey değişmiyor elinde sadece kutusu var. Bende buna bakıyordum TR’de bulamadımCD versiyonu gelecekmiş oyun çıkarken, bence kodlu kutuya para verilmez öyle alana kadar gider dijital alırım![]()
Daha pahalı olur.Aynı fiyat mı olur acaba
Hiç bilgim yok hocam. İlerleyen süreçlerde göreceğiz.Aynı fiyat mı olur acaba