Thorfinn8767
80+
- Katılım
- 10 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 35
- Reaksiyon skoru
- 0
Sesli bir ürün saydığın filtreler çok basit şekilde halledilir video izleyerek bile yaparsın büyütmene gerek yok. Kabloları derlemek toplamak zor olabilir ona da videodan bakarsın muadili çokBu modeli kullanan varmı forumda merak ediyorum fiyat olarak baya uygun ilk defa pc topladığım için termal macun sürülü olarak gelmesi benim için büyük avantaj ama sıkıntısı varmı bilgisi olan yazabilirse sevinirim
Teşekkürler bende öyle planlıyorum fanların sesi çok önemli değil de kronik sorunlar falan varmı diye deepcool modelini alıcaktım ama forumda sıkıntıları olduğunu gördüm de bu modelin de vardır illaki de bilemedim pek sence arctic pro modeli mi bu montech mi 5 6k kadar bütçem çıkabiliyor arctic modeli de 5250 TL'ye denk getirebiliyorum amazondan ilk alışveriş özelliği ileSesli bir ürün saydığın filtreler çok basit şekilde halledilir video izleyerek bile yaparsın büyütmene gerek yok. Kabloları derlemek toplamak zor olabilir ona da videodan bakarsın muadili çok
Arctic güzel kasa uyumluluğuna bak baya kalın radyatör. Thermalright Frozen Edge kullanıyorum argb takmıyorsun öneririm. Onun dışında sıcak fırsatlara düşen ürünlere bakabilirsin acelen yoksaTeşekkürler bende öyle planlıyorum fanların sesi çok önemli değil de kronik sorunlar falan varmı diye deepcool modelini alıcaktım ama forumda sıkıntıları olduğunu gördüm de bu modelin de vardır illaki de bilemedim pek sence arctic pro modeli mi bu montech mi 5 6k kadar bütçem çıkabiliyor arctic modeli de 5250 TL'ye denk getirebiliyorum amazondan ilk alışveriş özelliği ile
![]()
DeepCool LT720 RGB 360mm Intel(1700p/1851p)-AMD Uyumlu Sıvı Soğutucu
DeepCool LT720 RGB 360mm Intel(1700p/1851p)-AMD Uyumlu Sıvı Soğutucu fiyatı ve teknik özellikleri için hemen Sinerji Bilgisayar'a gelin ve en iyi fiyatlar ile sahip olunwww.sinerji.gen.tr
İndirim gelse bize denk gelmiyor şükür neyse akşam gaming gecesi var belki iyi bir şey yakalarımArctic güzel kasa uyumluluğuna bak baya kalın radyatör. Thermalright Frozen Edge kullanıyorum argb takmıyorsun öneririm. Onun dışında sıcak fırsatlara düşen ürünlere bakabilirsin acelen yoksa
Hangi işlemci için bakıyorsun?İndirim gelse bize denk gelmiyor şükür neyse akşam gaming gecesi var belki iyi bir şey yakalarım