🔥İndirim MSI Shadow 5070ti 48.217 TL / MSI Ventus 5070ti 49.829 TL

Hocam direk test videosu var diyorum nasıl inanmıyorsunuz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Trio Plus modeli standart trio dan önce çıkmış sanırım. Vanguard modeline çok yakın olunca kısmışlar diye biliyorum ben.
1000124653.webp

Şu video mu hocam
İmkanı mümkünatı yok emin olabilirsin 6 desibellik farkın 2 kart arasında videoda vanguard 32 db gozukuyor sence mümkün mü bu olay. Plus ve normal model arasında varsa yoksa 0.5 db falan vardır
 
ben 4 aydır shadow'u kullanıyorum, 68 derece seviyelerinde geziyor, fiyatına göre memnunum, sorusu olan varsa cevaplayabilirim

ofisten arkadaşa 52'ye asus'u aldık dün, 9 taksit olması büyük avantaj. Asus'un stok bitti bu arada.
 
Alıntıyı görüntüle
Şu video mu hocam
İmkanı mümkünatı yok emin olabilirsin 6 desibellik farkın 2 kart arasında videoda vanguard 32 db gozukuyor sence mümkün mü bu olay. Plus ve normal model arasında varsa yoksa 0.5 db falan vardır
Vanguard 32 db gözüküyor ama karşılığında 6 derece fark oluyor absürt iyi bir fark. RPM ini %30a kadar kıssan tık demez. İşte trio plus modeli çok yaklaşınca insanlar vanguardın bir esprisi yok diye kısılmış model üretti msi diye biliyorum ben. Sadece 1 heatpipe fark olduğunu da kesinlikle zannetmiyorum. Çevirmişlerdir içerde bir dümen. Techpoweruptaki testler furmark değil gaming olduğu için daha az yük bindiriyor karta o yüzden burdaki değerler bir tık daha fazladır muhtelemen. Ama furmarkta 31 db ise trio non plus gamingte 28 db falandır yüksek ihtimal. Aynı fiyat bandında kesinlikle non plus trio almam ben.
 
Vanguard 32 db gözüküyor ama karşılığında 6 derece fark oluyor absürt iyi bir fark. RPM ini %30a kadar kıssan tık demez. İşte trio plus modeli çok yaklaşınca insanlar vanguardın bir esprisi yok diye kısılmış model üretti msi diye biliyorum ben. Sadece 1 heatpipe fark olduğunu da kesinlikle zannetmiyorum. Çevirmişlerdir içerde bir dümen. Techpoweruptaki testler furmark değil gaming olduğu için daha az yük bindiriyor karta o yüzden burdaki değerler bir tık daha fazladır muhtelemen. Ama furmarkta 31 db ise trio non plus gamingte 28 db falandır yüksek ihtimal. Aynı fiyat bandında kesinlikle non plus trio almam ben.
Tabi zevke göre değişebilir benim söylemek istedigim dediginiz 31 desbellik değerin mümkünü olmadıgı. Yoksa seven tuf alır seven msi alır. Soğutma kalitesinde ve seste hissedilebilir bir değişiklik yaşamak imkansız 2 kart arasında. Ayrıca videoda zaten 1400 rpmde donuyor vanguard ona ragmen 32 db gaming trio 1900 devirde donuyor ona ragmen 31db. Plus veya değil gaming trio modeller vapor chamber olmamasına ragmen mükemmel değerler sunuyor kullanıcıya.
 
vatanda geceleri düşüyordu hocam bayadır hala devam ediyormu bilmiyorum.
Hocam ben aldım 5080 karti 79 a aldım benim bütçemi zorlamayacaktı iyi mi yaptim bilmiyorum
4k monitör önerin olur mu yoksa 5080 e 4k fazla mı kaçar
 
Hocam ben aldım 5080 karti 79 a aldım benim bütçemi zorlamayacaktı iyi mi yaptim bilmiyorum
4k monitör önerin olur mu yoksa 5080 e 4k fazla mı kaçar
Valla hocam 5080 le 4K kullanan çok insan var ama ben 2k 27 inç OLED taraftarıyım. Şahsen bundan 5 sene sonra 5080 in 2k ultrada herhangi bir sıkıntı yapmadan oyunları oynatacağını düşünüyorum ama 4k da yapabilir mi 5 sene sonra ondan emin değilim. Ama 4K istiyorsan alınabilir çok kullanan insan var 5080le DLSS MFG ile falan iyi performans veriyormuş. Ama 16 GB VRM 4K da kaç sene götürür bilmiyorum şuan bile sınırlara dayandı çünkü.
 
Valla hocam 5080 le 4K kullanan çok insan var ama ben 2k 27 inç OLED taraftarıyım. Şahsen bundan 5 sene sonra 5080 in 2k ultrada herhangi bir sıkıntı yapmadan oyunları oynatacağını düşünüyorum ama 4k da yapabilir mi 5 sene sonra ondan emin değilim. Ama 4K istiyorsan alınabilir çok kullanan insan var 5080le DLSS MFG ile falan iyi performans veriyormuş. Ama 16 GB VRM 4K da kaç sene götürür bilmiyorum şuan bile sınırlara dayandı çünkü.
Anladım hocam mantıklı olan 2k demek ki ilerleyen sürede ekranın 4k sini kullanamadiktan sonra bir anlamı yok teşekkür ederim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,548
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top