Yardım RX 580 Devre Dışı Kalıp Duruyor

Zepett8

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2023
Mesajlar
1,290
Reaksiyon skoru
570
1782390875462.webp

1782390883495.webp

ASUS RX 580 var normalde bir haftadır normal çalışıyordu şuanda sıcaklığında falan sorun yok ama bilgisayarı açıyorum bi kaç dakika sonra ekran gidiyor yeniden başlatıyorum ekran kartı devre dışı bırakılmış aygıt yöneticisinde ve kod 22 diye fotoğraftaki hatayı veriyor. Ekran kartı driverlarını DDU ile kaldırdım AMD'nin sitesinden RX 580 için son driverları kurdum hala bu hata geliyor nasıl düzeltebilirim?
 
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
ASUS RX 580 var normalde bir haftadır normal çalışıyordu şuanda sıcaklığında falan sorun yok ama bilgisayarı açıyorum bi kaç dakika sonra ekran gidiyor yeniden başlatıyorum ekran kartı devre dışı bırakılmış aygıt yöneticisinde ve kod 22 diye fotoğraftaki hatayı veriyor. Ekran kartı driverlarını DDU ile kaldırdım AMD'nin sitesinden RX 580 için son driverları kurdum hala bu hata geliyor nasıl düzeltebilirim?
Amdnin sitesindeki son driver 580 için uyumlu değil diyor 25.6.1 falan kur geçen senenin driverını düzelir
 
ben de yaşıyorum bu aralar anlamadım silip tekrar kurunca düzeliyor driver'i ama çok rahatsız etmeye başladı kökten nasıl çözebilirim bilmiyorum.
 
en stabil sürüm 24.9 onu kurun belkide bios sorunu olabilir fiziksel arıza yoksa 400 serisinde bios silme çoktu ama 500de nadirdi
 
en stabil sürüm 24.9 onu kurun belkide bios sorunu olabilir fiziksel arıza yoksa 400 serisinde bios silme çoktu ama 500de nadirdi
Evet muhtemelen
Şimdi aygıt yöneticisinden etkinleştirip açtım kasadan vakum sesi geldi ve açıldı çalışıyor. DDU ile silip 24.9 deneyeceğim bakalım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

en stabil sürüm 24.9 onu kurun belkide bios sorunu olabilir fiziksel arıza yoksa 400 serisinde bios silme çoktu ama 500de nadirdi
1782423041184.webp

24.9.1 kuruyodum bu hatayı verdi DDU'dan sonra?
 
Son düzenleme:
26.5.2 yüklüydü sildim Polaris/Vega destekli 24.3.1 kurdum tekrar bişey olursa yazarım.
 
ben de yaşıyorum bu aralar anlamadım silip tekrar kurunca düzeliyor driver'i ama çok rahatsız etmeye başladı kökten nasıl çözebilirim bilmiyorum.
Driverları sildim 24.3.1 kurdum yine böyle oyunda masaüstünde rastgele zamanda ekran gidiyor sadece windows açılma sesi geliyor bi süre sonra. Yeniden başlatıp ekran kartını etkinleştirmem gerekiyor düzelmedi.
 
Kasa masanın üstünde şimdi farkettim masaya alttan bacağımla çarpınca yada klavyeye falan sert basınca ekran kartı oynuyor sanırım kırmızı ışık yanıyor nasıl düzeltebilirim? Kasayı yere falan alsam olur mu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,211
Mesajlar
11,085,344
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top