Gta 6 Tahmini Sistem Toplama

Fazla abartıyorsunuz 5060ti + 7500f kombosu ultra oynatacak bakın görün tlou2 de böyleydi pcye çıkarken millet ağzını 3080 den aciyordu
 
Fazla abartıyorsunuz 5060ti + 7500f kombosu ultra oynatacak bakın görün tlou2 de böyleydi pcye çıkarken millet ağzını 3080 den aciyordu
5060ti 16gb zaten aşşağı yukarı 3080 gucunde kral problem nedir
 
5060ti 16gb zaten aşşağı yukarı 3080 gucunde kral problem nedir
Reis konu sahibine veya sana değil yorumum internette millet ağzını açtığı an 5080 çıkıyor sanki çok hardcore bir şey olacakmış gibi düşünüyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5060ti 16gb zaten aşşağı yukarı 3080 gucunde kral problem nedir
O dönem 3000 serisi vardı ya arkadaşım hani o yüzden diyor olamazmıyım sence :D
 
Beyler tam olarak ne yaşıyosunuz anlamadım ama adamlar mümkün olduğunca çok insana satabilmek için sistem gereksinimlerini ona göre ayarlayacaklar. 5060Ti 16GB ın veya 3080 in yetmeyeceğini düşünen hangi kafayla bunu diyor acaba
 
GTA 6 çıkana kadar rtx 6000 serisi çıkar😰
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Beyler tam olarak ne yaşıyosunuz anlamadım ama adamlar mümkün olduğunca çok insana satabilmek için sistem gereksinimlerini ona göre ayarlayacaklar. 5060Ti 16GB ın veya 3080 in yetmeyeceğini düşünen hangi kafayla bunu diyor acaba
1080p ultra'da minimum rtx 5050 ile 70 FPS gösterir
 
GTA 6 çıkana kadar rtx 6000 serisi çıkar😰
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


1080p ultra'da minimum rtx 5050 ile normal bir oyunda bile 5050 ultrada 70 fps almıyor gta 6 da mı alacak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

GTA 6 çıkana kadar rtx 6000 serisi çıkar😰
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


1080p ultra'da minimum rtx 5050 ile 70 FPS gösterir
Normal bir oyunda zor alıyor 70 fpsi 5050
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Reis konu sahibine veya sana değil yorumum internette millet ağzını açtığı an 5080 çıkıyor sanki çok hardcore bir şey olacakmış gibi düşünüyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


O dönem 3000 serisi vardı ya arkadaşım hani o yüzden diyor olamazmıyım sence :D
Hemşerim bişey demedim ki 5060 ti ile 3080 aynı güçte dedim
 
Optimizasyon iyi yapılırsa olabilir
GTA 5'te 3050'de söylediğim gibi 1080p raytracing full ayarlarda 60 FPS alıyor oyun(yeni versiyon)

Olmazsa mfg açarsın
 
Optimizasyon iyi yapılırsa olabilir
GTA 5'te 3050'de söylediğim gibi 1080p raytracing full ayarlarda 60 FPS alıyor oyun(yeni versiyon)

Olmazsa mfg açarsın
Brom iyi hoita gta 5 13 yıllık oyun her ne kadar next gen gelmiş olsada
 
Geri
Top