Yardım Montech Sıvı Soğutma

Katılım
10 Mayıs 2026
Mesajlar
35
Reaksiyon skoru
0
Bu modeli kullanan varmı forumda merak ediyorum fiyat olarak baya uygun ilk defa pc topladığım için termal macun sürülü olarak gelmesi benim için büyük avantaj ama sıkıntısı varmı bilgisi olan yazabilirse sevinirim
 

Ekler

  • 1000037880.webp
    1000037880.webp
    120.6 KB · Hit: 15
Bu modeli kullanan varmı forumda merak ediyorum fiyat olarak baya uygun ilk defa pc topladığım için termal macun sürülü olarak gelmesi benim için büyük avantaj ama sıkıntısı varmı bilgisi olan yazabilirse sevinirim
Sesli bir ürün saydığın filtreler çok basit şekilde halledilir video izleyerek bile yaparsın büyütmene gerek yok. Kabloları derlemek toplamak zor olabilir ona da videodan bakarsın muadili çok
 
Sesli bir ürün saydığın filtreler çok basit şekilde halledilir video izleyerek bile yaparsın büyütmene gerek yok. Kabloları derlemek toplamak zor olabilir ona da videodan bakarsın muadili çok
Teşekkürler bende öyle planlıyorum fanların sesi çok önemli değil de kronik sorunlar falan varmı diye deepcool modelini alıcaktım ama forumda sıkıntıları olduğunu gördüm de bu modelin de vardır illaki de bilemedim pek sence arctic pro modeli mi bu montech mi 5 6k kadar bütçem çıkabiliyor arctic modeli de 5250 TL'ye denk getirebiliyorum amazondan ilk alışveriş özelliği ile
 

Ekler

  • 1000037883.webp
    1000037883.webp
    100.1 KB · Hit: 2
Teşekkürler bende öyle planlıyorum fanların sesi çok önemli değil de kronik sorunlar falan varmı diye deepcool modelini alıcaktım ama forumda sıkıntıları olduğunu gördüm de bu modelin de vardır illaki de bilemedim pek sence arctic pro modeli mi bu montech mi 5 6k kadar bütçem çıkabiliyor arctic modeli de 5250 TL'ye denk getirebiliyorum amazondan ilk alışveriş özelliği ile
Arctic güzel kasa uyumluluğuna bak baya kalın radyatör. Thermalright Frozen Edge kullanıyorum argb takmıyorsun öneririm. Onun dışında sıcak fırsatlara düşen ürünlere bakabilirsin acelen yoksa
 
Arctic güzel kasa uyumluluğuna bak baya kalın radyatör. Thermalright Frozen Edge kullanıyorum argb takmıyorsun öneririm. Onun dışında sıcak fırsatlara düşen ürünlere bakabilirsin acelen yoksa
İndirim gelse bize denk gelmiyor şükür neyse akşam gaming gecesi var belki iyi bir şey yakalarım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,894
Mesajlar
11,082,263
Üyeler
198,211
Son üye
Sonosmanlı1453
Geri
Top