Zepett8
80+ Bronze
- Katılım
- 8 Haziran 2023
- Mesajlar
- 1,290
- Reaksiyon skoru
- 570
ASUS RX 580 var normalde bir haftadır normal çalışıyordu şuanda sıcaklığında falan sorun yok ama bilgisayarı açıyorum bi kaç dakika sonra ekran gidiyor yeniden başlatıyorum ekran kartı devre dışı bırakılmış aygıt yöneticisinde ve kod 22 diye fotoğraftaki hatayı veriyor. Ekran kartı driverlarını DDU ile kaldırdım AMD'nin sitesinden RX 580 için son driverları kurdum hala bu hata geliyor nasıl düzeltebilirim?