Amazon 5070 Ti-5080 İndirimleri

Bence hakkındır hocam.
Başlık clickbait fiyat yok
İçerik hiç sıcak fırsat değil
Konu sonuna fiyatlar nasıl diyorsun
Kriterlere çok uygunsun
Ben galiba paylaştığım içeriklerde demek ki tam anlatamıyorum :)
Amazon Prime Day özelinde, gezerken 3 tane kart gördüm. Bunları Amazon 5070 Ti-5080 İndirimleri diye paylaştım. Sıcak Fırsatlarda "İndirim" tag i açmadan. Genel bir indirim vardır-yoktur.
Senden rica ediyorum, paylaştığım 3 kart özelinde, amazonu da geçtim. Şu an itibariyle bu kartların daha düşük ve 9 taksit avantajının olduğu bir yer varsa yazar mısın ?
Genel olarak 5070 Ti ve 5080 demiyorum, paylaştığım markaların .
Öyle akakaçe falan takip etmem, bildirim falan gelmez.
Buraya bişey paylaşınca birşeyler kazanılıyor da benim mi haberim yok, anlamadım.
Arada kendime aldığım, fiyatını uygun bulduğum şeylerin, başkaları da faydalansın diye paylaşıyorum.
Teknik anlamda bilgi ve birikimimi hiçbir bedel, karşılık beklemeden buradaki yeri geliyor evladım olacak yaştaki kardeşlerimle paylaşıyorum.
Ya forumun sahibine sponsor buluyorum, adama buradan, instagram dm atıyorum o bile bakmıyor. Kime ne anlatıyorum.
Oylama yapalım banlatalım, bu yaşımda kaldıramam bunu :)
 
Ben galiba paylaştığım içeriklerde demek ki tam anlatamıyorum :)
Amazon Prime Day özelinde, gezerken 3 tane kart gördüm. Bunları Amazon 5070 Ti-5080 İndirimleri diye paylaştım. Sıcak Fırsatlarda "İndirim" tag i açmadan. Genel bir indirim vardır-yoktur.
Senden rica ediyorum, paylaştığım 3 kart özelinde, amazonu da geçtim. Şu an itibariyle bu kartların daha düşük ve 9 taksit avantajının olduğu bir yer varsa yazar mısın ?
Genel olarak 5070 Ti ve 5080 demiyorum, paylaştığım markaların .
Öyle akakaçe falan takip etmem, bildirim falan gelmez.
Buraya bişey paylaşınca birşeyler kazanılıyor da benim mi haberim yok, anlamadım.
Arada kendime aldığım, fiyatını uygun bulduğum şeylerin, başkaları da faydalansın diye paylaşıyorum.
Teknik anlamda bilgi ve birikimimi hiçbir bedel, karşılık beklemeden buradaki yeri geliyor evladım olacak yaştaki kardeşlerimle paylaşıyorum.
Ya forumun sahibine sponsor buluyorum, adama buradan, instagram dm atıyorum o bile bakmıyor. Kime ne anlatıyorum.
Oylama yapalım banlatalım, bu yaşımda kaldıramam bunu :)
Ben o mesajı senin için yazmadım zaten. Arkadaş böyle bir durumdan bahsetmiş ben de genel olarak böyle bir sorun oldugunu yazdim
Orada Akakçe falan takip etmen diyerek beni de hafif tiye almışsın sanirim yanlış anlaşılma olmasın :)
 
Dostum iyi niyetle yaptığın belli ama fiyatların gerçek bir indirim olup olmadığını bilmeden sıcak fırsat açılmasını doğru bulmuyorum. Amazondaki tek avantaj 9 taksit fırsatının olması, diğer türlü fiyatlarda indirim yok desek yeridir
Bu fiyatlara nasıl indirim yok diyebilirsin 69990 liraya kaç tane 5080 aldın?
 
Mesela gece 12 de Migros 2 al 1 öde indirimi paylaştım market açıldığında çoğu insan göremedi yazık oldu
Boşver gereksiz kalori, burada artık fırsatlardan daha çok fitness, kilo verme, kas antremanları hakkında konuşuluyor😂 yalında fitnessarşivi oluruz. Ya da yan kardeş sayfa açılır sjsjjs
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu fiyatlara nasıl indirim yok diyebilirsin 69990 liraya kaç tane 5080 aldın?
70 bin 5080 için standart, hatta hala bir tık pahalı bir fiyat. Gerçi ben geçen sene bakıyordum, şimdi belki mantıklı olabilir... Sanırım en mantıklısı vatan indirim yaparsa gece fln 65k civarına oradan Zotac seçmek. Ama sanrıım orada bir Halkbank'a fazla taksit çıkıyor.
 
Boşver gereksiz kalori, burada artık fırsatlardan daha çok fitness, kilo verme, kas antremanları hakkında konuşuluyor😂 yalında fitnessarşivi oluruz. Ya da yan kardeş sayfa açılır sjsjjs
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


70 bin 5080 için standart, hatta hala bir tık pahalı bir fiyat. Gerçi ben geçen sene bakıyordum, şimdi belki mantıklı olabilir... Sanırım en mantıklısı vatan indirim yaparsa gece fln 65k civarına oradan Zotac seçmek.
O vatan indirimini bi ben yakalayamıyorum. :)
 
Ben o mesajı senin için yazmadım zaten. Arkadaş böyle bir durumdan bahsetmiş ben de genel olarak böyle bir sorun oldugunu yazdim
Orada Akakçe falan takip etmen diyerek beni de hafif tiye almışsın sanirim yanlış anlaşılma olmasın :)
Yok ya genel olarak yazdım. Bu forumda özellikle ürünleri takip edip de paylaşan bazı arkadaşlar var saygı duyuyorum gerçekten.
Ama şunu gözlemliyorum, sen ne paylaşırsan paylaş illa ki bir kulp takmak isteyen toksik bir kitle var, hatta bu kitle yüzünden bir şey paylaşmaya korkan arkadaşlar bile var.Çok daha uzun yazıyordum da vazgeçtim :) Şu BF6 yı çözmeye çalışayım ben en iyisi
 
o değil de taksit ekranında 9 taksite kadar fark almıyor ama toplam tutar 84 k oluyor 5080 ekran kartında
 
Konu açan abimin tek hatası başlığa indirim yerine 9 taksit fırsatları yazmamasi olmuş. İndirim yazınca forumdakiler ölü dip fiyat bekliyor 🤣
 
o değil de taksit ekranında 9 taksite kadar fark almıyor ama toplam tutar 84 k oluyor 5080 ekran kartında
9 taksit yapınca mı total 84k oluyor?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

o değil de taksit ekranında 9 taksite kadar fark almıyor ama toplam tutar 84 k oluyor 5080 ekran kartında
Ekran görüntüsü 2026-06-25 221824.webp

İş bankası kartım
 
Yok ya genel olarak yazdım. Bu forumda özellikle ürünleri takip edip de paylaşan bazı arkadaşlar var saygı duyuyorum gerçekten.
Ama şunu gözlemliyorum, sen ne paylaşırsan paylaş illa ki bir kulp takmak isteyen toksik bir kitle var, hatta bu kitle yüzünden bir şey paylaşmaya korkan arkadaşlar bile var.Çok daha uzun yazıyordum da vazgeçtim :) Şu BF6 yı çözmeye çalışayım ben en iyisi
Taksitin avantajını birçok kullanıcı bilmiyor bence. Sadece fiyat odaklı düşündüklerinden 9 ay gibi devasa bir zamanda kazanılabilecek paranın kıymeti pek anlamlı gelmiyor bazı insanlara veya genç kardeşlerime diyeyim. Attığınız kartlardan daha ucuza başka marka modellerde 5070ti lar var ama ben yine amazon güvencesiyle ve 9 taksitle 3-4k fazla verip amazondan satın alırım. Arada geçen sürede elimde duran parayıda birçok alternatifle arttırma yoluna giderim. Ha kimisi de 3-4k ucuza aldım diye bir anda parasını yatırır bir şey demem kendi tercihidir. Senin paylaştığın kartlar da bana göre güzel fırsat benim haberim yoktu foruma girince sayende görmüş oldum. Bence faydalı konu ama bazı arkadaşlar sadece eksik detaylara odaklandığı için garip yorumlar almışsın :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,737
Mesajlar
11,080,578
Üyeler
198,185
Son üye
Wrymwood
Geri
Top